IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano we wzorze umowy (Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-05, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sulmierzyce Dane tele-adresowe Zamawiającego: Gmina Sulmierzyce 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1 Nr fax: 44 684-60-57 Adres e-mail: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulmierzyce jest Pan Mateusz Borowski, kontakt: mateusz.borowski@elitpartner.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy)” Znak sprawy: IZP.271.1.20.2018.AS 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy) - część 1 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 1 zamówienia: Grunt do podłoży głęboko penetrujący i szybko schnący; baza - wodna dyspersja żywic syntetycznych, gęstość min. 1,0 kg/dm3, Temperatura stosowania od +5C do +25C – 150 l, Farba satynowa, odporna na plamy, kolor jasny szary – 150 l, Gips szpachlowy; kolor biały, uziarnienie po odsiewie na sicie o boku oczka kwadratowego , % - 1,0 mm 0,0 - 0,2 mm ≤ 2,0, wytrzymałość na zginanie ≥ 1,0 MPa, wytrzymałość na ściskanie ≥ 2,5 MPa , skurcz liniowy ,% ≤ 0,30 – 1000 kg, Plastyfikator do zaprawy i betonu – 50 l, Cement portlandzki PN-EN 197-1 - CEM I 42,5R – 4000 kg, Zaprawa wyrównawcza (wylewka samopoziomująca) spełniająca wymagania normy PN-EN 13813 CA-C30-F5, Wytrzymałość na zginanie: ≥ 5 N/mm², Wytrzymałość na ściskanie: ≥ 30 N/mm², Reakcja na ogień: A1fl – 1200 kg, Siatka stalowa pod wylewki na podłogę – 150 m2, Fola polietylenowa pod wylewki i izolacje w kolorze czarnym, grubość min. 0,15 mm – 200 m2, Izolacja bitumiczna na zimno, kolor czarny, konsystencja półciekła, gęstość 0,93–1,0g/cm3 – 63 kg, Styropian twardy pod wylewki grubość 5 cm EPS 038 – 90 m2, Styropian twardy pod wylewki grubość 10 cm EPS 038 – 60 m2, Komin systemowy spalinowy 80x125 mm z dodatkową komora wentylacyjną (wkład ceramiczny) wysokość 8 m do pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania – 1 szt, Kominki wentylacyjne dachowe średnica Ø110 mm, regulowany kąt nachylenia 0- 450, wysokość 495 mm, podstawa o wymiarach 234x310 mm. Kolor grafitowy – 15 szt, Nadproże betonowe L 19/ 210 cm, nośność 45 Kn, ugięcie pod obciążeniem 30 Kn 8,97 mm, odporność ogniowa żelbetowych belek nadprożowych EI 60 – 36 szt, Nadproże betonowe L 19/90 cm nośność 80 Kn, ugięcie pod obciążeniem 30 Kn 0,49 mm, odporność ogniowa żelbetowych belek nadprożowych EI 60 – 4 szt, Pianka poliuretanowa, kolor jasno-żółty, klasa palności F/B3, współczynnik przewodzenia ciepła ≤0,036 W/mK, stabilność wymiarów (kurczliwość) ≤5%, czas wstępnej obróbki ≤30 min, pełne utwardzenie po 24 h, opakowanie 750 ml – 50 szt, Folia paroizolacyjna, materiał – polietylen, grubość 0,2 ± 30% mm, szerokość x długość 2 x 50 m, wodoszczelna przy ciśnieniu 2 kPa. Reakcja na ogień [Euroklasy] – E/F – 270 m2, Wełna mineralna EPS 036 25 cm, Klasyfikacja ogniowa: A1 – 240 m2, Sufity podwieszane systemowe panelowe Amstrong (POM 1 – 8 m x 5 m, POM 2 – 5 m x 3 m , POM 3 - 3 m x 7 m, POM 4 - 4,17m x 3 m, POM 5 - 4,5 m x 3 m ) – 102,01 m2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dopuszczające je do zastosowania w budownictwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy) - część 2 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 2 zamówienia: Pustak pianowy (beton komórkowy), wymiary: 590x240x240 mm, średnia wytrzymałość na ściskanie 2,5 MPa, współczynnik przewodzenia ciepła 0,135 W/(m·K), izolacyjność akustyczna RA1R= 44 – 200 szt, Pustak pianowy (beton komórkowy), wymiary: 590x120x240 mm, średnia wytrzymałość na ściskanie 2,5 MPa, współczynnik przewodzenia ciepła 0,135 W/(m·K) izolacyjność akustyczna RA1R= 36 – 250 szt, Cegła pełna, wymiary: 250x120x65 mm, wytrzymałość na ściskanie: średnia 20 N/mm2 (prostopadle do powierzchni kładzenia); kategoria II, reakcja na ogień: Euroklasa A1, absorpcja wody: < 14 % - 1000 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dopuszczające je do zastosowania w budownictwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy) - część 3 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 3 zamówienia: • Okno PCV białe, szer.110/ wys. 170 uchylno – otwieralne. Okno wyposażone w system potrójnego uszczelnienia: zewnętrzne, wewnętrzne z EPDM i centralne ze spienionego EPDM. Izolacyjność akustyczna Rw = 35-46 dB, 7-komorowe profile ramy i skrzydła wykonane wyłącznie z materiału pierwotnego, w klasie A, Wzmocnienie ramy - stalowe pełne (zamknięte) – 1 szt, • Okno PCV białe, szer. 150/ wys. 170 uchylno - otwieralne dwudzielne (równe połowy). Okno wyposażone w system potrójnego uszczelnienia: zewnętrzne, wewnętrzne z EPDM i centralne ze spienionego EPDM. Izolacyjność akustyczna Rw = 35-46 dB, 7-komorowe profile ramy i skrzydła wykonane wyłącznie z materiału pierwotnego, w klasie A, Wzmocnienie ramy - stalowe pełne (zamknięte) – 5 szt, • Wyłaz strychowy z drabinką, wymiar otworu w suficie 70/100 cm, Wysokość pomieszczenia 305cm. Zewnętrzne wymiary skrzynki 68 x 98,4 cm. Wymiary wewnętrzne skrzynki 64 x 94 cm. Wysokość złożonych schodów 35 cm. Wysokość skrzynki 14 cm. Ilość segmentów 4. Długość stopni 34 cm. Szerokość stopni 8 cm. Odległość między stopniami 25 cm. Grubość stopnia 2 cm – 1 szt, • Nawiewniki okienne higrostatyczne. Wydajność: 10 Pa = 6–30 m3/h; Tłumienie akustyczne: Dnew = 31 dB, Regulator: 410x27x48 mm, Czerpnia: 450x16x19 mm. Automatyczna regulacja napływu powietrza + Siatka przeciw owadom – 18 szt, • Parapet wewnętrzny dł 180 cm / szer 45 cm, konglomerat, kolor jasny szary – 30 szt, • Parapet wewnętrzny dł 60 cm / szer 45 cm, konglomerat, kolor jasny szary – 2 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dopuszczające je do zastosowania w budownictwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy) - część 4 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 4 zamówienia: • Drzwi wejściowe aluminiowe w kolorze brąz, dwudzielne otwór 120 x 200 cm, (90+30). Górna część przeszklona. Profil aluminiowy o głębokości zabudowy 45 mm (ościeżnica) i 45 mm (skrzydło). Szyby bezpieczne do 24 mm. Zastosowanie pochwytu. Uszczelki przyszybowe i przymykowe wykonane z EPDM – 1 szt, • Drzwi łazienkowe 90x200 cm, ramiak drewniany, wypełnienie - warstwa o strukturze „plastra miodu” wraz z ościeżnicami i zamkami, kolor jasny szary – 3 szt, • Drzwi łazienkowe 80x 200 cm, ramiak drewniany, wypełnienie - warstwa o strukturze „plastra miodu” wraz z ościeżnicami i zamkami, kolor jasny szary – 3 szt, • Drzwi wewnętrzne 120 x 200 cm, (90+30 dzielone), ramiak drewniany, wypełnienie warstwa o strukturze „plastra miodu” wraz z ościeżnicami i zamkami, kolor jasny szary – 1 szt, • Drzwi wewnętrzne 130x200 cm, (90+40 dzielone), ramiak drewniany, wypełnienie warstwa o strukturze „plastra miodu” wraz z ościeżnicami i zamkami, kolor jasny szary – 1 szt, • Drzwi wewnętrzne 90x200 cm, ramiak drewniany, wypełnienie warstwa o strukturze „plastra miodu” wraz z ościeżnicami i zamkami, kolor jasny szary – 4 szt, • Klamki do drzwi wewnętrznych – 12 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dopuszczające je do zastosowania w budownictwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy) - część 5 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 5 zamówienia: • Klej do płytek gresowych, wysokoplastyczny o podwyższonych parametrach, wydłużonym czasie otwartym i zmniejszonym spływie, klasa reakcji na ogień A1, Wytrzymałość złącza (przyczepność początkowa) ≥ 1,0 N/mm2 – 2000 kg, • Fuga w kolorze jasnoszarym – 100 kg, • Płytki ścienne ceramiczne (łazienka, kuchnia, pomieszczenia gospodarcze), wymiar min. 29,00x59,00 cm, gatunek I, kolor biały połysk – 130 m2 • Płytki podłogowe gresowe (łazienka, kuchnia, pomieszczenia gospodarcze), wymiar min. 29,00x29,00 cm, gatunek I, kolor jasny szary – 60 m2 • Płytki podłogowe gresowe, wymiar min. 59,00x59,00 cm, gatunek I, kolor jasny szary – 215,00 m2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dopuszczające je do zastosowania w budownictwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy) - część 6 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 6 zamówienia: • Szambo prefabrykowane żelbetowe o pojemności 10m3 – 1 szt, • Studnia rewizyjna PP, średnica 400mm wraz z kinetą PP podejście dn 160 mm głęb 2m z kinetą przelotową , kąt 450 rura trzonowa z włazem na teleskopie – 2 szt, • Rura kanalizacyjna zewnętrzna PVC-U SN 4 dn 160 – 19 mb, • Zwężka 110/160 PCV-U – 1 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 50mm x0,5 m grubość ścianki 1,8 mm – 8 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 50mm x1 m grubość ścianki 1,8 mm – 12 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 75mm x 0,5 m grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 75mm x1 m grubość ścianki 1,8 mm – 8 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 75mm x2 m grubość ścianki 1,8 mm – 4 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 110mm x 0,5 m grubość ścianki 1,8 mm – 3 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 110mm x 1 m grubość ścianki 1,8 mm – 8 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 110mm x 2 m grubość ścianki 1,8 mm – 10 szt, • Rura kanalizacyjna wewnętrzna PVC dn 110mm x 3 m grubość ścianki 1,8 mm – 8 szt, • Kolano PCV dn 50/ 450 grubość ścianki 1,8 mm – 4 szt, • Kolano PCV dn 50/ 900 grubość ścianki 1,8 mm – 15 szt, • Kolano PCV dn 75/ 450 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Kolano PCV dn 75/ 900 grubość ścianki 1,8 mm – 6 szt, • Kolano PCV dn 110/ 900 grubość ścianki 1,8 mm – 8 szt, • Zwężka PCV 75/50 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Trójnik PCV 50/50/900 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Trójnik PCV 75/50/450 grubość ścianki 1,8 mm – 4 szt, • Trójnik PCV 50/50/900 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Trójnik PCV 75/75/450 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Trójnik PCV 110/50/450 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Trójnik PCV 110/75/450 grubość ścianki 1,8 mm – 5 szt, • Trójnik PCV 110/110/450 grubość ścianki 1,8 mm – 6 szt, • Czwórnik PCV 110/50/900 grubość ścianki 1,8 mm – 2 szt, • Czwórnik PCV 110/110/450 grubość ścianki 1,8 mm – 2 szt, • Korek PVC 110 grubość ścianki 1,8 mm – 2 szt, • Wpust ściekowy dn 50 mm – 2 szt, • Rura PN 10 PP-R dn 25mm ,grubość ścianki 2,3mm – 65 m, • Zaślepka PP-R dn 25 mm , grubość ścianki 2,3mm – 8 szt, • Złączka z gwintem zewnętrznym PP-R dn 25mm/3/4’’, grubość ścianki 2,3mm – 20 szt, • Szafka hydrantowa naścienna z wyposażeniem dn 25mm, podejście lewe – 1 szt, • Zaworki Kątowe zlewów i umywalek z filtrem ½ cala – 30 szt, • Zawory kulowe dn 1 cal, przelotowe ocynk – 10 szt, • Kolano PP-R dn 25 mm/ 900, grubość ścianki 2,3mm – 50 szt, • Trójnik dn 25mm PP-R, grubość ścianki 2,3mm – 40 szt, • Kolano PP-R z gwintem wewnętrznym dn 25 mm/ ½’ 900, grubość ścianki 2,3mm – 20 szt, • Kolano PP-R z gwintem wewnętrznym dn 25 mm/3/4’’ 900, grubość ścianki 2,3mm – 20 szt, • Mufa PP-R dn 25 mm, grubość ścianki 2,3mm – 20 szt, • Zawory polewaczkowe ½ cala – 6 szt, • Rura PEX dn 20 mm, grubość ścianki: 2 mm, maksymalne ciśnienie robocze: 10 bar (PN10), maksymalna temperatura pracy: 95°C – 300 mb, • Otulina rury PEX dn 20 mm, materiał pianka poliuretanowa, średnica wewnętrzna 22 mm , grubość ścianki 6mm – 300 mb, • Otulina rury PP dn 25mm materiał pianka poliuretanowa, średnica wewnętrzna 28 mm , grubość ścianki 6mm – 200 mb. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dopuszczające je do zastosowania w budownictwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1) cena oferty (C) |
60,00 |
2) termin realizacji (T) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.