Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn. : ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273664903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ENERGETYKÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32-224 10 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkim-laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn. : ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d51c2d83-8702-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pgkim-laziska.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).3. Ofertę, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https:/ /miniportal.uzp.gov.pl/.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji".5. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS1.2,2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji ,,Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.6. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:1) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.02) Mozilla Firefox od wersji 153) Google Chrome od wersji 204) Microsoft Edge7. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/v'farunkiUslugi, https://miniportal.uzp.gov.pljlnstrukcje) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, w oparciu o treść art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Łaziskach Górnych przy ul. Energetyków 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy KRS, numer KRS 0000120669, NIP 635-000-10-55 zwana dalej Administratorem Danych Osobowych (ADO).2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przez: e-mail: archiwum@pgkim-laziska.pl lub osobiście w siedzibie ADO.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn.: ”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt.2.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9. Nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021/03/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rur kanalizacji zewnętrznej PVC oraz studni żelbetowych niezbędnych do realizacji projektu pn.: ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielona, Kąty w Łaziskach Górnych.” Wykonawca dostarczy materiały wraz z rozładunkiem na terenie miasta Łaziska Górne. Materiały powinny być fabrycznie nowe wolne od wad i usterek oraz spełniać następujące wymagania:Rury zewnętrzne kanalizacji deszczowej PVC a. Wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1401-1b. Materiał PVC , ścianka lita c. sztywność obwodowa rury klasy S; SN8 kN/m2d. Rura z wydłużonym kielichem łączona na uszczelki gumowee. Obszar zastosowania - Uf. Powierzchnie rury zewnętrzne i wewnętrzne gładkie bez rys, zapadnięć i pęcherzy, nie mogą występować wady w postaci niejednorodności wtrąceń ciał obcychg. Zaznaczona na bosym końcu rury długość montażowah. Barwa i struktura rury – jednolita na całej powierzchni ( oraz w całym przekroju) pod względem odcienia i intensywnościi. Opinia techniczna GIG dopuszczającą do możliwości stosowania rur na terenach szkód górniczychj. Aprobata techniczna do stosowania rur w pasie drogowymk. Minimalne wymagania dotyczące cechownia każdej rury:- numer normy- symbol obszaru zastosowania -nazwa producenta - grubość ścianki- materiał- nominalna sztywność obwodowa- wymiar rury- data produkcjiKształtki PVCa. Wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1401-1b. Materiał PVC c. sztywność obwodowa klasy S; d. kształtka łączona na uszczelkie. Obszar zastosowania - Uf. Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne kształtek gładkie bez rys, zapadnięć i pęcherzy, nie mogą występować wady w postaci niejednorodności wtrąceń ciał obcychg. Barwa i struktura kształtek– jednolita na całej powierzchni ( oraz w całym przekroju) pod względem odcienia i intensywnościh. Opinia techniczna GIG dopuszczającą do możliwości ich stosowania na terenach szkód górniczychi. Aprobata techniczna do stosowania materiału w pasie drogowymj. Minimalne wymagania dotyczące cechownia każdej kształtki:- numer normy- symbol obszaru zastosowania -nazwa producenta lub logo - grubość ścianki- materiał- nominalna sztywność obwodowaStudnie żelbetowe na uszczelkę średnica od 1000 do 1500 mma. Wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1917b. Wytrzymałość na ściskanie; klasa co najmniej C45/55c. Kręgi żelbetowe i podstawa studni łączone na uszczelkid. Średnica otworu włazowego 600mme. Studzienki powinny być wyposażone w stopnie złazowe żeliwnef. Szczelność studni dla ciśnień wody do 5 m słupa wodyg. Aprobata techniczna do stosowania studni w pasie drogowymNa konstrukcję studni prefabrykowanych żelbetowych składa się:- podstawa studni – element denny z wyprofilowaną kinetą stanowiący monolit i otworami wlotowymi i wylotowymi wyposażonymi w przejścia szczelne dopasowane do oferowanych rur PCV. - komin studni – kręgi żelbetowe łączone na uszczelki- zwieńczenie studni – pokrywa żelbetowa z otworem na właz fi 600mm- właz żeliwny fi 600 D 400 – zgodny z norma PN-EN 124, wyposażony w zamknięcie zawiasowe -pierścień odciążający żelbetowyPoszczególne transportowane elementy żelbetowe oznaczyć (D – D23) w widocznym miejscu w celu identyfikacji określonej studni.Średnicę kinety i poszczególnych wlotów i wylotów oraz kierunek przepływu w podstawie studni należy wykonać zgodnie z Załącznikami: Załącznik 1 Tabela 1. Zestawienie studni, Załącznik 2 profile podłużne kanalizacji deszczowej, Załącznik 3 plan sytuacyjnystudnia betonowa fi 500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym żeliwnym a. Studnia betonowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1917b. Wytrzymałość na ściskanie; klasa co najmniej C45/55c. Średnica wewnętrzna studni 500mmd. Studnia z dnem oraz wykonanym przejściem szczelnym na rurę PVC fi 160mme. Wysokość studni wraz z osadnikiem 1000mm f. Wpust uliczny żeliwny o wymiarach 650x450mm D400 zgodny z normą PN-EN 124 oraz rusztem uchylnym g. Studnia zakończona płytą żelbetową na wpust uliczny żeliwny oraz pierścieniem odciążającym żelbetowymPrzejście szczelne w studni betonowej na rurę fi 160mm PVC należy wykonać zgodnie z Załącznikiem 4. Schemat podłączenia wpustówZałączniki do przedmiotu zamówienia:Załącznik 1 Tabela 1. Zestawienie studni , Załącznik 2 Profile podłużne kanalizacji deszczowej Załącznik 3 Plan sytuacyjnyZałącznik 4 Schemat podłączenia wpustówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4