Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego kruszonego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego kruszonego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc76ad9-c423-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020384/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mieszanki 0-31,5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/884071
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/884071
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 37 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 37 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2610.7.2024.BŻ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: „Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie”.
1. Założenia techniczne:
1) Zamówienie realizowane w ilości 1 800 ton,
2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na następujące drogi:
- Dr Nr 1260N Dr Nr 1253N – (Pacółtowo) – Olsztynek m. Pacółtówko - 200 ton
- Dr Nr 1957N Dr woj. Nr 537 – Jagodziny – Lewałd Wielki m. Elgnowo Kolonia - 200 ton
- Dr Nr 1253N Rychnowo– Pacółtowo– Zybułtowo– Wierzbowo– Klęczkowo- Komorniki - 200 ton
- Dr Nr 1257N Dr Nr 123 5N – Marwałd – Jabłonowo m. Janowo - 200 ton
- Dr Nr 1226N Napromek – Czerlin – Jagodziny- 200 ton
- Dr Nr 1190N Mazanki – Plękity – Liksajny m. Liksajny- 200 ton
- Dr Nr 1230N Warlity Wielkie – Ostróda – Lubajny – Stare Jabłonki – Mańki - 200 ton
- Dr Nr 1259N Dr. Nr 1253 N – Samin – Leszcz – Dr. woj. 542- 200 ton
- Dr Nr 1258N Elgnowo – Dr Nr 1257N- 100 ton
- Dr Nr 1225N Tabórz – Zawady Małe- 100 ton
3) termin dostawy: 240 dni od dnia podpisania umowy,
4) do dostarczonej partii towaru należy dołączyć dokument stwierdzający jakość towaru (aprobata techniczna, atest, certyfikat lub deklarację zgodności);
5) warunki płatności: 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;
6) kruszywo 0/31,5 zgodne z normą EN- 13242:2007 + A1: 2007;
7) stopień przekruszenia C 50/30 (50% min ziaren przekruszonych, 30% max ziaren zaokrąglonych)
8) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100- 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie 3-7 dni roboczych- zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny oferty).
9) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę partii materiału pisemnie/e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;
10) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;
11) Przed pierwszą dostawą Dostawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badania materiału;
12) Zamawiający ma prawo zażądać wykonania badania próbki z każdej dostawy partii materiału, w przypadku negatywnego wyniku Dostawca wycofuje materiał z dostawy, ponosi koszty ponownej dostawy jak również koszty badania próbki. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badania ponosi Zamawiający;
13) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału) nie powodując wyłączenia dróg z użytkowania;
14) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii materiału.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w
każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do Zamawiającego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: „Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.
1. Założenia techniczne:
1) Zamówienie realizowane w ilości 2 860 ton,
2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na następujące drogi:
- Dr Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny m. Dziśnity - 250 ton
- Dr Nr 1189 N Strużyna -Jurki -Maliniak - 100 ton
- Dr Nr 1183 N Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N m. Gulbity - 300 ton
- Dr Nr 1223 N dr P 1221N - Gubity - Kozia Góra - dr nr P 1203N ( Ględy) m. Gubity - 400 ton
- Dr Nr 1168 N Miłakowo-Wapnik m. Klugajny - 200 ton
- Dr Nr 1186 N Wilamowo - Słonecznik - Prośno – Ruś m. Ględy- 300 ton
- Dr Nr 1217 N Morąg - Bożęcin - 200 ton
- Dr Nr 1207 N Budwity-Jarnołtowo- dr. woj. 519 -200 ton
- Dr Nr 1213 N dr.1211N-Rolnowo-Kiełkuty-Dobrocin -200 ton
- Dr Nr 1193 N dr. 1162 N-Warkałki- dr.woj. 528 -110 ton
- Dr Nr 1225N Tabórz - Zawady Małe m. Plichta - 300 ton
- Dr nr 1401N dr.woj.593-Raciszewo -Kalisty-Gołogóra - 300 ton
3) termin dostawy: 240 dni od dnia podpisania umowy;
4) do dostarczonej partii towaru należy dołączyć dokument stwierdzający jakość towaru (aprobata techniczna, atest, certyfikat lub deklarację zgodności);
5) warunki płatności: 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;
6) kruszywo 0/31,5 zgodne z normą EN- 13242:2007 + A1: 2007;
7) stopień przekruszenia C 50/30 (50% min ziaren przekruszonych, 30% max ziaren zaokrąglonych);
8) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100- 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie 3-7 dni roboczych- zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny oferty).
9) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę partii materiału pisemnie/ e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;
10) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;
11) Przed pierwszą dostawą partii materiału Dostawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badania materiału;
12) Zamawiający ma prawo zażądać wykonania badania próbki z każdej dostawy partii materiału, w przypadku negatywnego wyniku Dostawca wycofuje materiał z dostawy, ponosi koszty ponownej dostawy jak również koszty badania próbki. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badania ponosi Zamawiający;
13) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału) nie powodując wyłączenia dróg z użytkowania;
14) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii1 materiału.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w
każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do Zamawiającego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3: „Zakup gruzu betonowego kruszonego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.
1. Założenia techniczne:
1) Zamówienie realizowane w ilości 830 ton,
2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na następujące drogi:
- Dr Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny m. Dziśnity 150 ton;
- Dr Nr 1183 N Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk. - dr P 1180N 150 ton;
- Dr Nr 1223 N dr P 1221N - Gubity - Kozia Góra - dr nr P 1203N ( Ględy) 200 ton;
- Dr Nr 1168 N Miłakowo-Wapnik 100 ton;
- Dr Nr 1170 N Stare Bolity-Książnik- Niegławki 130 ton;
- Dr Nr 1225N Tabórz -Zawady Małe100 ton.
3) Termin wykonania zamówienia: 240 dni od dnia podpisania umowy;
4) warunki płatności: do 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;
5) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100 - 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie 3-7 dni roboczych -zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny oferty);
7) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę materiału pisemnie/ e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;
8) kruszywo łamane frakcji 0/63 uzyskane w wyniku przekruszenia gruzu z twardego betonu, bez domieszek z gazobetonu, cegły, zbrojenia, odpadów budowlanych;
9) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;
10) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału);
11) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii materiału.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w
każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do Zamawiającego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie § 14 ust. 1 pkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021.275 t.j..), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 14 ust. 2 pkt 1 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 20 ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
- Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
- Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tiret pierwsze, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis tiret drugie stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 3, składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) Pełnomocnictwo (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia określono w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/884071
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 09:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765/2006) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269/2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835);
2)którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835);
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.