Dostawa materiałów budowlanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów budowlanych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-24
  • Numer ogłoszenia663571-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663571-N-2018 z dnia 2018-12-24 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Dostawa materiałów budowlanych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi  1 , 32-020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna – Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kopalniawieliczka.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli „Wieliczka” Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych
Numer referencyjny: KSW/2018/EL/90
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I zamówienia – kleje Część II zamówienia – materiały budowlane Część III zamówienia – farby, lakiery i akcesoria malarskie Część IV zamówienia – preparaty chemiczne

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24910000-6
24950000-8
44800000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV – zamówienia)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 złotych brutto; b) dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto; c) dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto; d) dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 złotych brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub części III i/lub części IV zamówienia)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia; 2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 3) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. 4) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 5) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 15 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 11 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia – Dostawa klejów Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części I zamówienia. Część II zamówienia – Dostawa materiałów budowlanych 1. Wadium w wysokości: 3 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75 1240 4748 1111 0000 4877 8501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/EL/90 - część II zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część III zamówienia – Dostawa farb malarskich, lakierów i akcesoriów malarskich Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części III zamówienia. Część IV zamówienia – Dostawa preparatów chemicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części IV zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część I zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowu, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Część II zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Część III zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Część IV zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-09, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa klejów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia – Dostawa klejów 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klei (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości klejów został określonych poniżej: Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 KIT DWUSKŁADNIKOWY OPAKOWANIE 250G szt. 4 2 SILIKON UNIWERSALNY SZARY (A-300ML.) szt. 10 3 KLEJ ELASTYCZNY DO PŁYTEK (A-25KG.) szt. 5 4 KLEJ GIPSOWY DO PŁYT GIPSOWO-KARTONOWYCH (A-25KG.) szt. 2 5 SILIKON BEZBARWNY DEKARSKI (A-300ML.) szt. 24 6 SILIKON WYSOKOTEMPERATUROWY CZERWONY (A-300ML.) (F) szt. 16 7 SILIKON WYSOKOTEMPERATUROWY (+380C) CZERWONY (A-70ML.) szt. 2 8 SILIKON UNIWERSALNY BEZBARWNY (A-300ML.) szt. 5 9 SILIKON SANITARNY BEZBARWNY (A-300ML.) szt. 40 10 SILIKON SANITARNY BEZBARWNY (A-310ML.) szt. 8 11 SILIKON (USZCZELNIENIE) DEKARSKI BRĄZOWY (A-300ML.) szt. 14 12 SILIKON SANITARNY BIAŁY (A-310ML.) szt. 11 13 SILIKON UNIWERSALNY CZARNY (A-300ML.) szt. 7 14 KLEJ DO TAPET 0,2 KG szt. 10 15 OPAKOWANIA: JEDNOSKŁADNIKOWY, UNIWERSALNY KLEJ DYSPERSYJNY KARTUSZ - 400 G szt. 5 16 OPAKOWANIA: JEDNOSKŁADNIKOWY, UNIWERSALNY KLEJ DYSPERSYJNY TUBKI - 50 G szt. 5 17 OPAKOWANIA: JEDNOSKŁADNIKOWY, UNIWERSALNY KLEJ DYSPERSYJNY TUBKI - 250 G szt. 5 18 KLEJ DWUSKŁADNIKOWY PRZEZROCZYSTY KLEJ O CHARAKTERYSTYCE SPOIWA METALICZNEGO. ODPORNY NA DZIAŁANIE WODY, KWASÓW, ROZPUSZCZALNIKÓW, ITP. ZAMIESZCZONY W DWÓCH TUBKACH DO WYMIESZANIA. UZYSKUJE TWARDOŚĆ W 10 MINUT. POJEMNOŚĆ: 2 X 7 ML. szt. 278 19 KLEJ DWUSKŁADNIKOWY SZYBKOWIĄŻĄCY BEZBARWNY (A-14ML.) szt. 12 20 KLEJ DWUSKŁADNIKOWY SZARY KLEJ O CHARAKTERYSTYCE SPOIWA METALICZNEGO. ODPORNY NA DZIAŁANIE WODY, KWASÓW, ROZPUSZCZALNIKÓW, ITP. ZAMIESZCZONY W DWÓCH TUBKACH DO WYMIESZANIA. UZYSKUJE TWARDOŚĆ W 10 MINUT. POJEMNOŚĆ: 2 X 7 ML. szt. 252 21 KLEJ POLIMEROWY (A-0,5L.) szt. 10 22 KLEJ BŁYSKAWICZNY CZAS SCHNIĘCIA 60S.2-CYJANOAKRYLAN ETYLU POJEMNOŚĆ 10 ML szt. 625 23 KLEJ SILIKONOWY (DO WIĄZANIA SILIKONU Z METALEM) (A-90G.) (F) szt. 2 24 KLEJ (ZAPRAWA KLEJĄCA) – SZYBKOWIĄŻĄCY (A-22,5KG.) szt. 505 25 KOTWA CHEMICZNA DWUSKŁADNIKOWA (NP. ŻYWICA WINYLOESTROPOWA), OPAKOWANIE TUBKOWE DO PISTOLETU szt. 100 * Zmawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą posiadały parametry nie gorsze niż wskazane. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkty równoważne względem wskazanych, zobowiązany jest wskazać w kolumnie IV dane dotyczące produktu równoważnego, w szczególności: nazwę producenta, nazwę oferowanego produktu, jego symbol/numer katalogowy oraz jego parametry. Wskazane dane muszą wskazywać jednoznacznie tylko na jeden produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu klejów określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, kleje, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj klejów, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia klejów składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać kleje wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania klejów na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą klejów Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 16 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24910000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części I zamówienia


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych materiałów budowlanych został określony poniżej:Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 KONOPIE CZESANE - PAKUŁY 100 G szt. 21 2 SZNUREK MURARSKI DŁ.50MB. szt. 17 3 OWATA 150 MATERIAŁ FILTRACYJNY GRUBOŚĆ 15MM m2 40 4 PŁYTA HDF 3MM. m2 18,5 5 PŁYTA OSB 18MM. 2500 X 1250 szt. 20 6 PŁYTA OSB 12MM. 1250 X 2500 (F) szt. 9 7 PIANKA MONTAŻOWA (A-750ML.) (F) szt. 6 8 FOLIA BUDOWLANA 4 X 25 X 0,3 szt. 6 9 OTULINA CZERWONA KRĄŻEK 4 X 35MM 20 10 FOLIA SAMOPRZYLEPNA OPAL F/200/K m2 50 11 WEŁNA SZKLANA W POSTACI ZROLOWANEJ MATY DO IZOLACJI TERMICZNEJ 100MM szt. 12 12 WEŁNA MINERALNA GR.5CM. szt. 2 13 OTULINA 35/30 Z FOLIĄ ALUMINIOWĄ (F) mb 14 14 BETON C 35/45 W8 + OPÓŹNIACZ m3 7 15 CEGŁA PEŁNA KLINKIEROWA szt. 8000 16 CEMENT KL (F) t 3 17 BLOCZEK BETONOWY 38 X 25 X 12 szt. 250 18 ZAPRAWA MURARSKA (30KG.) kg. 300 19 ZAPRAWA BETONOWA SKŁAD: CEMENT, KRUSZYWO, DODATKI. szt. 1055 20 ZAPRAWA BETONOWA (30 KG.) szt. 800 21 ZAPRAWA WYRÓWNUJĄCA PLASTYCZNA KONSYSTENCJA, WZMOCNIONA WŁÓKNAMI POLIPROPYLENOWYMI, BRAK RYS SKURCZOWYCH, GRUBOŚĆ ZAPRAWY: 3-50 MM WYTRZYMAŁOŚĆ NA ŚCISKANIE: MIN. 25,0 MPA szt. 2 22 ZAPRAWA DO KLINKIERU - SZARA (A-25KG.) szt. 400 23 FUGA W KOLORZE ANTRACYT OPAKOWANIE 2KG szt. 1 24 PAPIER ŚCIERNY KRĄŻEK FI125 GR. 40 szt. 200 25 PAPIER ŚCIERNY KRĄŻEK FI125 GR. 60 szt. 200 26 PAPIER ŚCIERNY KRĄŻEK FI125 GR. 80 szt. 200 27 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 1000 szt. 50 28 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 2400 szt. 50 29 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 40 szt. 100 30 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 120 szt. 150 31 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR.80 szt. 100 32 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 1600 szt. 400 33 PIANKA POLIURETANOWA GEOFIX lub równoważna. DOPUSZCZONA DO STOSOWANIA W GÓRNICTWIE JEDNOSKŁADNIKOWA PIANA POLIURETANOWA W BLASZANYM POJEMNIKU TYPU AEROZOLOWEGO O OBJĘTOŚCI 750 [ML], PREPARAT NA BAZIE POLIMERU POLIURETANOWEGO. ZAWIERA DIIZOCYJANIAN-4,4’ METYLENODIFENYLU. szt. 158 34 KĄTOWNIK STOLARSKI 600 X 400 (KĄTNIK) szt. 5 35 KLAMRA BUDOWLANA 40CM. szt. 300 36 KLAMRA BUDOWLANA 35CM. szt. 250 37 KLAMRA CIESIELSKA 30CM. szt. 350 38 KLAMRA WZMOCNIONA L-300 X L-90 X FI12 szt. 700 39 OŁÓWEK STOL. szt. 13 40 KLAMRA BUDOWLANA 30 szt. 500 * Zmawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą posiadały parametry nie gorsze niż wskazane. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkty równoważne względem wskazanych, zobowiązany jest wskazać w kolumnie IV dane dotyczące produktu równoważnego, w szczególności: nazwę producenta, nazwę oferowanego produktu, jego symbol/numer katalogowy oraz jego parametry. Wskazane dane muszą wskazywać jednoznacznie tylko na jeden produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu materiałów budowlanych określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, materiały budowlane, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj materiałów budowlanych, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia materiałów budowlanych składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały budowlane wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia materiałów budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów budowlanych na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą materiałów budowlanych Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 17 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części II zamówienia.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa farb, lakierów i akcesoriów malarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów i akcesoriów malarskich (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych farb, lakierów i akcesoriów malarskich został określony poniżej: Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 TAŚMA MALARSKA 30MM. szt. 8 2 TAŚMA MALARSKA 19MM. szt. 28 3 TAŚMA MALARSKA 48MM. szt. 52 4 TAŚMA MALARSKA 38MM. szt. 8 5 PŁYN DO GRUNTOWANIA GŁĘBOKO-PENETRUJĄCY DO POWIERZCHNI BETONOWYCH (A-5 KG) szt. 5 6 KUWETA MALARSKA DUŻA szt. 5 7 KUWETA MALARSKA ŚREDNIA szt. 5 8 KUWETA MALARSKA MAŁA szt. 5 9 PĘDZEL PROFESJONALNY 2" szt. 34 10 PĘDZEL PROFESJONALNY 2,5" szt. 6 11 PĘDZEL DO PASKÓW 8 szt. 6 12 PĘDZEL PŁASKI 30 szt. 10 13 PĘDZEL PŁASKI 50 szt. 19 14 PĘDZEL PŁASKI 40 szt. 30 15 PĘDZLE ZESTAW 10 SZT. OD 0,5 DO 2,5 CM szt. 50 16 ŁAWKOWIEC 140 (PĘDZEL TAPETOWY) szt. 30 17 ŁAWKOWIEC 200 szt. 5 18 ŁAWKOWIEC 150 (PĘDZEL TAPETOWY) szt. 20 19 PĘDZEL TAPETOWY 90 MM szt. 20 20 PĘDZEL ANGIELSKI 20 szt. 5 21 PĘDZEL ANGIELSKI 25 szt. 25 22 PĘDZEL ANGIELSKI 36 szt. 190 23 PĘDZEL ANGIELSKI 50 szt. 90 24 PĘDZEL ANGIELSKI 63 szt. 65 25 PĘDZEL ANGIELSKI 76 szt. 70 26 PĘDZEL PÓŁANGIELSKI 25 szt. 20 27 PĘDZEL KALORYFEROWY 50 szt. 10 28 PĘDZEL KALORYFEROWY 25 szt. 20 29 PĘDZEL KALORYFEROWY 63 szt. 20 30 PĘDZEL KALORYFEROWY 36 szt. 6 31 PĘDZEL OKRĄGŁY 20 szt. 20 32 PĘDZEL OKRĄGŁY 30 - "6" szt. 15 33 PĘDZEL OKRĄGŁY 40 - "10" szt. 10 34 WAŁEK DO MALOWANIA FI 8CM. DŁ- 18-25CM. szt. 10 35 WAŁEK DO MALOWANIA FI 6 25CM. (FUTRO) szt. 15 36 WAŁEK DO MALOWANIA 5CM. szt. 10 37 WAŁEK DO MALOWANIA - 15CM. szt. 10 38 WAŁEK GĄBKA DO MALOWANIA 7 - 10CM. szt. 10 39 WAŁEK DO MALOWANIA 20/25CM. (ROLKA) szt. 10 40 WAŁEK MALOWANIA3 25CM. 48MM. Z RĄCZKĄ szt. 15 41 WAŁEK DO MALOWANIA FI 30MM. DŁ.- 10CM. + RĄCZKA szt. 10 42 WAŁEK GĄBKA DO MALOWANIA 5CM. szt. 15 43 UCHWYT DO WAŁKA MALARSKIEGO szt. 10 44 EMULSJA AKRYLOWA (A-1L.) szt. 12 45 FARBA AKRYLOWA FASADOWA - RAL 3009 10L. szt. 15 46 EMULSJA BIAŁA WEWNĘTRZNA (A-10L.) szt. 2 47 EMULSJA BARWY NATURY (A-2,5L.) szt. 74 48 LAKIER NITRO SZARY JASNY (A-1L.) szt. 1 49 LAKIER CZERWONY TLENKOWY (A-1L.) szt. 30 50 FARBA POLIWINYLOWA SZARA (A-0,8L.) szt. 20 51 FARBA AKRYLOWA ZIELONA l 5 52 EMALIA AKRYLOWA (A-1L.) szt. 1 53 EMALIA AKRYLOWA POPIELATA (A-0,9L.) szt. 32 54 LAKIER SZARA GRAFITOWA (A-0,8L.) szt. 5 55 EMULSJA AKRYLOWA KOLOR 5L szt. 15 56 FARBA PODKŁADOWA CHLOROKAUCZUK CZERWONA TLENKOWA l 2 57 EMALIA CHLOROKAUCZUK BRĄZOWA dm3 3 58 EMALIA CHLOROKAUCZUK CZARNA dm3 10 59 EMALIA CHLOROKAUCZUK ZIELONA l 10 60 EMALIA CHLOROKAUCZUK ŻÓŁTA l 3 61 EMALIA CHLOROKAUCZUK CZERWONA JASNA RAL 3020 (A-1L.) szt. 3 62 EMALIA CHLOROKAUCZUK NIEBIESKA (A-1L.) l 20 63 EMALIA CHLOROKAUCZUK RAL 5015 (NIEBIESKA) (A-1L.) szt. 5 64 FARBA CHLOROKAUCZUK PODKŁADOWA SZARA (A-10/12L.) szt. 6 65 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA ZIELONY MIĘTOWY (A-1L.) l 1 66 EMALIA POPIELATA (A-0.8/0.9L.) szt. 6 67 LAKIER KOLOR (A-0,8L.) szt. 30 68 LAKIER POPIELATY (A-0,8L./09L.) szt. 2 69 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA SZARA (A-1L.) szt. 4 70 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA (A-1L.) szt. 43 71 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA ŻÓŁTA RAL 1003 (A-1L.) szt. 28 72 FARBA CHLOROKAUCZUKOWA POPIELATA (A-5L.) szt. 9 73 EMALIA CHLOROKAUCZUK CZERWONY TLENKOWY ( A-1L ) szt. 2 74 EMALIA CZERWONA l 10 75 LAKIER MIĘTOWY (A-0,8/0,9L.) szt. 3 76 LAKIER CZARNY (A-1L.) szt. 6 77 EMALIA CHLOROKAUCZUK SZARA JASNA RAL 7010 (A-0,8/1L.) szt. 2 78 LAKIER SZARY JASNY (A-0,9L.) szt. 10 79 LAKIER PODKŁADOWY CHLOROKAUCZUK CZERWONY TLENKOWY (A-10L.) szt. 4 80 EMALIA CHLOROKAUCZUK ZIELEŃ KANADYJSKA RAL6016 (A-1L) szt. 14 81 EMALIA CHLOROKAUCZUK ZIELONA RAL6010 l 4 82 PODKŁAD CHLOROKAUCZUKOWY SZARY RAL7045 10L szt. 5 83 ŚRODEK DO KONSERWACJI KAMIENIA NATURALNEGO (DO FONTANNY) szt. 10 84 LAKIER DO METALU CZARNY ( A-1L ) szt. 75 85 SPRAY CZARNY POŁYSK (A-400/500 ML.) szt. 26 86 SPRAY FLUO. POMAR. 750 ML szt. 4 87 SPRAY AKRYLOWY (A-600ML.) szt. 12 88 SPRAY CHROM (A-400ML.) szt 8 89 FARBA SPRAY ACRYL (PODKŁAD AKRYLOWY 1K - NO.68 PRIMER GRAY) szt. 5 90 FARBA DO BETONU ŻÓŁTA (SZYBKOSCHNĄCA) szt. 5 91 SPRAY UNIWERSALNY CZARNY (A-400ML.) ŚNIEŻKA szt. 3 92 SPRAY UNIWERSALNY ŻÓŁTY ( A-400ML ) szt. 10 93 FARBA PODKŁADOWA DO ALUMINIUM (A-1L.) szt. 13 94 FARBA PODKŁADOWA DO ALUMINIUM BARWA CZARNA (A-1L.) szt. 6 95 SREBRZANKA ŻAROODPORNA l 6 96 SPRAY BIAŁY POŁYSK (A-400ML.) szt. 1 97 LAKIER DO METALU (NA RDZĘ) SZARY POŁYSK (A-0,75L.) szt. 2 98 SPRAY CZARNY MATOWY (A-500 ML.) szt. 5 99 EMALIA TABLICOWA l 4 100 FARBA PODKŁADOWA 4720/5063 (A-20 L) szt. 1 101 FARBA MIĘDZYWARSTWOWA 4720/1361 (A-20 L) szt. 1 102 FARBA NAWIERZCHNIOWA 5521/1132 RAL 7032 (A-20 L) szt. 1 103 AKRYL BIAŁY (A-300ML.) szt. 2 104 BEJCA 2 L szt. 64 105 LAKIEROBEJCA 1 L szt. 8 106 SPECYFIK DO OCHRONY DREWNA BEZBARWNY (A-1L.) szt. 7 107 BEJCA TEAK 23-10 NITRO (A-2L.) szt. 1 108 LAKIEROBEJCA (A-2,5L.) szt. 2 109 LAKIEROBEJCA PALISANDER 0,75 L szt. 14 110 LAKIEROBEJCA (A-0,75L.) szt. 2 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu farb, lakierów i akcesoriów malarskich określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, farby, lakiery i akcesoria malarskie sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj farb, lakierów i akcesoriów malarskich jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia farb, lakierów i akcesoriów malarskich składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać farby, lakiery i akcesoria malarskie wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia farb, lakierów i akcesoriów malarskich Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania farb, lakierów i akcesoriów malarskich na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą materiałów budowlanych Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24950000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części III zamówienia.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa preparatów chemicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów chemicznych (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych preparatów chemicznych został określony poniżej: Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 ROZPUSZCZALNIK DO LAKIERU DO METALU (A-0,5L.) szt. 22 2 ROZCIEŃCZALNIK TŁUSZCZÓW, OLEJÓW, WOSKÓW, WYROBÓW LAKIEROWYCH, ODTŁUSZCZANIE POWIERZCHNI PRZED MALOWANIEM ORAZ CZYSZCZENIA CZĘŚCI URZĄDZEŃ, NARZĘDZI ORAZ INNYCH ELEMENTÓW PO MALOWANIU l 50 3 ROZCIENCZALNIK EKSTRAKCYJNY (A-5L.) (BENZYNA LAKOWA) szt. 9 4 ALKOHOL IZOPROPYLOWY IPA 100% l 2 5 ROZCIENCZALNIK CHLOROKAUCZUKOWY l 6 6 ROZCIENCZALNIK NITRO l 2 7 PRODUKT PRZEZNACZONY DO ROZCIEŃCZANIA WYROBÓW CHLOROKAUCZUKOWYCH I POLIWINYLOWYCH FARB, LAKIERÓW, KLEJÓW, MAS USZCZELNIAJĄCYCH DO LEPKOŚCI ROBOCZYCH 5L szt. 13 8 PRODUKT PRZEZNACZONY DO ROZCIEŃCZANIA WYROBÓW NITROCELULOZOWYCH (FARB, LAKIERÓW, KLEJÓW, MAS USZCZELNIAJĄCYCH ITP.) DO LEPKOŚCI ROBOCZYCH, MOŻE BYĆ STOSOWANY JAKO ZMYWACZ DO LAKIERÓW. 5L szt. 10 9 ROZCIENCZALNIK UNIWERSALNY (A-5L.) szt. 29 10 ROZCIENCZALNIK UNIWERSALNY (A-0.5L.) szt. 75 11 ROZPUSZCZALNIK (A-5L.) szt. 4 12 ODRDZEWIACZ AEROZOL (A-500ML.) WŁAŚCIWOŚCI ANTYKOROZYJNE(TWORZY WARSTWĘ HAMUJĄCĄ KOROZJĘ) ORAZ WZMOCNIONE WŁAŚCIWOŚCI CHRONIĄCE PRZEZ ZUŻYCIEM. UMOŻLIWIA ODBLOKOWANIE BARDZO MOCNO ZABLOKOWANYCH ELEMENTÓW BEZ DEFORMOWANIA GWINTÓW. szt. 10 13 PREPARAT ODTŁUSZCZAJĄCY NIE ZAWIERA SZKODLIWYCH, CHLOROWANYCH ROZPUSZCZALNIKÓW, JEST BEZPIECZNY I SKUTECZNY W DZIAŁANIU l 30 14 ODTŁUSZCZACZ PRZEMYSŁOWY l 30 15 ŚRODEK ODTŁUSZCZAJĄCY l 30 16 ODTŁUSZCZACZ DO SMARÓW -SPRAY 750 ML szt. 10 17 MIEDŹ W SPRAYU (A-400ML.) szt. 5 18 IMPREGNAT POWŁOKOTWÓRCZY (A-5L) GŁĘBOKO PENETRUJĄCY IMPREGNAT, PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA NA ZEWNĄTRZ, DO OCHRONNO-DEKORACYJNEGO MALOWANIA DREWNA NIEMAJĄCEGO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z GLEBĄ LUB WODĄ POWIERZCHNIOWĄ szt. 12 19 ŚRODEK ANTYKOROZYJNY ANTYKOROZYJNY ŚRODEK PENETRUJĄCY ZATRZYMUJĄCY ROZWÓJ KOROZJI MIĘDZYKRYSTALICZNEJ NA STALI, STALI OCYNOWANEJ I ALUMINIUM POJEMNOŚĆ 0,5 L szt. 20 20 ŚRODEK ANTYKOROZYJNY ANTYKOROZYJNY ŚRODEK PENETRUJĄCY ZATRZYMUJĄCY ROZWÓJ KOROZJI MIĘDZYKRYSTALICZNEJ NA STALI, STALI OCYNOWANEJ I ALUMINIUM POJEMNOŚĆ 5L szt. 10 3. Zamawiający zobowiązuje się do preparatów chemicznych określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, preparaty chemiczne, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj preparatów chemicznych, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia preparatów chemicznych składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać preparaty chemiczne wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia preparatów chemicznych Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania preparatów chemicznych na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą materiałów budowlanych Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44800000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części IV zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego w Tarnowie. Interesuje mnie postawienie do stanu surowego. Powierzchnia zabudowy około 300m2, całkowita około 600m2 (parter i piętro). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI