Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-22
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00104249
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2cfd934-ca32-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071123/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno – z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2cfd934-ca32-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – w ramach modułu składania ofert systemu e-Zamówienia. Komunikacja w pozostałym zakresie – za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie3.24@zdw.krakow.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemu e-Zamówienia (moduł składania ofert), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie3.24@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – zgodnie z informacjami określonymi w SWZ. Nie dopuszcza się złożenia oferty (formularza ofertowego, formularza Wyceny) w postaci scanów / zdjęć dokumentów papierowych (sporządzonych w formie pisemnej – podpisanych własnoręcznie) – bez względu na ewentualne opatrzenie ich dodatkowo podpisem elektronicznym. Przekazanie scanu dokumentu papierowego (nawet opatrzonego podpisem elektronicznym) nie będzie uznawane za skuteczne złożenie oferty – taka oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niespełniająca wymagań wynikających z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-3/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienia pn. Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części:
Część nr 1 – RDW Kraków
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie sukcesywnych (cyklicznych, partiami – wedle potrzeb Zamawiającego) dostaw mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno wraz z transportem do siedziby Obwodu Drogowego w Kętach (ul. Błonie 17, Kęty) i siedziby Obwodu Drogowego w Babicach (ul. Zakopiańska 10, Babice) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 1 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 1 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 1 (zakres opcjonalny zamówienia).
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac (dostaw) oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 5.1. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 1)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia – 40 %.
W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).
W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia (w ramach zakresu podstawowego zamówienia i zakresu opcjonalnego zamówienia – w przypadku jego uruchomienia), tzn. terminu realizacji jednostkowych dostaw w ramach konkretnych zamówień (zleceń) (wyrażona w dniach – Wykonawca w formularzu oferty określi termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia wskazując okres w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego, tj. 9 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia), przy czym maksymalny okres skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni, tzn. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia może zaproponować termin 3 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części:
Część nr 2 – RDW Jakubowice
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie sukcesywnych (cyklicznych, partiami – wedle potrzeb Zamawiającego) dostaw mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno wraz z transportem do siedziby Obwodu Drogowego w Jakubowicach (Jakubowice 75) i siedziby Obwodu Drogowego w Wolbromiu (ul. Garbarska 37, Wolbrom) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 2 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 2 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 2 (zakres opcjonalny zamówienia).
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac (dostaw) oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 5.2. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 2)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia – 40 %.
W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).
W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia (w ramach zakresu podstawowego zamówienia i zakresu opcjonalnego zamówienia – w przypadku jego uruchomienia), tzn. terminu realizacji jednostkowych dostaw w ramach konkretnych zamówień (zleceń) (wyrażona w dniach – Wykonawca w formularzu oferty określi termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia wskazując okres w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego, tj. 9 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia), przy czym maksymalny okres skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni, tzn. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia może zaproponować termin 3 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części:
Część nr 3 – RDW Myślenice
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie sukcesywnych (cyklicznych, partiami – wedle potrzeb Zamawiającego) dostaw mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno wraz z transportem do siedziby Obwodu Drogowego w Myślenicach (ul. Drogowców 2, Myślenice) i siedziby Obwodu Drogowego w Bochni (ul. Proszowska 14, Bochnia) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 3 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 3 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 3 (zakres opcjonalny zamówienia).
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac (dostaw) oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 5.3. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 3)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia – 40 %.
W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).
W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia (w ramach zakresu podstawowego zamówienia i zakresu opcjonalnego zamówienia – w przypadku jego uruchomienia), tzn. terminu realizacji jednostkowych dostaw w ramach konkretnych zamówień (zleceń) (wyrażona w dniach – Wykonawca w formularzu oferty określi termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia wskazując okres w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego, tj. 9 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia), przy czym maksymalny okres skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni, tzn. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia może zaproponować termin 3 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części:
Część nr 4 – RDW Nowy Sącz
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie sukcesywnych (cyklicznych, partiami – wedle potrzeb Zamawiającego) dostaw mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno wraz z transportem do siedziby Obwodu Drogowego w Starym Sączu (ul. Źródlana 24, Stary Sącz) i siedziby Obwodu Drogowego w Czarnym Dunajcu (ul. Kolejowa 30G, Czarny Dunajec) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 4 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 4 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 4 (zakres opcjonalny zamówienia).
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac (dostaw) oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 5.4. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 4)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia – 40 %.
W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).
W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia (w ramach zakresu podstawowego zamówienia i zakresu opcjonalnego zamówienia – w przypadku jego uruchomienia), tzn. terminu realizacji jednostkowych dostaw w ramach konkretnych zamówień (zleceń) (wyrażona w dniach – Wykonawca w formularzu oferty określi termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia wskazując okres w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego, tj. 9 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia), przy czym maksymalny okres skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni, tzn. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia może zaproponować termin 3 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków – z podziałem na części:
Część nr 5 – RDW Tarnów
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie sukcesywnych (cyklicznych, partiami – wedle potrzeb Zamawiającego) dostaw mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno wraz z transportem do siedziby Obwodu Drogowego w Ciężkowicach (ul. Równa 10, Ciężkowice) i siedziby Obwodu Drogowego w Sieradzy (Sieradza 229) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 5 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 5 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji zwiększenie ilości przedmiotu dostaw w postaci dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno w maksymalnym zakresie (ilości) określonym treścią formularza WYCENY dla Części nr 5 (zakres opcjonalny zamówienia).
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac (dostaw) oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 5.5. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 5)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia – 40 %.
W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).
W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia (w ramach zakresu podstawowego zamówienia i zakresu opcjonalnego zamówienia – w przypadku jego uruchomienia), tzn. terminu realizacji jednostkowych dostaw w ramach konkretnych zamówień (zleceń) (wyrażona w dniach – Wykonawca w formularzu oferty określi termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia wskazując okres w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego, tj. 9 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia), przy czym maksymalny okres skrócenia terminu realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni, tzn. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia może zaproponować termin 3 dni od daty złożenia konkretnego zamówienia (zlecenia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia na wezwanie przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej (w zakresie każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania) żadnych podmiotowych środków dowodowych (w związku z nieokreśleniem żadnych wymogów w kontekście warunków udziału w postępowaniu).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 5.1. / 5.2. / 5.3. / 5.4. / 5.5. SWZ (w zależności od części zamówienia).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2cfd934-ca32-11ee-a84d-d63fc4d19e65)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W ramach strony postępowania na platformie e-Zamówienia zapewniony jest bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ i ogłoszenia o zamówieniu, jak również wszelkich ewentualnych zmian i wyjaśnień treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z niniejszym postępowaniem – w ramach odesłania za pomocą / poprzez link (adres): https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/zdw-dn-4-271-3-24/.
2. Termin wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania):
• zakres podstawowy zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.12.2024 r.
• zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji do dnia 20.12.2024 r.
Zaznacza się, iż wskazane wyżej daty wyznaczają terminy obowiązywania umowy w sprawie zamówienia, w ramach którego realizowane mają być dostawy objęte jej przedmiotem. Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia (tj. terminczasookresu (ilośc wykonywania poszczególnych dostaw jednostkowych) jest określony w postaci i dni).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI