Dostawa produktów chemicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów chemicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁask
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-07
  • Zamawiający32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098281
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591/592/593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9df0128-d8ad-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa specjalistycznych produktów chemicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [1] Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.[2] Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.[3] Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl): stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. [4] Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje[5] Do przygotowania oferty oraz złożenia ewentualnych wyjaśnień oraz dokumentów uzupełniających na etapie badania i oceny ofert, konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.[6] Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że: [1] Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.[2] Inspektorem ochrony danych osobowych w32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email:p.rogala@ron.mil.pl.[3] Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa produktów chemicznych, nr ref. 27/TP1/2021.[4] Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”. [5] Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.[6] Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.[7] W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.[8] Wykonawcy przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.[9] Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 27/TP1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Farby do obsługi samolotów F-16
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Dostawa produktów dla części realizowana będzie w dwóch dostawach po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego: termin pierwszy do dnia 17.09.2021r.; termin drugi do dnia 30.11.2021r.; Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu towaru z części 1 - 4 za pośrednictwem firm kurierskich.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia.
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Farba nawierzchniowa FMS 1027 kolor 36270
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Dostawa produktów dla części realizowana będzie w dwóch dostawach po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego: termin pierwszy do dnia 17.09.2021r.; termin drugi do dnia 30.11.2021r.; Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu towaru z części 1 - 4 za pośrednictwem firm kurierskich.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozpuszczalniki i kleje do obsługi F-16
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Dostawa produktów dla części realizowana będzie w dwóch dostawach po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego: termin pierwszy do dnia 17.09.2021r.; termin drugi do dnia 30.11.2021r.; Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu towaru z części 1 - 4 za pośrednictwem firm kurierskich.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44832000-1 - Rozpuszczalniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Smar MIL-PRF-27617
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Dostawa produktów dla części realizowana będzie w dwóch dostawach po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego: termin pierwszy do dnia 17.09.2021r.; termin drugi do dnia 30.11.2021r.; Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu towaru z części 1 - 4 za pośrednictwem firm kurierskich.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Farby
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
Dostawa produktów dla części V – VII realizowana będzie jednorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego w terminie 02.09.2021r. – 17.09.2021r

4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-02 do 2021-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aerozole i produkty antykorozyjne
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
Dostawa produktów dla części V – VII realizowana będzie jednorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego w terminie 02.09.2021r. – 17.09.2021r

4.2.6.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-02 do 2021-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne produkty chemiczne
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów skutkowało będzie odmową jego przyjęcia
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
Dostawa produktów dla części V – VII realizowana będzie jednorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego w terminie 02.09.2021r. – 17.09.2021r

4.2.6.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-02 do 2021-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środki chemiczne i tśm do obsługi sprzętu teleinformatycznego
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
W dniu dostawy każdy produkt, który posiada termin przydatności, musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
Transport przedmiotu zamówienia z 8 może być zrealizowany osobiście przez Wykonawcę (za pomocą własnego środka transportu) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wybór sposobu dostawy należy do Wykonawcy. Ewentualne braki lub uszkodzenia towaru będą zgłaszane bezpośrednio do Wykonawcy (bez sporządzania protokołu przez kuriera).
Dostaw produktów dla części VIII realizowana będzie jednorazowo 30 dni od dnia podpisania umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.
2. Weryfikacja Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie oświadczenia o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 SWZ.
3. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych.
3.1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez składającego ofertę.
3.2. Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wskazał w dokumentach zamówienia dokładne nazwy, symbole, numery NSN i P/N poszczególnych produktów, jakie mają być dostarczone w ramach umowy. Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ stanowią wykaz produktów kompatybilnych ze sprzętem Zamawiającego, dopuszczonych przez instrukcje producenta i gwarantujących bezpieczeństwo lotów. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia jest to lista zamknięta. Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów spoza wykazu – dotyczy części 1-4.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ dokładną nazwę oferowanego produktu, w tym numer katalogowy, NSN i P/N, typ, model na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment.
3. Brak wskazania przez Wykonawcę nazw produktów tj. niewypełnienie kolumny „OFEROWANY PRODUKT” w Formularzu cenowym – (załącznik nr 3 do SWZ), skutkować będzie odrzuceniem oferty, gdyż jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia.
4. Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ powinien być złożony wraz z ofertą. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia tego dokumentu po terminie składania ofert.
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ – dotyczy części 5 - 8.
Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty z wymaganiami określonymi w SWZ, wezwie Wykonawcę o przedstawienie przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogową, karta techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2.formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ,
3.pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja, spółki cywilne):
1. Sposób weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w RODZIALE 7. zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 455 uPzp.Wszelkie zmiany w umowie muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą na piśmie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drogą elektroniczną, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. [2] Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.[3] Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Przez uchylenia się od zawarcia umowy zamawiający rozumie „dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie do podpisania umowy”.[4] Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. [5] Zamawiający preferuje zawarcie umowy na odległość. Umowa zostanie zawarta w następujący sposób:[5.1] Zamawiający przesyła do wykonawcy umowę w formie elektronicznej; [5.2] Wykonawca sprawdza poprawność zawartych w umowie danych, parafuje każdą stronę, składa odręczny podpis, pieczęć i wysyła do zamawiającego;[5.3] umowa zostaje podpisana i zarejestrowana przez Zamawiającego – wówczas umowa nabiera mocy prawnej;[5.4] Zamawiający informuje o powyższym fakcie wykonawcę drogą elektroniczną i odsyła trzeci egzemplarz umowy pocztą.
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI