„Dostawa pomp oraz części do pomp”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa pomp oraz części do pomp”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-17
  • Numer ogłoszenia636454-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636454-N-2019 z dnia 2019-12-17 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: „Dostawa pomp oraz części do pomp”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi  1 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna-Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe Dz. U. Poz. 1830 osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Kopalnia soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa pomp oraz części do pomp”
Numer referencyjny: KSW/2019/EZM/145
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część I zamówienia - dostawa pomp 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem: 1) maksymalnie 15 sztuk pomp przenośnych, zatapialnych, budowy przeciwwybuchowej, przystosowanych do eksploatacji w wyrobiskach zaliczonych do kategorii I zagrożenia metanowego, w rozumieniu § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie zagrożeń naturalnych w zakładach górniczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1702 ze zm.) oraz w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuch metanu, w rozumieniu § 271 rozporządzenia z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1118), o następujących parametrach: a) maksymalna wydajność – co najmniej do 60 m3/h, b) wysokość podnoszenia – od 5 m do co najmniej 19 m, c) napięcie zasilania – 3 x 500V z dołowej sieci kopalnianej poprzez kopalniany wyłącznik stycznikowy dopuszczonego typu, d) częstotliwość – 50 Hz, e) moc silnika – 2,2 kW (+/- 0,5 kW), f) masa pompy bez kabla – maksymalnie 62 kg, g) wysokość pompy – maksymalnie 600 mm, h) średnica kosza pompy – maksymalnie 260 mm, i) średnica króćca tłocznego zewnętrznego – 65 mm, j) silnik elektryczny chłodzony pompowaną cieczą, 2) maksymalnie 1 sztuki pompy przenośnej, zatapialnej, budowy przeciwwybuchowej, przystosowanych do eksploatacji w wyrobiskach zaliczonych do kategorii I zagrożenia metanowego, w rozumieniu § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie zagrożeń naturalnych w zakładach górniczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1702 ze zm.) oraz w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuch metanu, w rozumieniu § 271 rozporządzenia z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1118), i w wykonaniu soloodpornym, wodoszczelnym, o następujących parametrach: a) maksymalna wydajność – co najmniej do 63 m3/h, b) wysokość podnoszenia – od 15 m do co najmniej 18 m, c) napięcie zasilania – 3 x 500V z dołowej sieci kopalnianej poprzez kopalniany wyłącznik stycznikowy dopuszczonego typu, d) częstotliwość – 50 Hz, e) moc silnika – 5,5 kW (+/- 0,5 kW), f) masa pompy bez kabla – maksymalnie 80 kg, g) średnica króćca tłocznego zewnętrznego – 65 mm, h) silnik elektryczny chłodzony pompowaną cieczą. 1.2. W ramach maksymalnej wielkości zamówienia, o której mowa w pkt 4.1.1., Zamawiający zobowiązuje się do zakupu pomp o wartości 60% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zakup pozostałych pomp o wartości 40% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.3. Dostarczone pompy, o których mowa w pkt 4.1.1. ppkt 1), 2) , powinny: 1) spełniać wymogi dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/34/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej, implementowanej ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 544 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 817), 2) należeć do grupy I i co najmniej kategorii M2 w rozumieniu przepisów rozporządzenia, o którym mowa w pkt 1 (urządzenia przeznaczone do stosowania w wyrobiskach podziemnych kopalń, zagrożonych występowaniem gazu kopalnianego), 3) posiadać dokumentację techniczno – ruchową potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. 1.4. Sposób przeprowadzenia dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania zamówienia sprzedawać i dostarczać pompy sukcesywnie partiami, na zlecenia Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi poszczególne ilości, które powinny być dostarczone przez Wykonawcę. Dostawy będą się odbywać maksymalnie w 6 partiach. 2) Pompy, o których mowa w 4.1.1. ppkt 1), 2), powinny być sprzedawane i dostarczane przez Wykonawcę w terminie do 16 dni licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 3) Zlecenia będą składane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu albo za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonicznie. 4) Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy (niedziela, święto) lub dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego. 5) O przygotowaniu zleconej dostawy towaru, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem albo za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 6) Do każdej dostawy pomp Wykonawca jest zobowiązany załączyć: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę, b) dokumentację techniczno – ruchową pompy, c) instrukcję obsługi pompy, d) deklarację zgodności UE, e) dokument gwarancji. 7) Miejscem dostarczania pomp jest Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, w godz. od 7.00 – 13.00. 8) Własność poszczególnych partii dostarczonych pomp przechodzi na Zamawiającego w momencie ich prawidłowego odbioru. 9) Transport i rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Część II zamówienia - dostawa części do pomp 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem części do pomp, według zestawienia, które stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji , zwanych dalej jako „części do pomp”. 2.2. Dostarczone części do pomp winny odpowiadać częściom zamiennym określonym w dokumentacji techniczno – ruchowej urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do specyfikacji, oraz załączniku nr 2 do specyfikacji, oraz być przystosowane do pracy w pompach eksploatowanych w wyrobiskach zaliczonych do kategorii I zagrożenia metanowego, w rozumieniu § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie zagrożeń naturalnych w zakładach górniczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1702 ze zm.) oraz w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuch metanu, w rozumieniu § 271 rozporządzenia z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1118). 2.3. W ramach maksymalnej wielkości zamówienia, o której mowa w załączniku nr 1 do specyfikacji, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu części do pomp o wartości 60% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zakup pozostałych części do pomp o wartości 40% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2.4. Sposób przeprowadzenia dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania zamówienia sprzedawać i dostarczać części do pomp sukcesywnie partiami, na zlecenia Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi poszczególne ilości, które powinny być dostarczone przez Wykonawcę. Dostawy będą się odbywać maksymalnie w 30 partiach. 2) Części do pomp powinny być sprzedawane i dostarczane przez Wykonawcę w terminie do 14 dni licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 3) Zlecenia będą składane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu albo za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonicznie. 4) Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy (niedziela, święto) lub dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego. 5) O przygotowaniu zleconej dostawy towaru, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem albo za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 6) Do każdej dostawy części do pomp, Wykonawca jest zobowiązany załączyć: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę, b) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. 7) Miejscem dostarczania części do pomp jest Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, w godz. od 7.00 – 13.00. 8) Własność poszczególnych partii dostarczonych części do pomp przechodzi na Zamawiającego w momencie ich prawidłowego odbioru. 9) Transport i rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 42122000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy pomp zatapialnych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia); b) co najmniej jednej dostawy części do pomp zatapialnych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia); Odnosi się do części I zamówienia 2. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - udokumentowanie, że dostarczane pompy spełniają warunki określone w punkcie 4.1.1. w części III SIWZ. Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w części X specyfikacji. Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie dla części II zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujących dokumentów 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia), 2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy pomp zatapialnych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia); b) co najmniej jednej dostawy części do pomp zatapialnych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia); W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty lub oświadczenia wskazane powyżej są składane w oryginale. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, że dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dotyczy części I zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, będzie zobowiązany złożyć dokumentację techniczno - ruchową oferowanych pomp, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - Dostawa pomp 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XV pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/145 – część I zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XV pkt 2 niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część II zamówienia – Dostawa części do pomp 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XV pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/145 – część II zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XV pkt 2 niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Oferty należy złożyć zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-03, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I zamówienia – dostawa pomp
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część I zamówienia - dostawa pomp 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem: 1) maksymalnie 15 sztuk pomp przenośnych, zatapialnych, budowy przeciwwybuchowej, przystosowanych do eksploatacji w wyrobiskach zaliczonych do kategorii I zagrożenia metanowego, w rozumieniu § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie zagrożeń naturalnych w zakładach górniczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1702 ze zm.) oraz w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuch metanu, w rozumieniu § 271 rozporządzenia z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1118), o następujących parametrach: a) maksymalna wydajność – co najmniej do 60 m3/h, b) wysokość podnoszenia – od 5 m do co najmniej 19 m, c) napięcie zasilania – 3 x 500V z dołowej sieci kopalnianej poprzez kopalniany wyłącznik stycznikowy dopuszczonego typu, d) częstotliwość – 50 Hz, e) moc silnika – 2,2 kW (+/- 0,5 kW), f) masa pompy bez kabla – maksymalnie 62 kg, g) wysokość pompy – maksymalnie 600 mm, h) średnica kosza pompy – maksymalnie 260 mm, i) średnica króćca tłocznego zewnętrznego – 65 mm, j) silnik elektryczny chłodzony pompowaną cieczą, 2) maksymalnie 1 sztuki pompy przenośnej, zatapialnej, budowy przeciwwybuchowej, przystosowanych do eksploatacji w wyrobiskach zaliczonych do kategorii I zagrożenia metanowego, w rozumieniu § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie zagrożeń naturalnych w zakładach górniczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1702 ze zm.) oraz w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuch metanu, w rozumieniu § 271 rozporządzenia z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1118), i w wykonaniu soloodpornym, wodoszczelnym, o następujących parametrach: a) maksymalna wydajność – co najmniej do 63 m3/h, b) wysokość podnoszenia – od 15 m do co najmniej 18 m, c) napięcie zasilania – 3 x 500V z dołowej sieci kopalnianej poprzez kopalniany wyłącznik stycznikowy dopuszczonego typu, d) częstotliwość – 50 Hz, e) moc silnika – 5,5 kW (+/- 0,5 kW), f) masa pompy bez kabla – maksymalnie 80 kg, g) średnica króćca tłocznego zewnętrznego – 65 mm, h) silnik elektryczny chłodzony pompowaną cieczą. 1.2. W ramach maksymalnej wielkości zamówienia, o której mowa w pkt 4.1.1., Zamawiający zobowiązuje się do zakupu pomp o wartości 60% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zakup pozostałych pomp o wartości 40% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.3. Dostarczone pompy, o których mowa w pkt 4.1.1. ppkt 1), 2) , powinny: 1) spełniać wymogi dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/34/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej, implementowanej ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 544 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 817), 2) należeć do grupy I i co najmniej kategorii M2 w rozumieniu przepisów rozporządzenia, o którym mowa w pkt 1 (urządzenia przeznaczone do stosowania w wyrobiskach podziemnych kopalń, zagrożonych występowaniem gazu kopalnianego), 3) posiadać dokumentację techniczno – ruchową potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. 1.4. Sposób przeprowadzenia dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania zamówienia sprzedawać i dostarczać pompy sukcesywnie partiami, na zlecenia Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi poszczególne ilości, które powinny być dostarczone przez Wykonawcę. Dostawy będą się odbywać maksymalnie w 6 partiach. 2) Pompy, o których mowa w 4.1.1. ppkt 1), 2), powinny być sprzedawane i dostarczane przez Wykonawcę w terminie do 16 dni licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 3) Zlecenia będą składane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu albo za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonicznie. 4) Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy (niedziela, święto) lub dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego. 5) O przygotowaniu zleconej dostawy towaru, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem albo za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 6) Do każdej dostawy pomp Wykonawca jest zobowiązany załączyć: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę, b) dokumentację techniczno – ruchową pompy, c) instrukcję obsługi pompy, d) deklarację zgodności UE, e) dokument gwarancji. 7) Miejscem dostarczania pomp jest Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, w godz. od 7.00 – 13.00. 8) Własność poszczególnych partii dostarczonych pomp przechodzi na Zamawiającego w momencie ich prawidłowego odbioru. 9) Transport i rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42122000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II zamówienia – dostawa części do pomp
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Część II zamówienia - dostawa części do pomp 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem części do pomp, według zestawienia, które stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji , zwanych dalej jako „części do pomp”. 2.2. Dostarczone części do pomp winny odpowiadać częściom zamiennym określonym w dokumentacji techniczno – ruchowej urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do specyfikacji, oraz załączniku nr 2 do specyfikacji, oraz być przystosowane do pracy w pompach eksploatowanych w wyrobiskach zaliczonych do kategorii I zagrożenia metanowego, w rozumieniu § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie zagrożeń naturalnych w zakładach górniczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1702 ze zm.) oraz w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuch metanu, w rozumieniu § 271 rozporządzenia z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1118). 2.3. W ramach maksymalnej wielkości zamówienia, o której mowa w załączniku nr 1 do specyfikacji, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu części do pomp o wartości 60% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zakup pozostałych części do pomp o wartości 40% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2.4. Sposób przeprowadzenia dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania zamówienia sprzedawać i dostarczać części do pomp sukcesywnie partiami, na zlecenia Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi poszczególne ilości, które powinny być dostarczone przez Wykonawcę. Dostawy będą się odbywać maksymalnie w 30 partiach. 2) Części do pomp powinny być sprzedawane i dostarczane przez Wykonawcę w terminie do 14 dni licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 3) Zlecenia będą składane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu albo za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonicznie. 4) Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy (niedziela, święto) lub dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego. 5) O przygotowaniu zleconej dostawy towaru, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem albo za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 6) Do każdej dostawy części do pomp, Wykonawca jest zobowiązany załączyć: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę, b) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. 7) Miejscem dostarczania części do pomp jest Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, w godz. od 7.00 – 13.00. 8) Własność poszczególnych partii dostarczonych części do pomp przechodzi na Zamawiającego w momencie ich prawidłowego odbioru. 9) Transport i rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42122000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI