DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH I MALARSKICH, SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH ORAZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH I MALARSKICH, SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH ORAZ TARCICY BUDOWLANEJ DLA INFRASTRUKTURY W 2020 R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-14
  • Numer ogłoszenia510601-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510601-N-2020 z dnia 2020-02-14 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH I MALARSKICH, SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH ORAZ TARCICY BUDOWLANEJ DLA INFRASTRUKTURY W 2020 R.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego  15 , 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.21wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH I MALARSKICH, SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH ORAZ TARCICY BUDOWLANEJ DLA INFRASTRUKTURY W 2020 R.
Numer referencyjny: 6/SZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. , z podziałem na 4 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 Materiały ogólnobudowlane i malarskie z podziałem na 25 pozycji asortymentowych. Część zamówienia nr 2 Materiały sanitarne, z podziałem na 34 pozycje asortymentowe. Część zamówienia nr 3 Materiały elektryczne, z podziałem na 33 pozycje asortymentowe. Część zamówienia nr 4 Tarcica budowlana, z podziałem na 4 pozycje asortymentowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 i 5 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem nr I.

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44800000-8
44411000-4
31680000-6
31600000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-16

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3 i 4 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 – 1 200,00‬ PLN; b) dla części zamówienia nr 3 – 900,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-24, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski - PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. inspektor ochrony danych 21Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 6/SZP/2020 na dostawę materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Materiały ogólnobudowlane i malarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 1 Materiały ogólnobudowlane i malarskie z podziałem na 25 pozycji asortymentowych. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych",1 "Cement portlandzki CEM I 32,5 R - zgodny z normą PN-EN 197-1 - okres przydatności do użycia: min. 3 miesiące od daty dostawy - opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg"; kg; 3100; 4500; "1000 kg – Elbląg, 1500 kg – Braniewo, 500 kg – Bartoszyce, 100 kg - Morąg" 2 "Emulsja do gruntowania podłoży wykonanych z betonu, betonu komórkowego, ceramiki, płyt gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, cementowych i cementowo-wapiennych., - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy, - opakowanie: 5 ÷ 10 L"; L; 90 ;130; "50 L – Morąg 40 L - Bartoszyce" 3 "Farba emulsyjna wewnętrzna akrylowa biała, - przeznaczona do dekoracyjnego malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń (tynki cementowe i cementowo-wapienne, gipsowe, płyty gipsowo-kartonowe), o dobrej przyczepności do różnych podłoży, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, szybkoschnąca, wodorozcieńczalna - wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu - I klasa odporności wg PN-C-81914 - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: max 10 Litrów"; litr; 800; 1200; "300 L – Elbląg 200 L – Braniewo 100 L – Morąg 200 L - Bartoszyce" 4 " Farba emulsyjna zewnętrzna fasadowa biała - przeznaczona do malowania podłoży cementowo-wapiennych i betonowych na zewnątrz pomieszczeń. Może być również stosowana do ścian i sufitów w pomieszczeniach, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, odporna na szorowanie, odporna na działanie czynników atmosferycznych, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, - wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu - I klasa odporności wg PN-C-81914 - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: max 10 Litrów"; litr; 200; 300; "100 L – Braniewo 100 L - Bartoszyce" 5 "Farba na zacieki - farba przeznaczona do malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń szczególnie do zamalowywania plam po zaciekach wodnych, sadzy, nikotynie. Może być stosowana jako farba podkładowa lub nawierzchniowa na różnorodnych materiałach budowlanych, takich jak: tynki mineralne (gipsowe, cementowe, cementowo-wapienne) i polimerowe (np. akrylowe), cegły, beton, płyty gipsowo-kartonowe. - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: 0,5 ÷ 2,5 Litra"; litr; 10; 20; 10 L – Elbląg 6 "Folia w płynie do stosowania jako powłoka hydroizolacyjna pod płytki ceramiczne - okres przydatności: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 5÷10 kg"; kg; 40; 60; 40 kg – Braniewo 7 "Fuga cementowa (szara) do spoinowania płytek ceramicznych i kamiennych - okres przydatności: 12 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 0,5 ÷ 2 kg"; kg; 4; 6; 4 kg – Bartoszyce 8 "Gips tynkarski ręczny - gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących przeznaczony do nakładania jednowarstwowego wewnątrz pomieszczeń, - okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 10÷25 kg"; kg; 500; 750; 500 kg – Braniewo 9 "Klej montażowy rozpuszczalnikowy na bazie kauczuków syntetycznych (bezbarwny) przeznaczony do klejenia drewna, szkła betonu, gipsu, metalu, tworzywa sztucznego, glazury, listew przypodłogowych, paneli i innych elementów wykończeniowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: kartusz 280 ÷ 310ml"; szt; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 10 "Klej stolarski do klejenia na zimno: drewna z drewnem i materiałami drewnopochodnymi, drewna z tworzywami, drewna z tkaninami i papierem - okres przydatności do użycia (gwarancji) : minimum 9 miesięcy od daty dostawy - pojemność opakowania : max. 1kg"; kg; 10; 15; 10 kg – Elbląg 11 "Masa asfaltowo-żywiczna - mieszanina asfaltów, rozpuszczalników, wypełniaczy i dodatków uszlachetniających przeznaczona do renowacji i konserwacji papowych pokryć dachowych - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: 5÷20 kg"; kg; 1100; 1600; "1000 kg – Bartoszyce 100 kg - Braniewo" 12 "Papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia – do pokryć jednowarstwowych, modyfikowana elastomerami (SBS), na osnowie z włókniny poliestrowej, strona wierzchnia pokryta posypką mineralną, spodnia strona papy płaska zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. - grubość papy: 5,2 mm, wkładka (osnowa): włóknina poliestrowa o gramaturze min. 250 g/m2, - giętkość w niskich temperaturach: min. 20 °C - klasyfikacja ogniowa: klasa E - wodoszczelność: wodoszczelna przy ciśnieniu min. 10 kPA - sposób mocowania: zgrzewanie - okres gwarancji: min. 48 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: rolka 5 ÷ 7,5 m2,"; m2; 750; 1500; "300 m2 – Elbląg 300 m2 – Braniewo 150 m2 - Bartoszyce" 13 "Silikon akrylowy (biały) przeznaczony do wypełniania pęknięć, rys i szczelin w ścianach lub sufitach przed malowaniem, uszczelniania ościeżnic drzwiowych, ram okiennych, umuwalek, kabin prysznicowych i wielu innych uszczelnień budowlanych. - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml"; szt.; 35; 50; "20 szt. – Elbląg 15 szt. - Bartoszyce" 14 Śruba zamkowa M6x45mm ze stali ocynkowanej; kg; 5; 10; 5 kg – Morąg 15 Śruba zamkowa M6x60mm ze stali ocynkowanej; kg; 5 ; 10; 5 kg – Braniewo 16 Śruba zamkowa M6x80mm ze stali ocynkowanej; kg; 5 ; 10; 5 kg – Braniewo 17 "Zaprawa klejąca elastyczna (mrozoodpornana i wodoodporna) do mocowania płytek ceramicznych na typowych, nieodkształcalnych podłożach wewnątrz i na zewnątrz budynków - okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy - opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg"; kg; 600; 900; "200 kg – Bartoszyce 400 kg - Braniewo" 18 "Wykładzina PCV o szerokości 2 metry, grubość: 2÷3 mm, - wzór wykładziny: deska parkiet - kolor: dąb jasny – antystatyczna - klasa ścieralności: T - atest higieniczny - klasa trudnozapalności Bfl-s1 - deklaracja zgodności CE"; m2; 160,00; 240; "100 m2 – Braniewo 60 m2 - Bartoszyce" 19 "Wykładzina PCV o szerokości 3 metry, grubość: 2÷3 mm, - wzór wykładziny: deska parkiet - kolor: sosna – antystatyczna - klasa ścieralności: T - atest higieniczny - klasa trudnozapalności Bfl-s1 - deklaracja zgodności CE"; m2; 180,00; 220; 180 m2 – Bartoszyce 20 Płyta lakierowana biała o wymiarach: 3÷3,2x2070x2500mm stosowana jako materiał na ścianki mebli, dna szuflad itp.; m2; 103,50; 155,25; 103,50 m2 – Braniewo 21 Płyta OSB trójwarstwowa o wymiarach: 25x1250x2500mm; m2; 50,00; 81,25; 50 m2 – Braniewo 22 Płyta pilśniowa twarda surowa o wymiarach: 3,2x1700x2750mm; m2; 163,625; 233,75; "70,125 m2 – Braniewo 93,500 m2 - Bartoszyce" 23 Sklejka liściasta wodoodporna 1250x2500x12 mm w klasie jakości 2/3; m2; 46,875; 62,50; 46,875 m2 – Braniewo 24 Sklejka liściasta wodoodporna 1250x2500x6 mm w klasie jakości 2/3; m2; 62,50; 93,75; 62,50 m2 – Braniewo 25 Sklejka liściasta wodoodporna 1250x2500x8 mm w klasie jakości 2/3; m2; 62,50; 93,75; 62,50 m2 - Braniewo; 1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym.3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie. WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44800000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: Materiały sanitarne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 2 Materiały sanitarne z podziałem na 34 pozycje asortymentowe. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych"1 Automat spłukujący do WC R 3/4"; szt.; 20; 30; 20 szt. – Bartoszyce 2 Bateria zlewozmywakowa stojąca jednouchwytowa, chromowana; szt.; 20; 30;"10 szt. – Elbląg 10 szt. - Bartoszyce" 3 Bateria zlewozmywakowa ścienna jednouchwytowa, chromowana; szt.; 10; 15; 10 szt. – Elbląg 4 Głowica suwakowa do baterii G1/2" – żeńska; szt.; 40; 50; 40 szt. – Elbląg 5 Kolano typ A1, 1/2", stalowe ocynkowane, z gwintami wewnętrznymi; szt.; 30; 50; 30 szt. – Braniewo 6 Kolano stalowe WZ A4 1/2" ocynkowane; szt.; 100; 150; "50 szt. – Elbląg 30 szt. – Braniewo 20 szt. - Bartoszyce" 7 Korek stalowy, (zaślepka) ocynkowany DN 15; szt.; 40; 60; "30 szt. – Elbląg 10 szt. - Braniewo" 8 Krzywka do baterii ściennej 1/2 x 3/4"; szt.; 50; 70; 50 szt. – Braniewo 9 Obejma naprawcza dwudzielna 1/2"; szt.; 5; 7; 5 szt. – Elbląg 10 Syfon umywalkowy, butelkowy, z tworzywa sztucznego DN 32/50; szt.; 20; 30; 20 szt. – Braniewo 11 Śrubunek mosiężny 3/4"; szt.; 10; 30; 10 szt. – Braniewo 12 Trójnik B1 3/4" ocynkowany; szt.; 10; 15; 10 szt. – Bartoszyce 13 Trójnik B1 GW FE/ZN 1/2"; szt.; 10; 15; 10 szt. – Bartoszyce 14 Uchwyt stalowy poj. do rur 2"(50) (uchwyt, gumowe obejmy, śrubki, kołek); szt.; 30; 40; 30 szt. – Bartoszyce 15 Uszczelka redukcyjna gumowa wargowa biała fi 50/32; szt.; 30; 40; 30 szt. – Elbląg 16 Uszczelka redukcyjna gumowa wargowa biała fi 50/40; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 17 Uszczelka trapera fi 50 mm; szt.; 30; 50; 30 szt. – Elbląg 18 Uszczelka trapera fi 110 mm; szt.; 30; 50; 30 szt. – Elbląg 19 Wąż natryskowy, elastyczny, chrom 1/2'' min. 1500 mm.; szt.; 40; 60; "10 szt. – Elbląg 10 szt. – Braniewo 20 szt. - Bartoszyce" 20 Wężyk łączeniowy w oplocie metalowym DN 1/2x3/8x L-50cm; szt.; 30; 40; "20 szt. – Braniewo 10 szt. - Bartoszyce" 21 Wężyk łączeniowy w oplocie metalowym DN 3/8x3/8x L-30cm; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 22 Wężyk do baterii stojącej M10 x 3/8 " - 40 cm; szt.; 10; 20; 10 szt. – Elbląg 23 Wężyk do baterii stojącej M10 x 3/8 " - 50 cm; szt.; 10; 20;10 szt. – Elbląg 24 Wężyk do baterii stojącej M10 x 3/8 " - 60 cm; szt.; 10; 20; 10 szt. – Elbląg 25 Zawór grzybkowy do baterii stojącej 1/2" x 3/8"; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 26 Zawór kulowy czerpalny ze złączką na wąż 1/2”;szt.; 30; 40;"15 szt. – Braniewo 15 szt. - Elbląg" 27 Zawór kulowy kątowy 1/2"x1/2" chrom.; szt.; 20; 30; 20 szt. – Elbląg 28 Zawór kulowy wodny 2"; szt.; 4; 6; 4 szt. – Bartoszyce 29 Zawór kulowy z śrubunk. 1/2" MT; szt.; 30; 40; "10 szt. – Bartoszyce 20 szt. - Braniewo" 30 Zawór kulowy z śrubunk. 3/4" MT; szt.; 25; 35; "5 szt. – Bartoszyce 20 szt. - Braniewo" 31 Zawór napełniający pływakowy 1/2 do spłuczek ceramicznych i z tworzywa zasilany z boku; szt.; 40; 60; "20 szt. – Elbląg 20 szt. - Morąg" 32 Zestaw naprawczy kompaktu typ U AKC-522; szt.; 10; 15; 10 szt. – Elbląg 33 Złącze harmonijkowe PCV 110, elastyczna WC; szt.; 35; 45; "10 szt. – Elbląg 20 szt. – Morąg 5 szt. - Bartoszyce" 34 Złączka kielichowa PVC 160 / rura kamionkowa 150; szt.; 5; 7; 5 szt. - Braniewo; 1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym. 3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie: WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce; Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44411000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.


Część nr: 3 Nazwa: Materiały elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 3 Materiały elektryczne z podziałem na 33 pozycje asortymentowe. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych"1 Elektryczny nadumywalkowy bezciśnieniowy podgrzewacz wody o pojemności 10 litrów z baterią, wyposażony w elektryczne elementy grzejne o mocy min. 1,5kW z nastawnym termoregulatorem temperatury oraz wyłącznik termiczny chroniący przed przegrzaniem, 230V, min. IP 24; szt.; 2; 4; 2 szt. Elbląg 2 Elektryczny ciśnieniowy podgrzewacz wody (pionowy) o pojemności 30 Litrów, wyposażony w elektryczne elementy grzejne o mocy min. 1,5kW z nastawnym termoregulatorem temperatury, wyłącznik termiczny chroniący przed przegrzaniem, zawór bezpieczeństwa oraz wskaźnik temperatury, 230V, min. IP 24; szt.; 2; 4; 2 szt. Elbląg 3 Lampa sodowa wysokoprężna 100W E40 230V/50Hz, temp. barwowa min. 1800K, przezroczysta tubularna bańka; szt.; 50; 80; 50 szt. Braniewo 4 Oprawa kanałowa natynkowa 100 W, E27, IP min. 44, klosz wykonany ze szkła mlecznego zabezpieczony siatką metalową zapobiegającą jego uszkodzeniom; szt; 30; 50; "20 szt. Morąg 10 szt. Bartoszyce" 5 "Oprawa porcelanowa natynkowa prosta 60 W, E27, IP min. 20, przeznaczona do oświetlania wnętrz, pomieszczeń o dużej wilgotności zamkniętych, korpus oprawy wykonany jest z porcelany elektrotechnicznej pokrytej na zewnątrz szkliwem barwy białej. Oprawka żarówki stanowi nieodłączną część korpusu. Oprawy wyposażone są w zaciski tulejkowe lub główkowe. Połączenie klosza z oprawą uszczelnione jest uszczelką gumową"; szt; 10; 20; 10 szt. Bartoszyce 6 Przedłużacz elektryczny bębnowy 25 metrowy na metalowej podstawie 16A 250V, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x1,5 mm2, miękki, gumowy min. IP 44, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne, ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla.; szt; 1; 2; 1 szt. Elbląg 7 Przedłużacz elektryczny bębnowy 50 metrowy na metalowej podstawie 10A 250V, min. 4 gnizda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x1,5 mm2, miękki, gumowy min. IP 44, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne, ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla.; szt; 1; 2; 1 szt. Elbląg 8 Przewód DY (H07V-U) 1x4mm2 450/750V; mb; 50; 100; 50 mb – Braniewo 9 Przewód YDY 5x10 mm2 450/750V; mb; 50; 100; 50 mb – Bartoszyce 10 Przewód YDY 5x2,5 mm2 450/750V; mb; 100; 100; 100 mb – Bartoszyce 11 Rozdzielnica (szafka) do wyłącznika ppoż 1x3 moduły, 500V, IP min. 44, natynkowa czerwona z przezroczystymi drzwiczkami, wykonana z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, wyposażona w szynę TH35 oraz szynę zaciskową ochronną; szt; 20; 25; 20 szt. Morąg 12 Rozdzielnica natynkowa 1x12 modułów, 500V, min. IP44, wyposażona wyposażona w szynę TH35, listwę zaciskową ochronną N+PE w system dławików na przewody i zamek hermetyczny. Obudowa zamknięta skrzynkowa wykonana z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego z przezroczystymi drzwiczkami, kolor biały lub szary.; szt.; 4; 6; 4 szt. Braniewo 13 Statecznik elektroniczny EVG do świetlówek T8 4x18W, 220-240V, 50-60Hz, min. IP 20; szt; 10; 20; 10 szt. Bartoszyce 14 Statecznik magnetyczny do lamp sodowych wysokoprężnych 100W, 230V, 50 Hz,; szt; 20; 30; 20 szt. Bartoszyce 15 Statecznik magnetyczny do lamp sodowych wysokoprężnych 150W, 230V, 50 Hz,; szt; 20; 30; 20 szt. Bartoszyce 16 Świetlówka kompaktowa 7÷9W/840 G23; szt; 50; 100; 50 szt. Elbląg 17 Świetlówka kompaktowa 18W/840 G24q2; szt; 50; 100; 50 szt. Elbląg 18 Świetlówka kompaktowa 26W/840 G24q3; szt; 50; 100; 50 szt. Elbląg 19 Świetlówka kompaktowa 24W/840 2G10; szt; 150; 200; 150 szt. Elbląg 20 Świetlówka LED 18W, 230V barwa 840, T8 G13, 1200 mm; szt; 110; 160; "60 szt. Morąg 50 szt. Bartoszyce" 21 Świetlówka LED 9W, 230V barwa 840, T8 G13, 590 mm; szt; 60; 100; 60 szt. Morąg 22 Świetlówka liniowa prosta 36 W, 230V barwa 840, T8 G 13, 1200 mm; szt; 1700; 2500; "700 szt. Elbląg 200 szt. Morąg 500 szt. Bartoszyce 300 szt. Braniewo" 23 Świetlówka liniowa prosta 18 W, 230V barwa 840, T8 G 13, 590 mm; szt; 450; 600; "250 szt. Bartoszyce 200 szt. Braniewo" 24 Świetlówka liniowa prosta 54W, 230V barwa 840, T5 G5, 1149 mm; szt; 20; 40; 20 szt. Elbląg 25 Tablica bezpiecznikowa (słupowa) NTB-3, 250V, 80A, IP min. 54, wyposażona w 3 gniazda bezpiecznikowe zabudowane na 3 fazach; szt; 5; 10; 5 szt. Braniewo 26 Żarnik halogenowy liniowy R7s 150W 230V 78MM przeźroczysty; szt; 20; 40; 20 szt. Bartoszyce 27 Żarówka niskonapięciowa 40W E27 24V przezroczysta; szt; 100; 150; 100 szt. Morąg 28 Żarówka niskonapięciowa 60W E27 24V przezroczysta; szt; 170; 250; "100 szt. Morąg 70 szt. Braniewo" 29 Żarówka standardowa wstrząsoodporna 40W 230V E27 przezroczysta lub mleczna; szt; 400; 600; "200 szt. Elbląg 200 szt. Bartoszyce" 30 Żarówka standardowa wstrząsoodporna 60W 230V E27 przezroczysta lub mleczna; szt; 200; 400; 200 szt. Elbląg 31 Żarówka LED E27 9÷11 W, 230V, barwa 4000K, bańka A60 lub A65 mleczna; szt; 330; 500; "100 szt. Elbląg 30 szt. Bartoszyce 200 szt. Braniewo" 32 Żarówka LED E14, 5÷7 W, barwa 4000K, bańka świeczka mleczna; szt.; 250; 350; 250 szt. Braniewo 33 Żarówka LED E14, 9÷11 W, barwa 4000K, bańka świeczka mleczna; szt.; 200; 300; 200 szt. Braniewo; 1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym. 3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie. WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6, 31600000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.


Część nr: 4 Nazwa: Tarcica budowlana
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, sanitarnych, elektrycznych oraz tarcicy budowlanej dla infrastruktury w 2020 r. Część nr 4 Tarcica budowlana z podziałem na 4 pozycje asortymentowe. L.p.,"Nazwa przedmiotu zamówienia (produktu)", Jednostka miary, "Planowana ilość zamówienia min", "planowana ilość zamówienia max", "Ilość i miejsce dostawy dla ilości minimalnych"1 Krawędziak nasycony iglasty sosnowy, klasy II, 120 x 120 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m; m3; 3; 5; 3 m3 – Braniewo 2 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 25 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, sucha; m3; 2; 4; 2 m3 – Bartoszyce 3 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 32 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, sucha; m3; 3; 5; 3 m3 – Bartoszyce 4 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 50 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, sucha; m3; 3; 5; 3 m3 - Bartoszyce"1. Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. 2. W odniesieniu do asortymentu, wobec którego został określony termin przydatności do użycia (gwarancja), Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z tym terminem, liczonym od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji, w których nie został określony termin przydatności do użycia (gwarancji), Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone przedmioty umowy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej niż 12 miesięcznej, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym. 3. Oferowany asortyment musi być nowy, nie regenerowany, nie używany. 4. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę ofertową asortymentu przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie. WYKAZ MAGAZYNÓW: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy do dnia 16.11.2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: dostawy materiałów opatrunkowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Elbląg: Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Elblągu i Morągu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA PIASKU I KRUSZYWA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa materiałów gospodarczych i środków czystości
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI