„Dostawa materiałów wraz z elementami montażowymi do wykonania zabezpieczeń przed...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa materiałów wraz z elementami montażowymi do wykonania zabezpieczeń przed szkodami wyrządzanymi przez gatunki objęte ochroną – podział na 6 zadań."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiałów wraz z elementami montażowymi do wykonania zabezpieczeń przed szkodami wyrządzanymi przez gatunki objęte ochroną – podział na 6 zadań."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320590577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Firlika 20

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.szczecin@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.rdos.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów wraz z elementami montażowymi do wykonania zabezpieczeń przed szkodami wyrządzanymi przez gatunki objęte ochroną – podział na 6 zadań."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d625ae1-204b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011358/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów wraz z elementami montażowymi do wykonania zabezpieczeń przed szkodami wyrządzanymi przez gatunki objęte ochroną – podział na 6 zadań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/defb748c-5e01-47e9-af73-d42afe979ff0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/defb748c-5e01-47e9-af73-d42afe979ff0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
Ofertę wraz z załącznikami składa się wyłącznie za pośrednictwem formularza
do komunikacji „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe zasady składania ofert zostały opisane
w rozdziale VII SWZ.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje (nie dotyczy składania ofert wraz
z załącznikami do oferty) wykonawcy przekazują przy użyciu: poczty elektronicznej - adres e-mail
Zamawiającego: przetargi.szczecin@rdos.gov.pl.
Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na
ePUAP lub pocztą elektroniczną.
Oferta oraz wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
Zamawiającym, a wykonawcami muszą być sporządzone czytelnie, w języku polskim. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany, wyjaśnienia treści SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
http://bip.szczecin.rdos.gov.pl/zamowienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa
w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w
dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawach swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w
Szczecinie, Ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin;
2) wszelkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w
zakresie działania Zamawiającego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, należy kierować do
Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, Ul.
Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin na adres: iod.szczecin@rdos.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 upzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) osoba fizyczna, której dane dotyczą posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) osobie fizycznej, jktórej dane dotyczą nie przysługuje:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit c RODO.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.10.2021.PR.72

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup siatki na wykonanie zabezpieczeń przed żubrami, wilkami i rysiami - grodzenia siatką hodowlaną o wysokości do 2,5 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44313000-7 - Siatka metalowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagą:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI