Dostawa skrzyń transportowych do broni dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa skrzyń transportowych do broni dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00411476
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa skrzyń transportowych do broni dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15

1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa skrzyń transportowych do broni dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332e0637-5459-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dostawa skrzyń transportowych do broni dla KWP w Lublinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 poz. 2070), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) Zamawiający dopuszcza również komunikację z wykorzystaniem poczty elektronicznej zamowienia@lu.policja.gov.pl, z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII.
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez miniPortal zamieszczone są ponadto na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie,
z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie:
e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa skrzyń transportowych do broni dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie” - nr referencyjny 110/1.2.24/22/SZP/D;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 110/1.2.24/22/SZP/D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 154699,19 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń (walizek) transportowych na broń, zgodnie ze specyfikacją zawartą w dokumentach zamówienia.
- pakiet 1 – Skrzynia transportowa z wkładem na 22 sztuki broni krótkiej – 30 skrzyń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla pakietów 1-5) oraz załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy dla pakietów 1-5. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w powyższych dokumentach.

4.2.5.) Wartość części: 55609,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert w zakresie pakietów 1-5, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto 80 %
b) okres gwarancji 20%

ad a) 80% - cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cmin/ Cx) x 80 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta w kryterium „cena oferty brutto”
Cmin - cena brutto oferty najtańszej,
Cx - cena brutto oferty ocenianej.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku
nr 1 do SWZ - druk OFERTA.

ad b) 20 % - okres gwarancji (G)
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
- okres gwarancji – 24 miesiące (gwarancja podstawowa) – 0 pkt
- okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
- okres gwarancji – 36 miesięcy – 20 pkt

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskać można odpowiednio 20, 10 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (można zaznaczyć jeden).

W przypadku, gdy wykonawca w ofercie nie wskaże okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy więcej niż 1), przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące i otrzyma odpowiednio w tym kryterium 0 pkt.

Okres gwarancji winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 36 miesięcy.

Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych
w każdym z powyższych kryteriów oceny oferty, tj. ceny oferty brutto (C), okresu gwarancji (OG)
i będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej. Zostanie obliczona wg wzoru: P = C+ G
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C - liczba punków w kryterium „cena oferty brutto”
G - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”

Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń (walizek) transportowych na broń, zgodnie ze specyfikacją zawartą w dokumentach zamówienia.
- pakiet 2 - Skrzynia transportowa z wkładem na 12 sztuk broni krótkiej – 1 skrzynia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla pakietów 1-5) oraz załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy dla pakietów 1-5. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w powyższych dokumentach.

4.2.5.) Wartość części: 1853,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert w zakresie pakietów 1-5, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto 80 %
b) okres gwarancji 20%

ad a) 80% - cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cmin/ Cx) x 80 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta w kryterium „cena oferty brutto”
Cmin - cena brutto oferty najtańszej,
Cx - cena brutto oferty ocenianej.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku
nr 1 do SWZ - druk OFERTA.

ad b) 20 % - okres gwarancji (G)
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
- okres gwarancji – 24 miesiące (gwarancja podstawowa) – 0 pkt
- okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
- okres gwarancji – 36 miesięcy – 20 pkt

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskać można odpowiednio 20, 10 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (można zaznaczyć jeden).

W przypadku, gdy wykonawca w ofercie nie wskaże okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy więcej niż 1), przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące i otrzyma odpowiednio w tym kryterium 0 pkt.

Okres gwarancji winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 36 miesięcy.

Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych
w każdym z powyższych kryteriów oceny oferty, tj. ceny oferty brutto (C), okresu gwarancji (OG)
i będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej. Zostanie obliczona wg wzoru: P = C+ G
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C - liczba punków w kryterium „cena oferty brutto”
G - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”

Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń (walizek) transportowych na broń, zgodnie ze specyfikacją zawartą w dokumentach zamówienia.
- pakiet 3 - Skrzynia transportowa na broń długą z ciągłą pofałdowaną pianką – 20 skrzyń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla pakietów 1-5) oraz załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy dla pakietów 1-5. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w powyższych dokumentach.

4.2.5.) Wartość części: 70081,30

4.2.6.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert w zakresie pakietów 1-5, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto 80 %
b) okres gwarancji 20%

ad a) 80% - cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cmin/ Cx) x 80 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta w kryterium „cena oferty brutto”
Cmin - cena brutto oferty najtańszej,
Cx - cena brutto oferty ocenianej.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku
nr 1 do SWZ - druk OFERTA.

ad b) 20 % - okres gwarancji (G)
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
- okres gwarancji – 24 miesiące (gwarancja podstawowa) – 0 pkt
- okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
- okres gwarancji – 36 miesięcy – 20 pkt

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskać można odpowiednio 20, 10 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (można zaznaczyć jeden).

W przypadku, gdy wykonawca w ofercie nie wskaże okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy więcej niż 1), przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące i otrzyma odpowiednio w tym kryterium 0 pkt.

Okres gwarancji winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 36 miesięcy.

Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych
w każdym z powyższych kryteriów oceny oferty, tj. ceny oferty brutto (C), okresu gwarancji (OG)
i będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej. Zostanie obliczona wg wzoru: P = C+ G
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C - liczba punków w kryterium „cena oferty brutto”
G - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”

Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń (walizek) transportowych na broń, zgodnie ze specyfikacją zawartą w dokumentach zamówienia.
- pakiet 4 - Skrzynia transportowa na amunicję – 15 skrzyń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla pakietów 1-5) oraz załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy dla pakietów 1-5. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w powyższych dokumentach.

4.2.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert w zakresie pakietów 1-5, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto 80 %
b) okres gwarancji 20%

ad a) 80% - cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cmin/ Cx) x 80 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta w kryterium „cena oferty brutto”
Cmin - cena brutto oferty najtańszej,
Cx - cena brutto oferty ocenianej.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku
nr 1 do SWZ - druk OFERTA.

ad b) 20 % - okres gwarancji (G)
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
- okres gwarancji – 24 miesiące (gwarancja podstawowa) – 0 pkt
- okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
- okres gwarancji – 36 miesięcy – 20 pkt

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskać można odpowiednio 20, 10 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (można zaznaczyć jeden).

W przypadku, gdy wykonawca w ofercie nie wskaże okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy więcej niż 1), przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące i otrzyma odpowiednio w tym kryterium 0 pkt.

Okres gwarancji winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 36 miesięcy.

Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych
w każdym z powyższych kryteriów oceny oferty, tj. ceny oferty brutto (C), okresu gwarancji (OG)
i będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej. Zostanie obliczona wg wzoru: P = C+ G
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C - liczba punków w kryterium „cena oferty brutto”
G - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”

Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń (walizek) transportowych na broń, zgodnie ze specyfikacją zawartą w dokumentach zamówienia.
- pakiet 5 - Skrzynia transportowa na broń długą z pianką do samodzielnego wycięcia – 7 skrzyń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla pakietów 1-5) oraz załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy dla pakietów 1-5. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w powyższych dokumentach.

4.2.5.) Wartość części: 12520,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert w zakresie pakietów 1-5, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto 80 %
b) okres gwarancji 20%

ad a) 80% - cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cmin/ Cx) x 80 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta w kryterium „cena oferty brutto”
Cmin - cena brutto oferty najtańszej,
Cx - cena brutto oferty ocenianej.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku
nr 1 do SWZ - druk OFERTA.

ad b) 20 % - okres gwarancji (G)
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
- okres gwarancji – 24 miesiące (gwarancja podstawowa) – 0 pkt
- okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
- okres gwarancji – 36 miesięcy – 20 pkt

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskać można odpowiednio 20, 10 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (można zaznaczyć jeden).

W przypadku, gdy wykonawca w ofercie nie wskaże okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy więcej niż 1), przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące i otrzyma odpowiednio w tym kryterium 0 pkt.

Okres gwarancji winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 36 miesięcy.

Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych
w każdym z powyższych kryteriów oceny oferty, tj. ceny oferty brutto (C), okresu gwarancji (OG)
i będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej. Zostanie obliczona wg wzoru: P = C+ G
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C - liczba punków w kryterium „cena oferty brutto”
G - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”

Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Nie dotyczy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Nie dotyczy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa warunek udziału wyłącznie w zakresie pakietu nr 1 i nr 3.
a) w zakresie pakietu nr 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy skrzyń (walizek) transportowych o wartości co najmniej 34 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści cztery tysiące zł), zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa ta została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

b) w zakresie pakietu nr 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy skrzyń (walizek) transportowych o wartości co najmniej 43 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące zł), zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa ta została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji dostaw na pakiet o wyższej wartości.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych).
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 1). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzoną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych).
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - dotyczy wyłącznie pakietu nr 1 i nr 3:
- Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć np. referencje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dla każdej ze skrzyń/walizek transportowych wykonawca złoży dokument/-y w postaci zdjęcia wraz z opisem, w szczególności aktualną kartę charakterystyki produktu, katalog, zdjęcie katalogowe lub inny dokument, który będzie jednoznacznie potwierdzał zgodność oferowanych skrzyń/walizek transportowych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (dotyczy pakietów 1-5).

UWAGA: Wszystkie składane przez wykonawcę dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przekazane wraz z tłumaczeniem na język polski
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wszystkie, wskazane powyżej przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokument/-y w postaci zdjęcia wraz z opisem, w szczególności aktualną kartę charakterystyki produktu, katalog, zdjęcie katalogowe lub inny dokument, który będzie jednoznacznie potwierdzał zgodność oferowanych skrzyń/walizek transportowych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (dotyczy pakietów 1-5).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Druk OFERTA- załącznik nr 1 do SWZ.
Druk Oferta nie będzie podlegał uzupełnieniu.
Jeżeli Wykonawca nie złoży druku Oferta, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VII i VI SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).
5) Przedmiotowe środki dowodowe - dokument/-y w postaci zdjęcia wraz z opisem, w szczególności aktualna karta charakterystyki produktu, katalog, zdjęcie katalogowe lub inny dokument, który będzie jednoznacznie potwierdzał zgodność oferowanych skrzyń/walizek transportowych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (dotyczy pakietów 1-5).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy).
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powyższy pkt 5) dotyczy również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o których mowa w art. 112ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy (dla pakietów 1-5).
2. We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania wykonawcy i Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w szczególności w § 8 wzoru umowy:
"1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 pkt 5, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowej, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej wnosi się zgodnie z zapisami zawartymi w dziale IX Środki ochrony prawnej ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm. ).
2. Umowa – w zakresie pakietów 1-5 zostanie zawarta na czas oznaczony – 21 dni od daty wysłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, lecz nie później niż do dnia 15 grudnia 2022 r.
3. Zamawiający przewiduje dodatkowe obligatoryjne przesłanki wykluczenia wykonawcy:
- Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp.
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Ustawa przewiduje również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.

4. Identyfikator postępowania nadany przez miniPortal, którym powinni posługiwać się wykonawcy w celu prawidłowego
złożenia oferty: 380de896-cfed-4d71-96ed-d0911fddcd31
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków tradycyjnych - Biała Podlaska
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie tynków tradycyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI