Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulmierzyce
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sulmierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-21
  • Numer ogłoszenia620098-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 620098-N-2018 z dnia 2018-09-21 r.

Gmina Sulmierzyce: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulmierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 59064818400000, ul. ul. Urzędowa  1 , 98338   Sulmierzyce, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 846 056, e-mail sulmierzyce@gminyrp.pl, faks 446 846 057.
Adres strony internetowej (URL): www.sulmierzyce.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sulmierzyce.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sulmierzyce.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy Sulmierzyce
Adres:
98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce
Numer referencyjny: IZP.271.1.16.2018.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap I przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 1 zamówienia: • Deski sosnowe o wymiarach 0,025 m x 0,14 m x 4 m – 3m3, • Łaty z drewna sosnowego o wymiarach 4,0 cm x 6,0 cm x 400,00 cm - 1000 mb, • Kontrłaty z drewna sosnowego o wymiarach 2,5 cm x 6,0 cm x 400,00 cm - 400 mb, Część 2 zamówienia: • Membrana paroprzepuszczalna, trzywarstwowa o szerokości 1,5 m, klasa ogniowa E, zakres temperatur stosowania od 30oC do 120oC, gramatura 150g/m2 – 440 m2, • Impregnat do więźby dachowej zabezpieczający przed grzybami domowymi oraz owadami (technicznymi szkodnikami drewna) – 20 l, Część 3 zamówienia: • Blachodachówka powlekana w kolorze grafitowym matowym, płyty o wymiarach 8,10 m x 1,20 m i grubości minimum 0,55 mm – 440 m2, • Blacha gładka powlekana w kolorze grafitowym matowym, arkusze o wymiarach 120,00 cm x 200,00 cm i grubości minimum 0,55 mm – 48 m2, • Blacha podbitkowa (trapezowa) powlekana w kolorze grafitowym matowym, wysokość profilu 8,00 mm, arkusze o wymiarach 120,00 cm x 200,00 cm i grubości minimum 0,55 mm – 60 m2, • Rynny dachowe PVC okrągłe o średnicy 150,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 50 mb, • Leje spustowe PVC 150/100 w kolorze grafitowym matowym – 7 szt, • Złączki rynien dachowych PVC o średnicy 150,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 6 szt., • Dekle PVC o średnicy 150,00 mm (zaślepki) w kolorze grafitowym matowym – 8 szt. (4 szt. lewe i 4 szt. prawe), • Rury spustowe PVC o średnicy 110,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 30 mb, • Kolanka PVC o średnicy 110 mm, 67 stopni w kolorze grafitowym matowym – 17 szt., • Śniegołap typ łezka wykonany z blachy o grubości 0,55 – 0,60 mm w kolorze grafitowym matowym, wysokość min. 9,00 mm, szerokość do montażu 18-26 mm - - 200 szt., • Stopnie kominiarskie – stopnie wykonane z blachy w kolorze grafitowym matowym o wymiarach 256,00 mm długości i 140,00 mm szerokości, grubość blachy stopnia minimum 2,00 mm, wspornik i kołyska wykonane z płaskownika w kolorze grafitowym matowym o wymiarach 40,00 mm x 4,00 mm, grubość blachy kołyski minimum 4,00 mm – 16 szt., • Blachowkręty w kolorze grafitowym matowym o wymiarach 5,5 mm x 32,00 mm – 2000 szt., • Gąsior w kolorze grafitowym matowym o długości 200,00 cm (krycie efektywne min. 190,00 cm), szerokości 31,50 cm wykonane z blachy o grubości min. 0,5 mm – 25 mb, • Uchwyty pod rynny dachowe PVC o średnicy 150 mm w kolorze grafitowym matowym – 60 szt., • Uchwyty pod rynny spustowe PVC o średnicy 110 mm w kolorze grafitowym matowym wraz z trzpieniem i kołkami, trzpień o długości 22,00 cm – 20 szt., • Złączki rynien spustowych PVC o średnicy 110,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 15 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Materiały stosowane do wykonywania pokryć dachowych powinny mieć m.in.: – Aprobaty Techniczne lub być produkowane zgodnie z obowiązującymi normami, – Certyfikat lub Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną lub z PN, – Certyfikat na znak bezpieczeństwa, – Certyfikat zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich, – na opakowaniach powinien znajdować się termin przydatności do stosowania. Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwa jakości, certyfikaty na dostarczone materiały.

II.5) Główny kod CPV: 44190000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dla każdej z Części zamówienia odrębnie przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - nie wymagane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1) cena oferty (C) 60,00
2) termin realizacji (T) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano we wzorze umowy (Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sulmierzyce Dane tele-adresowe Zamawiającego: Gmina Sulmierzyce 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1 Nr fax: 44 684-60-57 Adres e-mail: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulmierzyce jest Pan Mateusz Borowski, kontakt: mateusz.borowski@elitpartner.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce” Znak sprawy: IZP.271.1.16.2018.AS 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (deski, łaty, kontrłaty)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap I przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 1 zamówienia: • Deski sosnowe o wymiarach 0,025 m x 0,14 m x 4 m – 3m3, • Łaty z drewna sosnowego o wymiarach 4,0 cm x 6,0 cm x 400,00 cm - 1000 mb, • Kontrłaty z drewna sosnowego o wymiarach 2,5 cm x 6,0 cm x 400,00 cm - 400 mb, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwa jakości, certyfikaty na dostarczone materiały.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty (C) 60,00
2) termin realizacji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (membrana paroprzepuszczalna, impregnat do drewna)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap I przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 2 zamówienia: • Membrana paroprzepuszczalna, trzywarstwowa o szerokości 1,5 m, klasa ogniowa E, zakres temperatur stosowania od 30oC do 120oC, gramatura 150g/m2 – 440 m2, • Impregnat do więźby dachowej zabezpieczający przed grzybami domowymi oraz owadami (technicznymi szkodnikami drewna) – 20 l, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwa jakości, certyfikaty na dostarczone materiały.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty (C) 60,00
2) termin realizacji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (pokrycie dachu, rynny)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap I przebudowy). Zakres zamówienia obejmuje dostawę na plac OSP Kuźnica (dz. nr ew. 1865/2 obręb Kuźnica) fabrycznie nowych następujących materiałów budowlanych: Część 3 zamówienia: • Blachodachówka powlekana w kolorze grafitowym matowym, płyty o wymiarach 8,10 m x 1,20 m i grubości minimum 0,55 mm – 440 m2, • Blacha gładka powlekana w kolorze grafitowym matowym, arkusze o wymiarach 120,00 cm x 200,00 cm i grubości minimum 0,55 mm – 48 m2, • Blacha podbitkowa (trapezowa) powlekana w kolorze grafitowym matowym, wysokość profilu 8,00 mm, arkusze o wymiarach 120,00 cm x 200,00 cm i grubości minimum 0,55 mm – 60 m2, • Rynny dachowe PVC okrągłe o średnicy 150,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 50 mb, • Leje spustowe PVC 150/100 w kolorze grafitowym matowym – 7 szt, • Złączki rynien dachowych PVC o średnicy 150,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 6 szt., • Dekle PVC o średnicy 150,00 mm (zaślepki) w kolorze grafitowym matowym – 8 szt. (4 szt. lewe i 4 szt. prawe), • Rury spustowe PVC o średnicy 110,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 30 mb, • Kolanka PVC o średnicy 110 mm, 67 stopni w kolorze grafitowym matowym – 17 szt., • Śniegołap typ łezka wykonany z blachy o grubości 0,55 – 0,60 mm w kolorze grafitowym matowym, wysokość min. 9,00 mm, szerokość do montażu 18-26 mm - - 200 szt., • Stopnie kominiarskie – stopnie wykonane z blachy w kolorze grafitowym matowym o wymiarach 256,00 mm długości i 140,00 mm szerokości, grubość blachy stopnia minimum 2,00 mm, wspornik i kołyska wykonane z płaskownika w kolorze grafitowym matowym o wymiarach 40,00 mm x 4,00 mm, grubość blachy kołyski minimum 4,00 mm – 16 szt., • Blachowkręty w kolorze grafitowym matowym o wymiarach 5,5 mm x 32,00 mm – 2000 szt., • Gąsior w kolorze grafitowym matowym o długości 200,00 cm (krycie efektywne min. 190,00 cm), szerokości 31,50 cm wykonane z blachy o grubości min. 0,5 mm – 25 mb, • Uchwyty pod rynny dachowe PVC o średnicy 150 mm w kolorze grafitowym matowym – 60 szt., • Uchwyty pod rynny spustowe PVC o średnicy 110 mm w kolorze grafitowym matowym wraz z trzpieniem i kołkami, trzpień o długości 22,00 cm – 20 szt., • Złączki rynien spustowych PVC o średnicy 110,00 mm w kolorze grafitowym matowym – 15 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały pierwszej jakości na własny koszt. Dostarczone materiały winny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). Materiały stosowane do wykonywania pokryć dachowych powinny mieć m.in.: – Aprobaty Techniczne lub być produkowane zgodnie z obowiązującymi normami, – Certyfikat lub Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną lub z PN, – Certyfikat na znak bezpieczeństwa, – Certyfikat zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich, – na opakowaniach powinien znajdować się termin przydatności do stosowania. Wraz z dostarczonymi materiałami Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwa jakości, certyfikaty na dostarczone materiały.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty (C) 60,00
2) termin realizacji (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy cieśli szalunkowych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje ekipy cieśli szalunkowych. Inwestycja to budynek mieszkalny, 7 kondygnacji. Lokalizacja: Łódź. Rozpoczęcie prac od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI