IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 – 1 200,00 PLN; b) dla części zamówienia nr 3 – 900,00 PLN.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-24, godzina:
08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski - PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. inspektor ochrony danych 21Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 6/SZP/2020 na dostawę materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Materiały ogólnobudowlane i malarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 1 Materiały ogólnobudowlane i malarskie z podziałem na 25 pozycji asortymentowych. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych",1 "Cement portlandzki CEM I 32,5 R - zgodny z normą PN-EN 197-1 - okres przydatności do użycia: min. 3 miesiące od daty dostawy - opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg"; kg; 3100; 4500; "1000 kg – Elbląg, 1500 kg – Braniewo, 500 kg – Bartoszyce, 100 kg - Morąg" 2 "Emulsja do gruntowania podłoży wykonanych z betonu, betonu komórkowego, ceramiki, płyt gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, cementowych i cementowo-wapiennych., - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy, - opakowanie: 5 ÷ 10 L"; L; 90 ;130; "50 L – Morąg 40 L - Bartoszyce" 3 "Farba emulsyjna wewnętrzna akrylowa biała, - przeznaczona do dekoracyjnego malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń (tynki cementowe i cementowo-wapienne, gipsowe, płyty gipsowo-kartonowe), o dobrej przyczepności do różnych podłoży, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, szybkoschnąca, wodorozcieńczalna - wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu - I klasa odporności wg PN-C-81914 - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: max 10 Litrów"; litr; 800; 1200; "300 L – Elbląg 200 L – Braniewo 100 L – Morąg 200 L - Bartoszyce" 4 " Farba emulsyjna zewnętrzna fasadowa biała - przeznaczona do malowania podłoży cementowo-wapiennych i betonowych na zewnątrz pomieszczeń. Może być również stosowana do ścian i sufitów w pomieszczeniach, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, odporna na szorowanie, odporna na działanie czynników atmosferycznych, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, - wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu - I klasa odporności wg PN-C-81914 - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: max 10 Litrów"; litr; 200; 300; "100 L – Braniewo 100 L - Bartoszyce" 5 "Farba na zacieki - farba przeznaczona do malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń szczególnie do zamalowywania plam po zaciekach wodnych, sadzy, nikotynie. Może być stosowana jako farba podkładowa lub nawierzchniowa na różnorodnych materiałach budowlanych, takich jak: tynki mineralne (gipsowe, cementowe, cementowo-wapienne) i polimerowe (np. akrylowe), cegły, beton, płyty gipsowo-kartonowe. - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: 0,5 ÷ 2,5 Litra"; litr; 10; 20; 10 L – Elbląg 6 "Folia w płynie do stosowania jako powłoka hydroizolacyjna pod płytki ceramiczne - okres przydatności: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 5÷10 kg"; kg; 40; 60; 40 kg – Braniewo 7 "Fuga cementowa (szara) do spoinowania płytek ceramicznych i kamiennych - okres przydatności: 12 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 0,5 ÷ 2 kg"; kg; 4; 6; 4 kg – Bartoszyce 8 "Gips tynkarski ręczny - gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących przeznaczony do nakładania jednowarstwowego wewnątrz pomieszczeń, - okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 10÷25 kg"; kg; 500; 750; 500 kg – Braniewo 9 "Klej montażowy rozpuszczalnikowy na bazie kauczuków syntetycznych (bezbarwny) przeznaczony do klejenia drewna, szkła betonu, gipsu, metalu, tworzywa sztucznego, glazury, listew przypodłogowych, paneli i innych elementów wykończeniowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: kartusz 280 ÷ 310ml"; szt; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 10 "Klej stolarski do klejenia na zimno: drewna z drewnem i materiałami drewnopochodnymi, drewna z tworzywami, drewna z tkaninami i papierem - okres przydatności do użycia (gwarancji) : minimum 9 miesięcy od daty dostawy - pojemność opakowania : max. 1kg"; kg; 10; 15; 10 kg – Elbląg 11 "Masa asfaltowo-żywiczna - mieszanina asfaltów, rozpuszczalników, wypełniaczy i dodatków uszlachetniających przeznaczona do renowacji i konserwacji papowych pokryć dachowych - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 5÷20 kg"; kg; 1100; 1600; "1000 kg – Bartoszyce 100 kg - Braniewo" 12 "Papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia – do pokryć jednowarstwowych, modyfikowana elastomerami (SBS), na osnowie z włókniny poliestrowej, strona wierzchnia pokryta posypką mineralną, spodnia strona papy płaska zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. - grubość papy: 5,2 mm, wkładka (osnowa): włóknina poliestrowa o gramaturze min. 250 g/m2, - giętkość w niskich temperaturach: min. 20 °C - klasyfikacja ogniowa: klasa E - wodoszczelność: wodoszczelna przy ciśnieniu min. 10 kPA - sposób mocowania: zgrzewanie - okres gwarancji: min. 48 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: rolka 5 ÷ 7,5 m2,"; m2; 750; 1500; "300 m2 – Elbląg 300 m2 – Braniewo 150 m2 - Bartoszyce" 13 "Silikon akrylowy (biały) przeznaczony do wypełniania pęknięć, rys i szczelin w ścianach lub sufitach przed malowaniem, uszczelniania ościeżnic drzwiowych, ram okiennych, umuwalek, kabin prysznicowych i wielu innych uszczelnień budowlanych. - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml"; szt.; 35; 50; "20 szt. – Elbląg 15 szt. - Bartoszyce" 14 Śruba zamkowa M6x45mm ze stali ocynkowanej; kg; 5; 10; 5 kg – Morąg 15 Śruba zamkowa M6x60mm ze stali ocynkowanej; kg; 5 ; 10; 5 kg – Braniewo 16 Śruba zamkowa M6x80mm ze stali ocynkowanej; kg; 5 ; 10; 5 kg – Braniewo 17 "Zaprawa klejąca elastyczna (mrozoodpornana i wodoodporna) do mocowania płytek ceramicznych na typowych, nieodkształcalnych podłożach wewnątrz i na zewnątrz budynków - okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy - opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg"; kg; 600; 900; "200 kg – Bartoszyce 400 kg - Braniewo" 18 "Wykładzina PCV o szerokości 2 metry, grubość: 2÷3 mm, - wzór wykładziny: deska parkiet - kolor: dąb jasny – antystatyczna - klasa ścieralności: T - atest higieniczny - klasa trudnozapalności Bfl-s1 - deklaracja zgodności CE"; m2; 160,00; 240; "100 m2 – Braniewo 60 m2 - Bartoszyce" 19 "Wykładzina PCV o szerokości 3 metry, grubość: 2÷3 mm, - wzór wykładziny: deska parkiet - kolor: sosna – antystatyczna - klasa ścieralności: T - atest higieniczny - klasa trudnozapalności Bfl-s1 - deklaracja zgodności CE"; m2; 180,00; 220; 180 m2 – Bartoszyce 20 Płyta lakierowana biała o wymiarach: 3÷3,2x2070x2500mm stosowana jako materiał na ścianki mebli, dna szuflad itp.; m2; 103,50; 155,25; 103,50 m2 – Braniewo 21 Płyta OSB trójwarstwowa o wymiarach: 25x1250x2500mm; m2; 50,00; 81,25; 50 m2 – Braniewo 22 Płyta pilśniowa twarda surowa o wymiarach: 3,2x1700x2750mm; m2; 163,625; 233,75; "70,125 m2 – Braniewo 93,500 m2 - Bartoszyce" 23 Sklejka liściasta wodoodporna 1250x2500x12 mm w klasie jakości 2/3; m2; 46,875; 62,50; 46,875 m2 – Braniewo 24 Sklejka liściasta wodoodporna 1250x2500x6 mm w klasie jakości 2/3; m2; 62,50; 93,75; 62,50 m2 – Braniewo 25 Sklejka liściasta wodoodporna 1250x2500x8 mm w klasie jakości 2/3; m2; 62,50; 93,75; 62,50 m2 - Braniewo; 1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym.3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie. WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44800000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Materiały sanitarne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 2 Materiały sanitarne z podziałem na 34 pozycje asortymentowe. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych"1 Automat spłukujący do WC R 3/4"; szt.; 20; 30; 20 szt. – Bartoszyce 2 Bateria zlewozmywakowa stojąca jednouchwytowa, chromowana; szt.; 20; 30;"10 szt. – Elbląg 10 szt. - Bartoszyce" 3 Bateria zlewozmywakowa ścienna jednouchwytowa, chromowana; szt.; 10; 15; 10 szt. – Elbląg 4 Głowica suwakowa do baterii G1/2" – żeńska; szt.; 40; 50; 40 szt. – Elbląg 5 Kolano typ A1, 1/2", stalowe ocynkowane, z gwintami wewnętrznymi; szt.; 30; 50; 30 szt. – Braniewo 6 Kolano stalowe WZ A4 1/2" ocynkowane; szt.; 100; 150; "50 szt. – Elbląg 30 szt. – Braniewo 20 szt. - Bartoszyce" 7 Korek stalowy, (zaślepka) ocynkowany DN 15; szt.; 40; 60; "30 szt. – Elbląg 10 szt. - Braniewo" 8 Krzywka do baterii ściennej 1/2 x 3/4"; szt.; 50; 70; 50 szt. – Braniewo 9 Obejma naprawcza dwudzielna 1/2"; szt.; 5; 7; 5 szt. – Elbląg 10 Syfon umywalkowy, butelkowy, z tworzywa sztucznego DN 32/50; szt.; 20; 30; 20 szt. – Braniewo 11 Śrubunek mosiężny 3/4"; szt.; 10; 30; 10 szt. – Braniewo 12 Trójnik B1 3/4" ocynkowany; szt.; 10; 15; 10 szt. – Bartoszyce 13 Trójnik B1 GW FE/ZN 1/2"; szt.; 10; 15; 10 szt. – Bartoszyce 14 Uchwyt stalowy poj. do rur 2"(50) (uchwyt, gumowe obejmy, śrubki, kołek); szt.; 30; 40; 30 szt. – Bartoszyce 15 Uszczelka redukcyjna gumowa wargowa biała fi 50/32; szt.; 30; 40; 30 szt. – Elbląg 16 Uszczelka redukcyjna gumowa wargowa biała fi 50/40; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 17 Uszczelka trapera fi 50 mm; szt.; 30; 50; 30 szt. – Elbląg 18 Uszczelka trapera fi 110 mm; szt.; 30; 50; 30 szt. – Elbląg 19 Wąż natryskowy, elastyczny, chrom 1/2'' min. 1500 mm.; szt.; 40; 60; "10 szt. – Elbląg 10 szt. – Braniewo 20 szt. - Bartoszyce" 20 Wężyk łączeniowy w oplocie metalowym DN 1/2x3/8x L-50cm; szt.; 30; 40; "20 szt. – Braniewo 10 szt. - Bartoszyce" 21 Wężyk łączeniowy w oplocie metalowym DN 3/8x3/8x L-30cm; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 22 Wężyk do baterii stojącej M10 x 3/8 " - 40 cm; szt.; 10; 20; 10 szt. – Elbląg 23 Wężyk do baterii stojącej M10 x 3/8 " - 50 cm; szt.; 10; 20;10 szt. – Elbląg 24 Wężyk do baterii stojącej M10 x 3/8 " - 60 cm; szt.; 10; 20; 10 szt. – Elbląg 25 Zawór grzybkowy do baterii stojącej 1/2" x 3/8"; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 26 Zawór kulowy czerpalny ze złączką na wąż 1/2”;szt.; 30; 40;"15 szt. – Braniewo 15 szt. - Elbląg" 27 Zawór kulowy kątowy 1/2"x1/2" chrom.; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 28 Zawór kulowy wodny 2"; szt.; 4; 6; 4 szt. – Bartoszyce 29 Zawór kulowy z śrubunk. 1/2" MT; szt.; 30; 40; "10 szt. – Bartoszyce 20 szt. - Braniewo" 30 Zawór kulowy z śrubunk. 3/4" MT; szt.; 25; 35; "5 szt. – Bartoszyce 20 szt. - Braniewo" 31 Zawór napełniający pływakowy 1/2 do spłuczek ceramicznych i z tworzywa zasilany z boku; szt.; 40; 60; "20 szt. – Elbląg 20 szt. - Morąg" 32 Zestaw naprawczy kompaktu typ U AKC-522; szt.; 10; 15; 10 szt. – Elbląg 33 Złącze harmonijkowe PCV 110, elastyczna WC; szt.; 35; 45; "10 szt. – Elbląg 20 szt. – Morąg 5 szt. - Bartoszyce" 34 Złączka kielichowa PVC 160 / rura kamionkowa 150; szt.; 5; 7; 5 szt. - Braniewo; 1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym. 3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie: WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44411000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Materiały elektryczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 3 Materiały elektryczne z podziałem na 33 pozycje asortymentowe. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych"1 Elektryczny nadumywalkowy bezciśnieniowy podgrzewacz wody o pojemności 10 litrów z baterią, wyposażony w elektryczne elementy grzejne o mocy min. 1,5kW z nastawnym termoregulatorem temperatury oraz wyłącznik termiczny chroniący przed przegrzaniem, 230V, min. IP 24; szt.; 2; 4; 2 szt. Elbląg 2 Elektryczny ciśnieniowy podgrzewacz wody (pionowy) o pojemności 30 Litrów, wyposażony w elektryczne elementy grzejne o mocy min. 1,5kW z nastawnym termoregulatorem temperatury, wyłącznik termiczny chroniący przed przegrzaniem, zawór bezpieczeństwa oraz wskaźnik temperatury, 230V, min. IP 24; szt.; 2; 4; 2 szt. Elbląg 3 Lampa sodowa wysokoprężna 100W E40 230V/50Hz, temp. barwowa min. 1800K, przezroczysta tubularna bańka; szt.; 50; 80; 50 szt. Braniewo 4 Oprawa kanałowa natynkowa 100 W, E27, IP min. 44, klosz wykonany ze szkła mlecznego zabezpieczony siatką metalową zapobiegającą jego uszkodzeniom; szt; 30; 50; "20 szt. Morąg 10 szt. Bartoszyce" 5 "Oprawa porcelanowa natynkowa prosta 60 W, E27, IP min. 20, przeznaczona do oświetlania wnętrz, pomieszczeń o dużej wilgotności zamkniętych, korpus oprawy wykonany jest z porcelany elektrotechnicznej pokrytej na zewnątrz szkliwem barwy białej. Oprawka żarówki stanowi nieodłączną część korpusu. Oprawy wyposażone są w zaciski tulejkowe lub główkowe. Połączenie klosza z oprawą uszczelnione jest uszczelką gumową"; szt; 10; 20; 10 szt. Bartoszyce 6 Przedłużacz elektryczny bębnowy 25 metrowy na metalowej podstawie 16A 250V, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x1,5 mm2, miękki, gumowy min. IP 44, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne, ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla.; szt; 1; 2; 1 szt. Elbląg 7 Przedłużacz elektryczny bębnowy 50 metrowy na metalowej podstawie 10A 250V, min. 4 gnizda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x1,5 mm2, miękki, gumowy min. IP 44, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne, ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla.; szt; 1; 2; 1 szt. Elbląg 8 Przewód DY (H07V-U) 1x4mm2 450/750V; mb; 50; 100; 50 mb – Braniewo 9 Przewód YDY 5x10 mm2 450/750V; mb; 50; 100; 50 mb – Bartoszyce 10 Przewód YDY 5x2,5 mm2 450/750V; mb; 100; 100; 100 mb – Bartoszyce 11 Rozdzielnica (szafka) do wyłącznika ppoż 1x3 moduły, 500V, IP min. 44, natynkowa czerwona z przezroczystymi drzwiczkami, wykonana z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, wyposażona w szynę TH35 oraz szynę zaciskową ochronną; szt; 20; 25; 20 szt. Morąg 12 Rozdzielnica natynkowa 1x12 modułów, 500V, min. IP44, wyposażona wyposażona w szynę TH35, listwę zaciskową ochronną N+PE w system dławików na przewody i zamek hermetyczny. Obudowa zamknięta skrzynkowa wykonana z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego z przezroczystymi drzwiczkami, kolor biały lub szary.; szt.; 4; 6; 4 szt. Braniewo 13 Statecznik elektroniczny EVG do świetlówek T8 4x18W, 220-240V, 50-60Hz, min. IP 20; szt; 10; 20; 10 szt. Bartoszyce 14 Statecznik magnetyczny do lamp sodowych wysokoprężnych 100W, 230V, 50 Hz,; szt; 20; 30; 20 szt. Bartoszyce 15 Statecznik magnetyczny do lamp sodowych wysokoprężnych 150W, 230V, 50 Hz,; szt; 20; 30; 20 szt. Bartoszyce 16 Świetlówka kompaktowa 7÷9W/840 G23; szt; 50; 100; 50 szt. Elbląg 17 Świetlówka kompaktowa 18W/840 G24q2; szt; 50; 100; 50 szt. Elbląg 18 Świetlówka kompaktowa 26W/840 G24q3; szt; 50; 100; 50 szt. Elbląg 19 Świetlówka kompaktowa 24W/840 2G10; szt; 150; 200; 150 szt. Elbląg 20 Świetlówka LED 18W, 230V barwa 840, T8 G13, 1200 mm; szt; 110; 160; "60 szt. Morąg 50 szt. Bartoszyce" 21 Świetlówka LED 9W, 230V barwa 840, T8 G13, 590 mm; szt; 60; 100; 60 szt. Morąg 22 Świetlówka liniowa prosta 36 W, 230V barwa 840, T8 G 13, 1200 mm; szt; 1700; 2500; "700 szt. Elbląg 200 szt. Morąg 500 szt. Bartoszyce 300 szt. Braniewo" 23 Świetlówka liniowa prosta 18 W, 230V barwa 840, T8 G 13, 590 mm; szt; 450; 600; "250 szt. Bartoszyce 200 szt. Braniewo" 24 Świetlówka liniowa prosta 54W, 230V barwa 840, T5 G5, 1149 mm; szt; 20; 40; 20 szt. Elbląg 25 Tablica bezpiecznikowa (słupowa) NTB-3, 250V, 80A, IP min. 54, wyposażona w 3 gniazda bezpiecznikowe zabudowane na 3 fazach; szt; 5; 10; 5 szt. Braniewo 26 Żarnik halogenowy liniowy R7s 150W 230V 78MM przeźroczysty; szt; 20; 40; 20 szt. Bartoszyce 27 Żarówka niskonapięciowa 40W E27 24V przezroczysta; szt; 100; 150; 100 szt. Morąg 28 Żarówka niskonapięciowa 60W E27 24V przezroczysta; szt; 170; 250; "100 szt. Morąg 70 szt. Braniewo" 29 Żarówka standardowa wstrząsoodporna 40W 230V E27 przezroczysta lub mleczna; szt; 400; 600; "200 szt. Elbląg 200 szt. Bartoszyce" 30 Żarówka standardowa wstrząsoodporna 60W 230V E27 przezroczysta lub mleczna; szt; 200; 400; 200 szt. Elbląg 31 Żarówka LED E27 9÷11 W, 230V, barwa 4000K, bańka A60 lub A65 mleczna; szt; 330; 500; "100 szt. Elbląg 30 szt. Bartoszyce 200 szt. Braniewo" 32 Żarówka LED E14, 5÷7 W, barwa 4000K, bańka świeczka mleczna; szt.; 250; 350; 250 szt. Braniewo 33 Żarówka LED E14, 9÷11 W, barwa 4000K, bańka świeczka mleczna; szt.; 200; 300; 200 szt. Braniewo; 1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym. 3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie. WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6, 31600000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Tarcica budowlana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 4 Tarcica budowlana z podziałem na 4 pozycje asortymentowe. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych"1 Krawędziak nasycony iglasty sosnowy, klasy II, 120 x 120 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m; m3; 3; 5; 3 m3 – Braniewo 2 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 25 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, sucha; m3; 2; 4; 2 m3 – Bartoszyce 3 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 32 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, sucha; m3; 3; 5; 3 m3 – Bartoszyce 4 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 50 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, sucha; m3; 3; 5; 3 m3 - Bartoszyce"1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym. 3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie. WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.