Dostawa kruszywa wapiennego w ilości 3900 ton o granulacji od 31,5 mm do miejsc wskazanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kruszywa wapiennego w ilości 3900 ton o granulacji od 31,5 mm do miejsc wskazanych na terenie gminy Izbica Kujawska, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzbica Kujawska
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-05
  • ZamawiającyGMINA IZBICA KUJAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00058247
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa wapiennego w ilości 3900 ton o granulacji od 31,5 mm do miejsc wskazanych na terenie gminy Izbica Kujawska, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542865009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa wapiennego w ilości 3900 ton o granulacji od 31,5 mm do miejsc wskazanych na terenie gminy Izbica Kujawska, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd0d7e0-b6cd-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa wapiennego w ilości 3900 ton o granulacji od 31,5 mm do miejsc wskazanych na terenie gminy Izbica Kujawska, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/877275

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/izbicakuj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.04.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kruszywa wapiennego w ilości 3900 ton o granulacji od 31,5 mm do miejsc wskazanych na terenie gminy Izbica Kujawska, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych.”

2. Realizacja zamówienia obejmuje:
Do wykonania warstwy należy użyć kruszywo łamane uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków. Kruszywo winno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny.
3. Uziarnienie kruszywa.
Krzywa uziarnienia kruszywa określona wg PN-S-06102:1997.
Sito kwadratowe, mm Przechodzi przez sito, %
31.5 100÷100
16 68÷93
8 51÷74
4 36÷58
2 25÷42
1 18÷32
0.5 13÷23
0.25 7÷15
0.125 4 ÷11
0.075 3÷10

Krzywa uziarnienia kruszywa powinna być ciągła i nie może przebiegać od dolnej krzywej granicznej uziarnienia do górnej krzywej granicznej uziarnienia na sąsiednich sitach. Wymiar największego ziarna kruszywa nie może przekraczać 2/3 grubości warstwy układanej jednorazowo.

4. Właściwości kruszywa.
Kruszywa powinny spełniać wymagania określone w tablicy 1 i 2.
Tablica 1. Wymagania w stosunku do kruszywa do podbudowy zasadniczej wg normy
PN-S-06102:1997 [%]

L.P. Wyszczególnienie właściwości Kruszywa łamane Podbudowa zasadnicza Badania wg
1 2 3 4
1 Zawartość ziaren mniejszych niż 0.075 mm nie więcej niż od 2 do 10 PN-EN 933-1
2 Zawartość nadziarna, nie więcej niż 5 PN-EN 933-1
3 Zawartość ziaren nieforemnych, nie więcej niż 35 PN-EN 933-4
4 Zawartość zanieczyszczeń organicznych nie więcej niż 1 PN-EN 1744-1
5 Wskaźnik piaskowy po pięciokrotnym zagęszczeniu metodą l lub II wg PN-B-04481:1988 (PN-88/B-04481) od 30 do 70 PN-EN 933-8
6 Ścieralność w bębnie Los Angeles
a) ścieralność całkowita po pełnej liczbie obrotów nie więcej niż
b) ścieralność po 1/5 pełnej liczby obrotów w stosunku do ubytku masy po pełnej liczbie obrotów nie więcej niż
35

30 PN-B-06714/42
7 Nasiąkliwość, nie więcej niż 3 PN-EN-1097-6
8 Mrozoodporność ubytek masy po 25 cyklach zamrażania, nie więcej niż 5 PN-EN-1067-1
9 Zawartość związków siarki w przeliczeniu na SO3 nie więcej niż 1 PN-EN 1744-1
10 Wskaźnik nośności wnośmieszanki kruszywa nie mniejszy niż przy zagęszczeniu Is >1 ,00 80 PN-S-06102;
załącznik A

Tablica 2. Wymagania dla kruszywa do mieszanek niezwiązanych do podbudowy zasadniczej wg normy PN-EN 13242:2004 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”

Lp. Cecha Wartość Badania wg
1 2 3 4
1 Kształt kruszywa grubego - maksymalne wartości wskaźnika płaskości , FI35 PN-EN 933-3
2 Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej lub łamanych oraz ziaren całkowicie zaokrąglonych w kruszywie grubym; , tab. 7 C 50/301) PN-EN 933-5
3 Odporność na rozdrabnianie kruszyw grubych, kategoria nie wyższa niż LA35 PN-EN 1097-2
4 Mrozoodporność F2 PN-EN 1667-1

1) Frakcje kruszywa do podbudowy pozostające na sicie o oczkach kwadratowych 4 mm powinny mieć nie mniej niż 70 % wagowo ziaren przekruszonych, posiadających więcej niż jedną przełamaną powierzchnię .

5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:


L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1 Cena oferty 60%
2 Termin dostawy 40%
Łącznie 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad:
Nr kryterium Wzór
1 Cena - C
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof- cena podana w ofercie
2 Termin dostawy - G
Liczba punktów = ( Gmin/Gof) x waga
gdzie:
- Gof - podany w ofercie termin dostawy ( wyrażony w godzinach)
- Gmin - najniższy spośród wszystkich ofert termin dostawy ( wyrażony w godzinach)
Punkty za kryterium termin dostawy zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości godzin określonych w formularzu ofertowym przewidzianych na termin dostawy dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 24 do 72 godzin.
W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:
Px= Cx + Gx
Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę
x nr badanej oferty.

W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę z branży dostawy kruszywa, o wartości minimum 150.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, dat wykonania i Podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
b. Dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema samochodami ciężarowymi, samowyładowczymi przystosowanymi do transportu kruszywa, o ładowności minimum 20 t. każdy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) wykaz narzędzi i urządzeń wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami– załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
4) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy,
6) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt XV. 1. SWZ,
stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
to
musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia Wykonawców z postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej) ustalają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo, składają oświadczenie, z
którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/izbicakuj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI