IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 400,00 PLN dla całości zamówienia lub:1.1 dla części 1 – 1 550,00 PLN;1.2 dla części 2 - 600,00 PLN; 1.3 dla części 3 - 1 500,00 PLN;1.4 dla części 4 - 400,00 PLN;1.5 dla części 5 - 350,00 PLN.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6).3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 29/PN/2020”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy).4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 03.06.2020 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-03, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Materiały ogólnobudowlane dla 32 BLT Łask; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, hydraulicznych i specjalistycznych.2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części zgodnie z pkt 18. SIWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.10. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nie mogą być to sprzęty i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno – techniczna musi być w języku polskim.11. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.12. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.13. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.14. Dostarczony przedmiot umowy musi mieć min. 24 miesięczną gwarancję. 15. W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu, urządzenia, materiału na nowy wolny od wad.16. Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie), licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 17. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.18. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów sprzętu.19. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.20. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 20.1. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), podając: model, typ oraz załączył kartę technologiczną lub opis techniczny, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Materiały ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, hydraulicznych i specjalistycznych.2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części zgodnie z pkt 18. SIWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.10. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nie mogą być to sprzęty i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno – techniczna musi być w języku polskim.11. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.12. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.13. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.14. Dostarczony przedmiot umowy musi mieć min. 24 miesięczną gwarancję. 15. W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu, urządzenia, materiału na nowy wolny od wad.16. Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie), licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 17. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.18. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów sprzętu.19. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.20. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 20.1. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), podając: model, typ oraz załączył kartę technologiczną lub opis techniczny, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Materiały hydrauliczne dla 32 BLT Łask |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, hydraulicznych i specjalistycznych.2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części zgodnie z pkt 18. SIWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.10. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nie mogą być to sprzęty i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno – techniczna musi być w języku polskim.11. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.12. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.13. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.14. Dostarczony przedmiot umowy musi mieć min. 24 miesięczną gwarancję. 15. W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu, urządzenia, materiału na nowy wolny od wad.16. Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie), licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 17. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.18. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów sprzętu.19. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.20. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 20.1. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), podając: model, typ oraz załączył kartę technologiczną lub opis techniczny, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Materiały hydrauliczne dla JW 1551 Sieradz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, hydraulicznych i specjalistycznych.2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części zgodnie z pkt 18. SIWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.10. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nie mogą być to sprzęty i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno – techniczna musi być w języku polskim.11. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.12. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.13. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.14. Dostarczony przedmiot umowy musi mieć min. 24 miesięczną gwarancję. 15. W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu, urządzenia, materiału na nowy wolny od wad.16. Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie), licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 17. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.18. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów sprzętu.19. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.20. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 20.1. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), podając: model, typ oraz załączył kartę technologiczną lub opis techniczny, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Materiały specjalistyczne dla 32 BLT Łask |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, hydraulicznych i specjalistycznych.2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części zgodnie z pkt 18. SIWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.10. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nie mogą być to sprzęty i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno – techniczna musi być w języku polskim.11. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.12. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.13. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.14. Dostarczony przedmiot umowy musi mieć min. 24 miesięczną gwarancję. 15. W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu, urządzenia, materiału na nowy wolny od wad.16. Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie), licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 17. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.18. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów sprzętu.19. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.20. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 20.1. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), podając: model, typ oraz załączył kartę technologiczną lub opis techniczny, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.20.2. Materiały będące przedmiotem będące przedmiotem zamówienia z części 5 poz. 4 - 11, jak i materiały równoważne muszą posiadać Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych i/lub Aprobatę Techniczną IBDiM lub ITB dopuszczające ich stosowanie na nawierzchniach lotniskowych oraz Kartę Charakterystyki/ /Techniczną/Informacyjną i Atest Higieniczny PZH danego produktu w języku polskim. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć wyżej wymienione dokumenty. Niedostarczenie dokumentów skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: