Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-15
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00196452
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2104ae3-e571-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068078/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Dostawa materiałów sanitarnych (INFR)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. Korespondencji elektronicznej są opisane w „Regulaminie dla użytkowników (wykonawców)" na platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/270/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212853,77 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 1

4.2.5.) Wartość części: 41938,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

42131260-6 - Zawory kulowe

42122220-8 - Pompy ściekowe

44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

44411400-8 - Brodziki

39236000-5 - Kabiny natryskowe

44163000-0 - Rury i osprzęt

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe

42141800-7 - Złącza uniwersalne

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 2

4.2.5.) Wartość części: 24839,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

42131260-6 - Zawory kulowe

42122220-8 - Pompy ściekowe

44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

44411400-8 - Brodziki

39236000-5 - Kabiny natryskowe

44163000-0 - Rury i osprzęt

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe

42141800-7 - Złącza uniwersalne

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 3

4.2.5.) Wartość części: 79481,17 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

42131260-6 - Zawory kulowe

42122220-8 - Pompy ściekowe

44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

44411400-8 - Brodziki

39236000-5 - Kabiny natryskowe

44163000-0 - Rury i osprzęt

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe

42141800-7 - Złącza uniwersalne

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 4

4.2.5.) Wartość części: 66595,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

42131260-6 - Zawory kulowe

42122220-8 - Pompy ściekowe

44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

44411400-8 - Brodziki

39236000-5 - Kabiny natryskowe

44163000-0 - Rury i osprzęt

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe

42141800-7 - Złącza uniwersalne

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI