Dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00235458
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c122bd63-2c14-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://21wog.wp.mil.pl/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r.” nr postępowania 19/SZP/2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Cement portlandzki CEM I 32,5 R
- zgodny z normą PN-EN 197-1
- okres przydatności do użycia: min. 3 miesiące od daty dostawy
- opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg" kg 1000
2 "Emulsja do gruntowania podłoży wykonanych z betonu, betonu komórkowego, ceramiki, płyt gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, cementowych i cementowo-wapiennych.
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 5 ÷ 10 L" L 50
3 "Folia malarska ochronna gruba (czarna)
do zabezpieczania podczas prac remontowych
- wymiar 4 x 5 M
- grubość: min. 0,02 mm" szt. 30
4 "Fuga cementowa (biała) do spoinowania płytek ceramicznych i kamiennych
- okres przydatności: 12 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 0,5 ÷ 2 kg" kg 10
5 "Fuga cementowa (szara) do spoinowania płytek ceramicznych i kamiennych
- okres przydatności: 12 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 0,5 ÷ 2 kg" kg 10
6 "Gips szpachlowy
- gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących przeznaczony do głównie do prac remontowych polegających na uzupełnianiu ubytków oraz wypełnianiu drobnych rys i pęknięć. Może być również stosowany do montażu prefabrykatów gipsowych oraz mocowania narożników aluminiowych.
- okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 10÷25 kg" kg 200
7 "Gips tynkarski ręczny
- gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących przeznaczony do nakładania jednowarstwowego wewnątrz pomieszczeń,
- okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 10÷25 kg" kg 1600
8 "Gładź szpachlowa (biała) - szpachlówka gipsowa,
- gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących służąca do wygładzania sufitów i ścian wewnątrz budynków,
- okres przydatności min. 12 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 10÷40 kg" kg 1900
9 "Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.
- kolor: DĄB CIEMNY
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy
- opakowanie: max 2,5 litra" L 100
10 "Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.
- kolor: ORZECH
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy
- opakowanie: max 2,5 litra" L 150
11 "Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.
- kolor: PALISANDER
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy
- opakowanie: max 2,5 litra" L 100
12 "Klej do wykładzin, jednoskładnikowy niezawierający rozpuszczalników organicznych, przeznaczony do prac wykończeniowych w budownictwie, przede wszystkim do przyklejania wykładzin podłogowych na różnych typach chłonnych podłoży
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy
- opakowanie: max 5 kg" kg 20
13 "Klej montażowy rozpuszczalnikowy na bazie kauczuków syntetycznych (bezbarwny) przeznaczony do klejenia drewna, szkła betonu, gipsu, metalu, tworzywa sztucznego, glazury, listew przypodłogowych, paneli i innych elementów wykończeniowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310ml" szt. 30
14 "Klej stolarski do klejenia na zimno: drewna z drewnem i materiałami drewnopochodnymi, drewna z tworzywami, drewna z tkaninami i papierem
- okres przydatności do użycia (gwarancji) : minimum 9 miesięcy od daty dostawy
- pojemność opakowania : max. 1kg" kg 20
15 "Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno,
- przeznaczona do remontów cząstkowych nawierzchni, usuwania skutków przekopów i deformacji nawierzchni, uzupełniania nawierzchni wokół studzienek, progów, chodników
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: worki 20÷25 kg" kg 1700
16 "Papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia – do pokryć jednowarstwowych, modyfikowana elastomerami (SBS), na osnowie z włókniny poliestrowej, strona wierzchnia pokryta posypką mineralną, spodnia strona papy płaska zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego.
- grubość papy: 5,2 mm,
wkładka (osnowa): włóknina poliestrowa o gramaturze min. 250 g/m2,
- giętkość w niskich temperaturach: min. 20 °C
- klasyfikacja ogniowa: klasa E
- wodoszczelność: wodoszczelna przy ciśnieniu min. 10 kPA
- sposób mocowania: zgrzewanie
- okres gwarancji: min. 48 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: rolka 5 ÷ 7,5 m2," m2 1170
17 "Pianka montażowa
poliuretanowa, kolor biały, przeznaczona do typowych prac budowlanych: izolacji, uszczelniania, montażu, wygłuszania i klejenia,
- okres gwarancji: min. 9 miesięcy od daty dostawy,
- opakowanie: 700 ÷ 750 ml" szt. 60
18 "Silikon akrylowy (biały) przeznaczony do wypełniania pęknięć, rys i szczelin w ścianach lub sufitach przed malowaniem, uszczelniania ościeżnic drzwiowych, ram okiennych, umuwalek, kabin prysznicowych i wielu innych uszczelnień budowlanych.
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml" szt. 90
19 "Silikon dekarski (bezbarwny) na bazie bitumiczno-kauczukowej,
- przeznaczony do uszczelniania, naprawiania i ochrony spoin, szczelin i pęknięć w pokryciach dachowych wszelkich typów
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml" szt. 20
20 "Silikon dekarski (czarny) na bazie bitumiczno-kauczukowej,
- przeznaczony do uszczelniania, naprawiania i ochrony spoin, szczelin i pęknięć w pokryciach dachowych wszelkich typów
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml" szt. 20
21 "Silikon szklarski (bezbarwny), elastyczny i niekurczliwy uszczelniacz doskonale przyczepny do powierzchni
gładkich, takich jak szkło i aluminum.
Odporny na zmienne warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.
- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml" szt. 60
22 "Szpachlówka akrylowa (dąb), gotowa do użycia masa szpachlowa przeznaczona do szpachlowania drewna, przeznaczona do użytku wewnętrznego i zewnętrznego,
- okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 0,20÷0,25 kg" kg 10
23 "Szpachlówka akrylowa (sosna), gotowa do użycia masa szpachlowa przeznaczona do szpachlowania drewna, przeznaczona do użytku wewnętrznego i zewnętrznego,
- okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 0,20÷0,25 kg" kg 5
24 "Zaprawa klejąca elastyczna (mrozoodpornana i wodoodporna) do mocowania płytek ceramicznych na typowych, nieodkształcalnych podłożach wewnątrz i na zewnątrz budynków
- okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg" kg 750
25 "Zaprawa tynkarska cementowo-wapienna do nakładania ręcznego (gotowa sucha mieszanka składników mineralnych i dodatków uszlachetniajacych) przeznaczona do wykonywania oraz naprawy tradycyjnych tynków wewnętrznych i zewnętrznych,
- zastosowanie do wszelkich podłoży przeznaczonych do tynkowania, głównie na murach i ścianach z betonu,
- okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: 20÷30 kg" kg 600

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Termin realizacji dostawy - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”

3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej


W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:
• 40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).

UWAGA:
1) Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Krawędziak iglasty sosnowy nasycony, klasy II, 120x240x4700mm, wilgotność do 20% m3 2
2 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 25 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20% m3 5
3 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 32 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20% m3 7
4 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 50 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20% m3 12
5 Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 50 mm, szer. 200 mm, dług. 5 m, wilgotność do 20% m3 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Termin realizacji dostawy - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”

3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej


W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:
• 40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).

UWAGA:
1) Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Lampa (latarka) kempingowa
- zasilanie: ładowalne akumulatorki (w zestawie)
- czas świecenia: min. 4 godz. przy ciągłej pracy
- źródło światła: dioda/y LED
- moc światła: co najmniej 100 lumenów
- wodoodporna i wstrząsoodporna
- obudowa latarki: tworzywo sztuczne
- ładowarka sieciowa lub ładowanie przez USB" szt 20
2 Oprawa rastrowa podtynkowa 4x18W 230V EVG na świetlówki T8 z oprawą G13, min. IP20, obudowa: blacha kolor biały, odbłyśnik-aluminium szt. 15
3 Przedłużacz elektryczny bębnowy 25 metrowy na metalowej podstawie 16 A, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x2,5 mm2, min. IP 44, 220÷250V, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne , ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla szt 8
4 Przewód YDY 3x1,5mm2 450/750V m 200
5 Przewód YDY 5x4 mm2 450/750V m 100
6 Rozdzielnica przenośna o stopniu ochrony minimum IP44 wyposażona w przewód zasilający (H07RN-F) o długości minimum 2 metry zakończony wtyczką 32A/5P/400V posiadająca minimum 2 gniazda 32A/5P/400V, minimum 2 gniazda 16A/5P/400V i minimum 5 gniazd 16A/250V. Gniazda muszą posiadać odpowiednie zabezpieczenie prądowe. Obudowa wykonana z tworzywa termoutwardzalnego odpornego na warunki atmosferyczne wyposażona w wygodny uchwyt do przenoszenia szt 5
7 Statecznik elektroniczny EVG do świetlówek T8 4x18W, 220-240V, 50-60Hz, min. IP 20 szt 40
8 Świetlówka kompaktowa 9W/840 G23 szt 50
9 Świetlówka LED 18W, 230V barwa 840, T8 G13, 1200 mm szt 100
10 Świetlówka LED 24W, 230V barwa 840, T8 G13, 1500 mm szt 100
11 Świetlówka liniowa LED 9W, 230V barwa 840, T8 G16, 600 mm szt 80
12 Świetlówka liniowa prosta 36 W, 230V barwa 840, T8 G13, 1200 mm szt 600
13 Wkładka topikowa przemysłowa 32A WT-00/gG 500V szt 20
14 Wtyczka siłowa przenośna izolacyjna prosta 63A/400V 3P+Z+N IP67 szt 10
15 Wyłącznik nadprądowy 3 biegunowy C 32A, 50-60HZ, 400V, montaż na wsporniku TH35 szt 5
16 Żarówka standardowa wstrząsoodporna 40W 230V E27 przezroczysta lub mleczna szt 200
17 Żarówka standardowa wstrząsoodporna 60W 230V E27 przezroczysta lub mleczna szt 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Termin realizacji dostawy - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”

3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej


W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:
• 40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).

UWAGA:
1) Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Deska sedesowa z tworzywa duroplast, biała, z metalowymi zawiasami. szt. 40
2 Słuchawka prysznicowa z tworzywa sztucznego, chromowana, jednofunkcyjna z funkcją antykamień, szt. 80
3 Spłuczka WC dolnopłuk wyposażona w klawisz START-STOP umożliwiający sterowanie wypływu wody, wykonana z tworzywa sztucznego, podłączenie wody uniwersalne: prawe lub lewe, posiadająca wszystkie elementy niezbędne do prawidłlowego montażu (rura płuczna, nakrętka, uszczelka rury, rura przelewu z uszczelką gumową pływakiem i wkładką, zaślepka, kołki rozporowe z podkładkami pod wkręty, zawór napełniający z nakrętką) w kolorze białym szt. 10
4 Syfon pisuarowy, uszczelka wargowa, odpływ poziomy, fi 50 z tworzywa sztucznego, biały szt. 20
5 Syfon umywalkowy butelkowy, z tworzywa sztucznego DN 32/50, biały szt. 40
6 Wąż natryskowy, elastyczny, chrom 1/2'' min. 1500 mm. szt. 40
7 Zawór kulowy kątowy antykamienny 1/2"x1/2" chrom z metalowym pokrętłem i kulą antykamienną szt. 40
8 Zawór napełniający boczny (poziomy) pływakowy 3/8" do spłuczek ceramicznych i z tworzywa szt. 40
9 Zawór pisuarowy czasowy, samozamykajacy z regulacją wypływu wykonany z mosiądzu chromowany szt. 5
10 Zestaw naprawczy do spłuczki/kompaktu WC typu U szt. 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Termin realizacji dostawy - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”

3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej


W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:
• 40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).

UWAGA:
1) Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Emalia chlorokauczukowa (biała) RAL 9010 do ochronnego oraz dekoracyjnego malowania powierzchni stalowych, żeliwnych i betonowych eksploatowanych w lekkich warunkach przemysłowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.
Pojemność opakowania: 0,8 ÷ 5 litra
Okres przydatności do użycia (gwarancji ) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy" litr 40
2 "Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.
okres przydatności do użycia od daty dostawy min. 18 miesięcy
kolor biały RAL 9010
pojemność opakowania 0,8 - 5,0 litra" litr 140
3 "Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy
kolor szary RAL 7033
- pojemność opakowania: 0,8 - 5,0 litra" litr 110
4 "Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy
kolor orzech jasny RAL 8001
- pojemność opakowania: 0,8 - 5,0 litra" litr 10
5 "Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.
okres przydatności do użycia od daty dostawy min. 18 miesięcy
kolor zielony RAL 6002
pojemność opakowania 0,8 - 5,0 litra" litr 10
6 "Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.
okres przydatności do użycia od daty dostawy min. 18 miesięcy
kolor czarny RAL 9005
pojemność opakowania 0,8 - 5,0 litra" litr 20
7 "Farba antykorozyjna do metalu podkładowa, ftalowa (alkidowa) kolor czerwony tlenkowy - podkład ftalowy przeznaczony do zabezpieczania przed korozją powierzchni stalowych pod wyroby ftalowe, nitrocelulozowe i chlorokauczukowe
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy
- pojemność opakowania: 0,5 ÷ 1,0 litra" litr 40
8 "Farba emulsyjna wewnętrzna akrylowa biała
- przeznaczona do dekoracyjnego malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń (tynki cementowe i cementowo-wapienne, gipsowe, płyty gipsowo-kartonowe), o dobrej przyczepności do różnych podłoży, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, szybkoschnąca, wodorozcieńczalna
- wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu
- I klasa odporności wg PN-C-81914
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy
- pojemność opakowania: max 10 Litrów" litr 400
9 "Farba emulsyjna zewnętrzna fasadowa biała
- przeznaczona do malowania podłoży cementowo-wapiennych i betonowych na zewnątrz pomieszczeń. Może być również stosowana do ścian i sufitów w pomieszczeniach, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, odporna na szorowanie, odporna na działanie czynników atmosferycznych, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat,
- wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu
- I klasa odporności wg PN-C-81914
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy
- pojemność opakowania: max 10 Litrów" litr 450
10 "Farba na rdzę do metalu, kolor szary - bezpośrednio nakładana na rdzę bez konieczności stosowania farby podkładowej
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące
- pojemność opakowania: 0,8 ÷ 5,0 litra" litr 20
11 "Rozpuszczalnik chlorokauczukowy
przeznaczony do farb i lakierów chlorokauczukowych i poliwinylowych
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące
- pojemność opakowania szklanego: 0,5 ÷ 1,0 litra" litr 20
12 "Rozpuszczalnik ftalowy do rozcieńczania farb i lakierółw ftalowych, olejnych i bitumicznych oraz do mycia narzędzi malarskich
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące
- pojemność opakowania szklanego: 0,5 ÷ 1,0 litra" litr 40
13 "Rozpuszczalnik uniwersalny
- przeznaczony do wyrobów ftalowych, olejnych, chlorokauczukowych, chemoutwardzalnych oraz do klejów typu butapren
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące
- pojemność opakowania szklanego: 0,5 ÷ 1,0 litra" litr 40

4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Termin realizacji dostawy - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”

3. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej


W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:
• 40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.
• 0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).

UWAGA:
1) Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 ppkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 ppkt 2).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą:
kart technicznych produktu:
 dla części zamówienia nr 1: poz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25.
 dla części zamówienia nr 3: poz. nr. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15.
 dla części zamówienia nr 5: poz. nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13.
2. W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ - karty techniczne produktu.
2. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1 i nr 2, nr 3 i
nr 5.
1. Wniesienie wadium.
1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 700,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 700,00 PLN;
c) dla części zamówienia nr 3 – 300,00 PLN;
d) dla części zamówienia nr 5 – 200,00 PLN;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
4) Zamawiający przewiduje zmiany wynikające z art. 15r Ustawy z dnia 5 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia:
• dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5 – 8 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2022 r.

Zamówienie zostało ujęte w projekcie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 21 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Elblągu na 2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI