Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiału do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8a
1.5.2.) Miejscowość: Trawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943185227
1.5.8.) Numer faksu: 943168481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiału do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7a96a73-7cd1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumentację przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: n/d
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Karnieszewice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Andrzeja Świerczek z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (94)3185227Szczegółowy zakres obowiązku informacyjnego RODO został opisany w załączniku nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kruszywo naturalne frakcji 0-31,5 mm (pospółka) - w ilości 100 ton.Materiał dostarczany będzie sukcesywnie w przeciągu 2021 roku, każdorazowo na zgłoszenie („Zlecenie”) Zamawiającego w formie pisemnej, faxem lub pocztą elektroniczną. Dostawa materiału następuje w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania Zlecenia. Minimalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 20 ton. Maksymalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 200 ton. Podane ilości zamawianego materiału są wielkościami szacunkowymi i mogą być mniejsze w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, jednak nie mniej niż 80% wartości zamówienia. Zamawiający w Zleceniu każdorazowo określi: typ zamówionego materiału, ilość, lokalizację dostawy oraz osobę upoważnioną do kontaktu w zakresie tego Zlecenia. Materiał musi być dostarczany transportem samochodowym, koszt transportu obciąża Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa samochodem wysokotonażowym z napędem na min. 3 osie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kruszywo kamienne łamane frakcji 0-31,5mm - w ilości 600 ton.Materiał dostarczany będzie sukcesywnie w przeciągu 2021 roku, każdorazowo na zgłoszenie („Zlecenie”) Zamawiającego w formie pisemnej, faxem lub pocztą elektroniczną. Dostawa materiału następuje w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania Zlecenia. Minimalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 20 ton. Maksymalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 200 ton. Podane ilości zamawianego materiału są wielkościami szacunkowymi i mogą być mniejsze w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, jednak nie mniej niż 80% wartości zamówienia. Zamawiający w Zleceniu każdorazowo określi: typ zamówionego materiału, ilość, lokalizację dostawy oraz osobę upoważnioną do kontaktu w zakresie tego Zlecenia. Materiał musi być dostarczany transportem samochodowym, koszt transportu obciąża Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa samochodem wysokotonażowym z napędem na min. 3 osie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kruszywo kamienne łamane frakcji 31,5-63 mm - w ilości 1100 ton.Materiał dostarczany będzie sukcesywnie w przeciągu 2021 roku, każdorazowo na zgłoszenie („Zlecenie”) Zamawiającego w formie pisemnej, faxem lub pocztą elektroniczną. Dostawa materiału następuje w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania Zlecenia. Minimalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 20 ton. Maksymalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 200 ton. Podane ilości zamawianego materiału są wielkościami szacunkowymi i mogą być mniejsze w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, jednak nie mniej niż 80% wartości zamówienia. Zamawiający w Zleceniu każdorazowo określi: typ zamówionego materiału, ilość, lokalizację dostawy oraz osobę upoważnioną do kontaktu w zakresie tego Zlecenia. Materiał musi być dostarczany transportem samochodowym, koszt transportu obciąża Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa samochodem wysokotonażowym z napędem na min. 3 osie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10