" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej - ul. Długa w Pajęczn

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej - ul. Długa w Pajęcznie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPajęczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-04-25
  • ZamawiającyMiejski Zakład Komunalny w Pajęcznie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00287227
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej -
ul. Długa w Pajęcznie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie

1.3.) Oddział zamawiającego: MZK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000156222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Międzyzakładowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343111216

1.5.8.) Numer faksu: 343111216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzkpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.pajeczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej -
ul. Długa w Pajęcznie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c lub poczty elektronicznej mzk@mzkpajeczno.pl,
b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami : Pan Jerzy Durys, tel. 34 311 12 16
c) Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformyhttps://ezamowienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c
d) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c
e) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84cinformacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/ do konkretnego wykonawcy,
f) Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie https://ezamowienia.gov.pl/ tj.:
f1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
f2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
f3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
f4) włączona obsługa JavaScript,
f5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
g) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
g1) akceptuje warunki korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ określone w Regulaminie
g2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, dotycząca danych osobowych pozyskanych przez Zamawiającego – Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę jest Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno, mzk@mzkpajeczno.pl.
2. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: mzk@mzkpajeczno.pl
3. Ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: " Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej - ul. Długa w Pajęcznie", prowadzonego w trybie podstawowym jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U.2022 poz.902 z późn. zm.).
5. Ww. dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy
- okres przedawnienia roszczeń.
6. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
• żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZK.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa materiałów na budowę kanalizacji sanitarnej:
• Rura PCV kanalizacji zewnętrznej, śr. 200, lita SN8 SDR34 (odc. 3 m) - 852,0 m
• Rura PCV kanalizacji zewnętrznej, śr. 160, lita SN8 SDR34 (odc. 3 m) - 264,0 m
• Korek kanalizacyjny PCV śr. 160 - 64 szt.
• Nasuwka PCV śr. 200, kanalizacja - 32 szt.
• Trójnik PCV 200/160/45 kanalizacja - 32 szt.
• Kolano PCV śr. 160/45 kanalizacja - 32 szt.
• Właz kanałowy typu ciężkiego 40 ton - 2 szt.
3. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2022 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2023 r., poz. 215). Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
4. Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim. Dostarczone materiały w zależności od przeznaczenia muszą posiadać:
• Europejską ocenę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych;
• Aprobaty techniczne lub Deklarację Zgodności z Aprobatą techniczną;
• Certyfikaty na znak bezpieczeństwa;
• Deklarację CE, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywach dotyczących danego produktu;
• Wymagane atesty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44163000-0 - Rury i osprzęt

44163112-8 - Układ kanalizacyjny

44423700-8 - Elementy włazów

44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Dla części I zamówienia:
CENA OFERTY (C) - 100 %

b) Dla części II zamówienia:
CENA OFERTY (C) - 100 %

3. Sposób oceny ofert:
a) Kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Dla I części zamówienia:
Cn
(C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100% punktów
Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z otrzymanych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.

b) Kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Dla II części zamówienia:
Cn
(C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100% punktów
Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z otrzymanych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający dokona podsumowania punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2024 r. poz. 361), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w pkt 5, wykonawca ma obowiązek:
a.) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa materiałów na budowę kanalizacji sanitarnej:
• Studnia żelbetonowa śr 1000 (zgodnie z załączonym rysunkiem):
a) wysokości 1,0 - 1,5 m - 3 szt.
b) wysokości 1,5 - 2,0 m - 2 szt.
c) wysokości 2,0 - 2,5 m - 2 szt.
d) wysokości 2,5 - 3,0 m - 10 szt.
e) wysokości 3,0 - 3,5 m - 5 szt.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną część zamówienia jak i również w jednej ofercie na dwie części zamówienia.
3. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2022 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2023 r., poz. 215). Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
4. Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim. Dostarczone materiały w zależności od przeznaczenia muszą posiadać:
• Europejską ocenę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych;
• Aprobaty techniczne lub Deklarację Zgodności z Aprobatą techniczną;
• Certyfikaty na znak bezpieczeństwa;
• Deklarację CE, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywach dotyczących danego produktu;
• Wymagane atesty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w Rozdziale IX oraz spełniają określone przez Zamawiajacego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występownia w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wymaga się aby Wykonawca złożył aktualny wpis do CEIDG.
b) W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieniaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępow wymaga się aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą
niż 200.000,00 zł.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złote polskie, to waluty te będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN
według średniego kursu PLN w stosunku do tych walut ogłoszonego przez NBP w dniu
wystawienia polisy lub innego dokumentu, a w przypadku, gdy w danym dniu nie ogłoszono
średniego kursu PLN w stosunku do danej waluty, to waluta ta będzie przeliczana przez
Zamawiającego według średniego kursu PLN w następnym dniu, w którym nastąpiło
ogłoszenie przez NBP średniego kursu dla tej waluty. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
c) W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wymaga się aby Wykonawca wykazał się (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej.

3. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowniu oraz złożone dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 i 2 SWZ, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w Rozdziale X pkt 2, ppkt c powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowania zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie są wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualane na dzień ich złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a)wykaz dostaw, których przedmiotem była dostawa materiałówdo budowy kanalizacji w okresie ostatnich 2 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik nr 4).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą dostaw, w których wykonywaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 7.
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnymi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
f) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnymi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

Dokumenty wymagane jako środki podmiotowe w przeprowadzanym postępowaniu są wymagalne od wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę.W zakresie rodzajów, okresu ważności i formy, w jakiej mogą być składane oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozdziale XIII pkt 4 SWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 r. poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie są wymagane

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Do oferty należy dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI pkt.7 SWZ oraz w Rozdziale XIII pkt 1i 3 SWZ.
b) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika które dostawy lub wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
d) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
e) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia .
f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w imieniu Wykonawcy lub kilku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Forma złożenia pełnomocnictwa została określona w Rozdziale XI i XXI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale X . Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia składają jeden wspólny wykaz dostaw (Załącznik nr 4).
5. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiajacym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publiczneego prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. W ofercie składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oznaczając Wykonawcę należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamowienia, są zobowiązani przekazać Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści w szczególności następujące postanowienia:
a) sposób współdziałania Wykonawców,
b) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
c) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
d) wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do czynienia bieżących ustaleń z Zamawiajacym dotyczących realizacji zamówienia oraz do przyjmowania instrukcji związanych z bieżącą realizacją zamówienia wydawanych przez Zamawiajacego, wiążąco dla wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna, a także określenie wzajemnych rozliczeń w ramach realizowanego zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym uprawnienia jednego z nich do wystawiania faktur.
8. Dokumenty wymienione w Rozdziale XIII wymagane jako środki podmiotowe w przeprowadzanym postępowaniu o zamówienie publiczne są wymagane od wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pranie dywanu - Ozorków
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Potrzebuje usługi prania dywanu 2x3 m. Dywan nie posiada ciężkich zabrudzeń. Wymaga moim zdaniem odświeżenia, pozbycia się ewentualnie sierści i zapachu psa. Nie chcę silnych detergentów, ponieważ dywan mieści się w pokoju synka. Lokalizacja: Ozorków. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI