,,Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn. : ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁaziska Górne
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-25
  • ZamawiającyPRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018872
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn. : ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273664903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ENERGETYKÓW 5

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32-224 10 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkim-laziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn. : ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d51c2d83-8702-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pgkim-laziska.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).3. Ofertę, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https:/ /miniportal.uzp.gov.pl/.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji".5. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS1.2,2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji ,,Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.6. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:1) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.02) Mozilla Firefox od wersji 153) Google Chrome od wersji 204) Microsoft Edge7. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/v'farunkiUslugi, https://miniportal.uzp.gov.pljlnstrukcje) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, w oparciu o treść art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Łaziskach Górnych przy ul. Energetyków 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy KRS, numer KRS 0000120669, NIP 635-000-10-55 zwana dalej Administratorem Danych Osobowych (ADO).2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przez: e-mail: archiwum@pgkim-laziska.pl lub osobiście w siedzibie ADO.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn.: ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt.2.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9. Nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021/03/D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn.: ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych.” Wykonawca dostarczy materiały wraz z rozładunkiem na terenie miasta Łaziska Górne. Materiały powinny być fabrycznie nowe wolne od wad i usterek oraz spełniać następujące wymagania:Rury zewnętrzne kanalizacji deszczowej PVC a. Wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1401-1b. Materiał PVC , ścianka lita c. sztywność obwodowa rury klasy S; SN8 kN/m2d. Rura z wydłużonym kielichem łączona na uszczelki gumowee. Obszar zastosowania - Uf. Powierzchnie rury zewnętrzne i wewnętrzne gładkie bez rys, zapadnięć i pęcherzy, nie mogą występować wady w postaci niejednorodności wtrąceń ciał obcychg. Zaznaczona na bosym końcu rury długość montażowah. Barwa i struktura rury – jednolita na całej powierzchni ( oraz w całym przekroju) pod względem odcienia i intensywnościi. Opinia techniczna GIG dopuszczającą do możliwości stosowania rur na terenach szkód górniczychj. Aprobata techniczna do stosowania rur w pasie drogowymk. Minimalne wymagania dotyczące cechownia każdej rury:- numer normy- symbol obszaru zastosowania -nazwa producenta - grubość ścianki- materiał- nominalna sztywność obwodowa- wymiar rury- data produkcjiKształtki PVCa. Wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1401-1b. Materiał PVC c. sztywność obwodowa klasy S; d. kształtka łączona na uszczelkie. Obszar zastosowania - Uf. Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne kształtek gładkie bez rys, zapadnięć i pęcherzy, nie mogą występować wady w postaci niejednorodności wtrąceń ciał obcychg. Barwa i struktura kształtek– jednolita na całej powierzchni ( oraz w całym przekroju) pod względem odcienia i intensywnościh. Opinia techniczna GIG dopuszczającą do możliwości ich stosowania na terenach szkód górniczychi. Aprobata techniczna do stosowania materiału w pasie drogowymj. Minimalne wymagania dotyczące cechownia każdej kształtki:- numer normy- symbol obszaru zastosowania -nazwa producenta lub logo - grubość ścianki- materiał- nominalna sztywność obwodowaStudnie żelbetowe na uszczelkę średnica od 1000 do 1500 mma. Wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1917b. Wytrzymałość na ściskanie; klasa co najmniej C45/55c. Kręgi żelbetowe i podstawa studni łączone na uszczelkid. Średnica otworu włazowego 600mme. Studzienki powinny być wyposażone w stopnie złazowe żeliwnef. Szczelność studni dla ciśnień wody do 5 m słupa wodyg. Aprobata techniczna do stosowania studni w pasie drogowymNa konstrukcję studni prefabrykowanych żelbetowych składa się:- podstawa studni – element denny z wyprofilowaną kinetą stanowiący monolit i otworami wlotowymi i wylotowymi wyposażonymi w przejścia szczelne dopasowane do oferowanych rur PCV. - komin studni – kręgi żelbetowe łączone na uszczelki- zwieńczenie studni – pokrywa żelbetowa z otworem na właz fi 600mm- właz żeliwny fi 600 D 400 – zgodny z norma PN-EN 124, wyposażony w zamknięcie zawiasowe -pierścień odciążający żelbetowyPoszczególne transportowane elementy żelbetowe oznaczyć (D – D23) w widocznym miejscu w celu identyfikacji określonej studni.Średnicę kinety i poszczególnych wlotów i wylotów oraz kierunek przepływu w podstawie studni należy wykonać zgodnie z Załącznikami: Załącznik 1 Tabela 1. Zestawienie studni, Załącznik 2 profile podłużne kanalizacji deszczowej, Załącznik 3 plan sytuacyjnystudnia betonowa fi 500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym żeliwnym a. Studnia betonowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1917b. Wytrzymałość na ściskanie; klasa co najmniej C45/55c. Średnica wewnętrzna studni 500mmd. Studnia z dnem oraz wykonanym przejściem szczelnym na rurę PVC fi 160mme. Wysokość studni wraz z osadnikiem 1000mm f. Wpust uliczny żeliwny o wymiarach 650x450mm D400 zgodny z normą PN-EN 124 oraz rusztem uchylnym g. Studnia zakończona płytą żelbetową na wpust uliczny żeliwny oraz pierścieniem odciążającym żelbetowymPrzejście szczelne w studni betonowej na rurę fi 160mm PVC należy wykonać zgodnie z Załącznikiem 4. Schemat podłączenia wpustówZałączniki do przedmiotu zamówienia:Załącznik 1 Tabela 1. Zestawienie studni , Załącznik 2 Profile podłużne kanalizacji deszczowej Załącznik 3 Plan sytuacyjnyZałącznik 4 Schemat podłączenia wpustówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale X SWZ, 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących spełnienia warunków określonych na podstawie art. 112 ust. 2 uPzp Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie oświadczenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ2) Prawidłowo wypełniony Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ,3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednio pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności:1) Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, wówczas wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie obliczona na podstawie nowych przepisów;2) Wprowadzenie podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, zmiana zakresu rzeczowego wykonywanego przy pomocy podwykonawcy;3) Zamawiający może dokonać zmiany dotychczasowego Wykonawcy na nowego:a. Gdy zostanie złożony wniosek o ogłoszenie upadłości lub wszczęcie postępowania naprawczego. b. Gdy zostanie wydane orzeczenie powodujące zajęcie majątku Wykonawcy.c. Gdy Wykonawca nie zapewnia właściwej jakości dostawy zgodnej z SWZ i ze złożoną ofertą, pomimo wezwania złożonego na piśmie lub e-mailem przez zamawiającego; odstąpienie od umowy może nastąpić wówczas w terminie 21 dni po upływie 7 dni od dnia wezwania, i zakreśleniu co najmniej 5 dniowego terminu na prawidłowe wykonanie dostawy,d. Gdy Wykonawca nie realizuje obowiązków, o których mowa w treści niniejszej umowy w terminie 7 dni od daty powzięcia informacji o nierealizowaniu poszczególnych obowiązków.e. W wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, 3. Nie stanowią zmiany umowy:a. zmiany osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy – bez konieczności sporządzania aneksu,b. personalnych, danych teleadresowych, formy prawnej stron umowy, zmiana nr rachunku bankowego - bez konieczności sporządzania aneksu.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej.6. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji określonych w ustawie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP, miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników murarzy - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników murarzy Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Praca na terenie Katowic i okolic. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI