Dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Ośrodka Dydaktyczno – Sportowego AWF w Pięknej Górze k/Giżycka (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-27
  • Numer ogłoszenia534829-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534829-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego: Dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Ośrodka Dydaktyczno – Sportowego AWF w Pięknej Górze k/Giżycka (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, krajowy numer identyfikacyjny 32783000000000, ul. ul. Marymoncka  34 , 00-968  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 834 05 14, e-mail zp@awf.edu.pl, faks 834 76 65.
Adres strony internetowej (URL): https://awf.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://awf.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://awf.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://awf.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „ OFERTY”

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą
Adres:
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Ul. Marymoncka 34 00-968 Warszawa, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracji - parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Ośrodka Dydaktyczno – Sportowego AWF w Pięknej Górze k/Giżycka (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne)
Numer referencyjny: SSZP 371/16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Ośrodka Dydaktyczno – Sportowego AWF w Pięknej Górze k/Giżycka (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne) (CPV: 44111000-1, 44411000-4, 31500000-1, 44520000-1). 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera załącznik nr 2 a, 2b, 2c, 2 d do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I – dostawa materiałów budowlanych Cz. II – dostawa materiałów hydraulicznych Cz. III – dostawa materiałów elektrycznych Cz. IV – dostawa materiałów ślusarskich 5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do Działu Inwestycji i Remontów na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa, oraz 15 % ilości materiałów ustalonych na podstawie zapotrzebowania docelowo do Ośrodka w Pięknej Górze k/Giżycka. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia określonego w przedmiocie zamówienia do 20% wartości zamówienia co wiąże się z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 7 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zlecenia. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Użyte przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia, dla oznaczenia materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy, oraz normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny lub technologiczny i we wszystkich przypadkach ich użycia dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, zwanych dalej „rozwiązaniami równoważnymi”. Określony sprzęt, urządzenia i inne elementy opisu mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi o nie gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych lub technologicznych. Użycie „sformułowań ograniczających” nie ma na celu preferowania danego producenta lub jego produktu lecz służy jedynie wskazaniu na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy nie gorsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2a – 2d. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach 2a – 2d do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanego materiału. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w załącznikach 2a-2d do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44411000-4
31500000-1
44520000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: III. Termin wykonania zamówienia.termin wykonania zamówienia: Sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowyDo 7 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania na materiały podstawowe i 30 dni kalendarzowe na importowane Gwarancja:Wykonawca udziela bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres 12 miesięcy, liczony od daty dostawy i po wykonaniu protokolarnego odbioru przez obydwie strony przedmiotu zamówienia.Wykonawca może wydłużyć gwarancje do 24 miesięcy (min. gwarancja 12 miesięcy, max. gwarancja 24 miesiące).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2 c i/lub 2 d do SIWZ.3. Załącznik nr 4 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
WYDŁUŻENIE GWARANCJI 30,00
WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy:Zmiany umowy określa art. 144 ust. 1. Ustawy PZP. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),2) braku dostępności materiału u producenta.3) wydłużenia terminu realizacji umowy danego elementu umowy, o czas trwania przeszkody, pod warunkiem, ze Wykonawca wykaże dokumentacyjnie, że dany element umowy nie jest dostępny w Polsce lub produkcja danego elementu jest wydłużona i terminy dostaw uniemożliwiają realizację zadania w terminie. Powyższe wydłużenie terminu realizacji dopuszczalne jest tylko w okresie obowiązującego na terenie RP stanu nadzwyczajnego, stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii i w ciągu 30 dni po jego ustaniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do Działu Inwestycji i Remontów na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa, oraz 15 % ilości materiałów ustalonych na podstawie zapotrzebowania docelowo do Ośrodka w Pięknej Górze k/Giżycka. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia określonego w przedmiocie zamówienia do 20% wartości zamówienia co wiąże się z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 7 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zlecenia. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
WYDŁUŻENIE GWARANCJI 30,00
WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy). Minimalny termin płatności 14 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia o 16 dni (do 30 dni).


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów hydraulicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do Działu Inwestycji i Remontów na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa, oraz 15 % ilości materiałów ustalonych na podstawie zapotrzebowania docelowo do Ośrodka w Pięknej Górze k/Giżycka. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia określonego w przedmiocie zamówienia do 20% wartości zamówienia co wiąże się z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 7 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zlecenia. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
WYDŁUŻENIE GWARANCJI 30,00
WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy). Minimalny termin płatności 14 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia o 16 dni (do 30 dni).


Część nr: 3 Nazwa: dostawa materiałów elektrycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do Działu Inwestycji i Remontów na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa, oraz 15 % ilości materiałów ustalonych na podstawie zapotrzebowania docelowo do Ośrodka w Pięknej Górze k/Giżycka. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia określonego w przedmiocie zamówienia do 20% wartości zamówienia co wiąże się z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 7 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zlecenia. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
WYDŁUŻENIE GWARANCJI 30,00
WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy). Minimalny termin płatności 14 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia o 16 dni (do 30 dni).


Część nr: 4 Nazwa: dostawa materiałów ślusarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do Działu Inwestycji i Remontów na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa, oraz 15 % ilości materiałów ustalonych na podstawie zapotrzebowania docelowo do Ośrodka w Pięknej Górze k/Giżycka. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia określonego w przedmiocie zamówienia do 20% wartości zamówienia co wiąże się z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 7 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zlecenia. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI 10,00
WYDŁUŻENIE GWARANCJI 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy). Minimalny termin płatności 14 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia o 16 dni (do 30 dni).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI