Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 81 886 46 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21b7255-46c2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054108/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa naturalnego drogowego łamanego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami prowadzona była za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykorzystaniem adresu: pulawy@lublin.lasy.gov.pl. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
13. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Wymagania techniczne:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Puławy.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: pulawy@lublin.lasy.gov.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.34.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Skoki. Ilość: 0-63 - 480 ton, pospółka - 150 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Cześci (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin płaności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwości dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Gołąb. Ilość: 0-63 - 660 ton
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin płaności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwości dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Zagórki. Ilość: 0-63 - 1000 ton, pospółka - 150 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin płaności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwości dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Kozi Bór. Ilość: 0-63 - 690 ton, pospółka - 240 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin płaności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwości dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Sobieszyn. Ilość: 0-63 - 240 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin płaności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwości dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Stawy. Ilość: 0-63 - 120 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin płaności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwości dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek ten w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje:
cześć nr 1
a) co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności do 40 ton;
b) co najmniej 1 koparko-ładowarką;
c) co najmniej 1 ubijarka lub walcem drogowym
cześć nr 2
a) co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności do 40 ton;
b) co najmniej 1 koparko-ładowarką;
c) co najmniej 1 ubijarka lub walcem drogowym
cześć nr 3
a) co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności do 40 ton;
b) co najmniej 1 koparko-ładowarką;
c) co najmniej 1 ubijarka lub walcem drogowym
cześć nr 4
a) co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności do 40 ton;
b) co najmniej 1 koparko-ładowarką;
c) co najmniej 1 ubijarka lub walcem drogowym
cześć nr 5
a) co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności do 40 ton;
b) co najmniej 1 koparko-ładowarką;
c) co najmniej 1 ubijarka lub walcem drogowym
cześć nr 6
a) co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności do 40 ton;
b) co najmniej 1 koparko-ładowarką;
c) co najmniej 1 ubijarka lub walcem drogowym
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykaz dostępnych wykonawcy urządzeń technicznym, ze wskazaniem marki i modelu, ilości oraz podstawy dysponowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, wyłącznie w następującym zakresie:
a. Terminu realizacji umowy, pod warunkiem:
1) Działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw,
2) Wystąpienie warunków atmosferycznych, które w obiektywny sposób uniemożliwiają wykonanie dostaw
3) Działania osób trzecich lub władz publicznych, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
b. Wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów o podatku od towaru i usług.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji dla wszystkich części wynosi 30 dni ale nie dłużej niż do 31.12.2021 r.