Dostawa materiałów do naprawy dróg gminnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów do naprawy dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Biskupia
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyGmina Dąbrowa Biskupia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022856
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów do naprawy dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523512170

1.5.8.) Numer faksu: +48525065420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do naprawy dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a388d79c-8c92-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001224/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowabiskupia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowabiskupia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0. d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dąbrowa Biskupia ,ul. Topolowa2, 88-133 Dąbrowa Biskupia;2) inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dąbrowa Biskupia tel. 52 3512170 wew. 46;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ORG.271.1.2021;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kruszywa wapiennego 0 - 31,5 mm w ilości 2097 ton. 1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 1500 ton. 2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia. 5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, ) 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ. 12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy od dnia zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktowo

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gruzu drobno kruszonego w ilości 315 ton. 1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 200 ton. 2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia. 5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, ) 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ. 12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy od dnia zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktowy

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kruszywa wapiennego żużla 968 ton1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 700 ton. 2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia. 5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, ) 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ. 12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy od dnia zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktowo

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa rumoszu drobno kruszonego w ilości 387 ton1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 250 ton. 2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia. 5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, ) 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ. 12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy od dnia zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktowo

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Owiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy musi być za każdym razem oceniana z punktu widzenia zgodności z art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych .3. Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany,2) uzasadnienie zmiany,3) koszt zmiany,4) czas wykonania zmiany.4. Strony mogą wyrazić zgodę na zmiany lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5. Zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych) nie stanowią istotnej zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowabiskupia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje brygady do elewacji - Inowrocław
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy ekipy/firmy do prac elewacyjnych. Realizujemy inwestycje na terenie woj.kujawsko-pomorskiego. Budynki użyteczności publicznej. Wszelkie szczegóły po kontakcie mailowym. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI