Dostawa materiałów na budowę chodnika w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów na budowę chodnika w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054203
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów na budowę chodnika w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 443 51 40

1.5.8.) Numer faksu: 13 446 28 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów na budowę chodnika w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ce4ba4-b3d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001060/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa materiałów na budowę chodnika w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions ). Wykonawca przystępując dopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło reprezentowany przez Dyrektora, kontakt do inspektora Ochrony danych osobowych: iod@pzd.powiat.jaslo.pl.2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji;3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Okres przechowywania Pani/ Pana danych osobowych może ulec wydłużeniu ze względu na stosowanie przepisów szczególnych, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR I Dostawa pokryw żelbetowych i kręgów żelbetowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych” – na plac składowy w Jaśle przy ul. Przemysłowej. Przedmiot zamówienia obejmuje:• Kręgi żelbetowe 1000 x 1000 – 50 szt.• Kręgi żelbetowe 1000/500 – 10 szt.• Pokrywy żelbetowe 1200/1000/600 gr. 15 cm - 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej x 60Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 12 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)/najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) x 40Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej x 60Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 12 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)/najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) x 40Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR II Dostawa włazów żeliwnych i wpustów żeliwnych kołnierzowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa chodników przy drogach powiatowych – na plac składowy w Jaśle przy ul. Przemysłowej. Przedmiot zamówienia obejmuje:• Właz żeliwny nastudzienny 600 typ ciężki – 40 szt.• Wpust uliczny kołnierzowy 400 – 40 szt.• Właz żeliwny nastudzienny 600 typ lekki – 10 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej x 60Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 12 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)/najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) x 40Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej x 60Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 12 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)/najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) x 40Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR III Dostawa rur w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa chodników przy drogach powiatowych – na plac składowy w Jaśle przy ul. PrzemysłowejPrzedmiot zamówienia obejmuje:• Rury kanalizacyjne HDPE lub PP 500 kielichowe długości 6 mb o wytrzymałości obwodowej SN8kPa z uszczelką gumową – 1200 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej x 60Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 12 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)/najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) x 40Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej x 60Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 12 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)/najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) x 40Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 12 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu lub umowy podpisanej przez obydwie strony. 2. Zmiany w zawartej umowie będą mogły być dokonywane na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),b) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,c) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, w zakresie stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia, w zakresie wynikającym z tej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy rękawic chirurgicznych i zabiegowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Materiały szewne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasło: Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasło: Budowa tężni solankowej w parku linowym w Jaśle
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI