Dostawa płyt drogowych betonowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa płyt drogowych betonowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMłoteczno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-22
  • Zamawiający"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00266800
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa płyt drogowych betonowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170991585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 12A

1.5.2.) Miejscowość: Młoteczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: perig@perig.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perig.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o. o.,

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płyt drogowych betonowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b2ec663-420f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 04

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.perig.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.perig.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615) przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal lub z adresu email: perig@perig.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. VIIISWZ (ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PERIG ZP.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 cm .
2. Dostarczony produkt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać n/w wymogi Zamawiającego:
1) Płyta drogowa betonowa podwójnie zbrojona siatką z prętów żebrowanych min 8 mm (góra, dół), posiadająca 4 uchwyty montażowe, z betonu min. C25/30, o wymiarach 300x150x15cm, o wytrzymałości min 40 kN na koło.
2) Dostawa płyt do miejscowości Cielętnik gm. Braniewo w ilości 300 szt. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie dostawy na 200 szt., ewentualne zamówienie na pozostałe 100 szt. zostanie zrealizowane na podstawie osobnego oświadczenie Zamawiającego (termin realizacji 100 szt. wynosi 15 roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego) – co będzie podyktowane bieżącą sytuacją finansowego.
3) Okres od daty produkcji płyt do daty ich dostarczenia musi wynosić minimum 30 dni.
4) Płyty powinny posiadać deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, którą Wykonawca dostarczy przy ich dostawie.
5) Dostarczone płyty nie mogą być uszkodzone, nie mogą mieć pęknięć, ubytków, nie może wystawać zbrojenie, powinny odpowiadać parametrom jakościowym określonym w obowiązujących normach lub aprobacie technicznej.
7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
8. Oferta musi obejmować wykonanie m.in.: wszelkich prac związanych z załadunkiem, transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i wyładunkiem dostarczonych materiałów.
9. W formularzu ofertowym należy podać również cenę jednostkową netto płyty drogowej loco droga dojazdowa do miejscowości Cielętnik Gm. Braniewo będącą podstawą do obliczenia ceny oferty.
10. Kod CPV: 44 17 10 00 - 9
11. Zamawiający nie zamierza dzielić zamówienia na części ze względu na konieczność łącznego wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu umowy liczony od dnia zawarcia umowy (w przedziale od 3 dni roboczych do 15 dni roboczych):

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz wypadków wymienionych w treści Kodeksu Cywilnego, Zamawiającemu, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w oparciu o przepisy art. 456 ustawy P.z.p.
2. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:
a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,
które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,
c) w szczególności zamawiający dopuszcza: zmniejszenie o nie więcej niż 20% zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować.
d) zmianę dotyczącą dostarczanych płyt w sytuacji:
- gdy nastąpi wycofanie płyt z produkcji przez producenta a dostępne będą płyty
o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SWZ (wycofanie płyty
z produkcji przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować),
- niedostępności na rynku płyt objętych ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu płyty
o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SWZ (niedostępność płyt na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić),
- aktualizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej.
2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany;
b) uzasadnienie zmiany;
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę i uruchomienie instalacji PV wraz z magazynem energii - Dąbrowy
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę i uruchomienie instalacji PV wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa płyt drogowych betonowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Młoteczno: Dostawa płyt drogowych betonowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Młoteczno: Dostawa płyt drogowych betonowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa płyt drogowych betonowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI