Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyRejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00420835
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Organizacyjna MON

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Infrastruktura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8d62f1-49a6-4a33-9a14-63a1b83e91b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045584/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8d62f1-49a6-4a33-9a14-63a1b83e91b6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
a)w zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą-przy użyciu platformy e-Zamowienia http://ezamowienia.gov.pl
UWAGA: Platforma e-Zamowienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany oferty wraz z załącznikami.Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np.CD,pendrive) jest niedopuszczalne,nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
b)w pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywania informacji-przy użyciu poczty elektronicznej Zamawiającego,wskazanej w dokumentach postępowania (str.1 SWZ)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamowienia,Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia. Przedmiotowa instrukcja,regulamin dostępne są na stronie http://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i we wzorze umowy-załącznik do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i we wzorze umowy-załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6.026/24/TP1/SS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.

A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 1 – Różny sprzęt gaśniczy
1 Flara sygnalizacyjna czerwona szt 100
2 Światło chemiczne „lightstick” szt 50
3 Zestaw flar elektronicznych LED (6 sztuk) kpl 40
4 Tyczka teleskopowa aluminiowa do badania dna zbiorników wodnych szt 30
5 Drążek teleskopowy izolacyjny TDI-B wraz z rękawicami elektroizolacyjnymi kpl 27
6 Tłumica gumowa z aluminiowym trzonkiem szt 190
7 Drabina ratownicza dług. 6,05 m szt 7
8 Drabina składana dług. 2 m szt 7
9 Koc gaśniczy szt 80
Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.
Szczegółowy opis zastosowania prawa opcji opisany w SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:

Kryterium Waga
Cena oferty 60%
Okres gwarancji 40%

Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena
Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji
1) Liczba punktów w kryterium – CENA zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Cmin
Pc = ( ----------- x 100) x 60%
Ci
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,
Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,
Ci – cena brutto oferty ocenianej.
Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
2) Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:
Liczba lat gwarancji 2 3 4 i więcej
Przyznana liczba punktów bez uwzględnienia wagi-Pbw 0 50 100

Oferta oceniana według kryterium „okres gwarancji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:
a) Najkrótszy okres gwarancji na oferowany asortyment wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 lata.
b) Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny wynosi 4 lata.
c) Wykonawca w ofercie złoży zobowiązanie o długości okresu gwarancji (w pełnych latach), która będzie udzielona na oferowany asortyment.
d) Maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma oferta o liczbie 4 lat gwarancji lub więcej.
e) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 4 lata otrzyma on maksymalną ilość punktów w danym kryterium.
f) W przypadku braku określenia w ofercie Wykonawcy „okresu gwarancji” oferta podlega odrzuceniu – na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).
g) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 2 lata, oferta zostanie odrzucona– na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).
h) Oferta otrzyma liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru:

Pg=Pbw x 40%

Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „okres gwarancji”,
Pbw – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” bez uwzględnienia wagi


2. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).

3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.

A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość

Pakiet nr 2 – Różny sprzęt gaśniczy (Gaśnice)
1 Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x szt 10
2 Gaśnica proszkowa GP-6x szt 100
3 Gaśnica płynowa GW/GPN 6x szt 50
4 Gaśnica proszkowa GP-12x szt 20
5 Gaśnica proszkowa GP-2x szt 200
6 Urządzenie gaśnicze UGS-2x szt 30
B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Umowy wraz z opisem parametrów techniczno-jakościowych zwany dalej w skrócie SOPZ/U jest załącznikiem nr 1 do przedmiotowej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:

Kryterium Waga
Cena oferty 60%
Okres gwarancji 40%

Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena
Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji
1) Liczba punktów w kryterium – CENA zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Cmin
Pc = ( ----------- x 100) x 60%
Ci
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,
Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,
Ci – cena brutto oferty ocenianej.
Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
2) Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:
Liczba lat gwarancji 2 3 4 i więcej
Przyznana liczba punktów bez uwzględnienia wagi-Pbw 0 50 100

Oferta oceniana według kryterium „okres gwarancji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:
a) Najkrótszy okres gwarancji na oferowany asortyment wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 lata.
b) Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny wynosi 4 lata.
c) Wykonawca w ofercie złoży zobowiązanie o długości okresu gwarancji (w pełnych latach), która będzie udzielona na oferowany asortyment.
d) Maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma oferta o liczbie 4 lat gwarancji lub więcej.
e) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 4 lata otrzyma on maksymalną ilość punktów w danym kryterium.
f) W przypadku braku określenia w ofercie Wykonawcy „okresu gwarancji” oferta podlega odrzuceniu – na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).
g) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 2 lata, oferta zostanie odrzucona– na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).
h) Oferta otrzyma liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru:

Pg=Pbw x 40%

Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „okres gwarancji”,
Pbw – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” bez uwzględnienia wagi


2. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).

3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.

A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Pakiet nr 3 – Środki gaśnicze
Bezfluorowy środek pianotwórczy 3% AFFF litr 2800
B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.


Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Umowy wraz z opisem parametrów techniczno-jakościowych zwany dalej w skrócie SOPZ/U jest załącznikiem nr 1 do przedmiotowej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24951220-3 - Środki gaśnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:

Kryterium Waga
Cena oferty 60%
Okres gwarancji 40%

Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena
Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji
1) Liczba punktów w kryterium – CENA zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Cmin
Pc = ( ----------- x 100) x 60%
Ci
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,
Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,
Ci – cena brutto oferty ocenianej.
Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
2) Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:
Liczba lat gwarancji 2 3 4 i więcej
Przyznana liczba punktów bez uwzględnienia wagi-Pbw 0 50 100

Oferta oceniana według kryterium „okres gwarancji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:
a) Najkrótszy okres gwarancji na oferowany asortyment wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 lata.
b) Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny wynosi 4 lata.
c) Wykonawca w ofercie złoży zobowiązanie o długości okresu gwarancji (w pełnych latach), która będzie udzielona na oferowany asortyment.
d) Maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma oferta o liczbie 4 lat gwarancji lub więcej.
e) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 4 lata otrzyma on maksymalną ilość punktów w danym kryterium.
f) W przypadku braku określenia w ofercie Wykonawcy „okresu gwarancji” oferta podlega odrzuceniu – na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).
g) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 2 lata, oferta zostanie odrzucona– na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).
h) Oferta otrzyma liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru:

Pg=Pbw x 40%

Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „okres gwarancji”,
Pbw – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” bez uwzględnienia wagi


2. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).

3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVIII SWZ.
Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XXIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ;
2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca złoży:
 dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert, dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty, Wykonawca złoży:
 dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie;
4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży:
 dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:
 dowód, potwierdzający, iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp,wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na dzień składania ofert oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- według wzoru załączonego do SWZ-jako załącznik do oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi w SOPZ/U cechami, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Pakiet nr 1:
- opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty.,
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 9) – jako załącznik do oferty..
Pakiet nr 2:
- opis parametrów techniczno – jakościowych – jako załącznik do oferty,
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 3, 4, 5) – jako załącznik do oferty.

Pakiet nr 3:
- opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty.,
- kartę charakterystyki, atest Państwowego Zakładu Higieny, aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1) – jako załącznik do oferty.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Pakiet nr 1:
- opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty.,
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 9) – jako załącznik do oferty..
Pakiet nr 2:
- opis parametrów techniczno – jakościowych – jako załącznik do oferty,
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 3, 4, 5) – jako załącznik do oferty.

Pakiet nr 3:
- opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty.,
- kartę charakterystyki, atest Państwowego Zakładu Higieny, aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1) – jako załącznik do oferty.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.(jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY ZASOBY, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Podmiot udostępniający Wykonawcy zasoby nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w odniesieniu do zakresu, w jakim udostępnia Wykonawcy zasoby – zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ – jako załącznik do oferty;
2.PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

XX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:
Pakiet nr 1
1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści 00/100 złotych);
Pakiet nr 2
590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt 00/100 złotych);
Pakiet nr 3
815,00 zł (słownie: osiemset piętnaście 00/100 złotych);

2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.)
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 01.08.2024 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XX ppkt 2 ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą, najpóźniej do godz. 1000 dnia 01.08.2024 r.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:
wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów wskazanych w pkt XVII ppkt 1 SWZ.
2. Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli: każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4. Wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/ oświadczeniach złożonych w postępowaniu.
5. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę", w miejscu: „nazwa i adres Wykonawcy", należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać przy użyciu platformy e-Zamowienia:http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawa wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie,o którym mowa powyżej następować będzie na okres trwania ww.okoliczności.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie - Biała Podlaska
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje ekip lub pracowników brukarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Białej podlaskiej. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI