Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJoniec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-15
  • ZamawiającyGmina Joniec
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00092349
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Joniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Joniec 29

1.5.2.) Miejscowość: Joniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236616041

1.5.8.) Numer faksu: 236616330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugjoniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugjoniec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja publiczma

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed38ae0-c425-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005235/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ed38ae0-c425-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na Portalu https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce „Pomoc”, oraz w Instrukcji stanowiącej załącznik Nr 9 do SWZ Nr ZPI.271.1.2024

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwane dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania przetargowego ofercie, znak: ZPI.271.1.2024 jest Gmina Joniec, z siedzibą w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec e-mail: joniec@ugjoniec.pl., tel. (23) 661 60 41.
2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@ugjoniec.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę pn. „Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku” prowadzonym w trybie podstawowym.
4) Dane mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 oraz art 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, po spełnieniu określonych przesłanek, przysługują następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) Zamawiający informuje, iż:
a. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji:
i. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
ii. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa w 2024 r. na drogi znajdujące się na terenie Gminy Joniec.
Część I – Dostawa żwiru
• żwir o frakcji 0÷31,5 mm, w ilości 1 500 ton,

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ, są: najniższa cena oraz czas dostawy jednorazowej. Waga kryterium: cena – 60%, czas dostawy jednorazowej– 40%
Zasady oceny kryterium oceny oferty: „cena” (C) (waga kryterium „cena” – 60%)
Punktacja w kryterium oceny oferty „cena” będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
CENA = cena oferowana minimalna brutto /cena badanej oferty brutto x 100 pkt x 60%
Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 60.

Kryterium oferty „czas dostawy jednorazowej” (T) (waga kryterium „czas dostawy jednorazowej” – 40%)
a) Punkty za kryterium „czas dostawy jednorazowej” przydzielane będą zgodnie z poniższą klasyfikacją:
Punkty przydzielane za czas dostawy jednorazowej
Oferowany czas [w godzinach] Liczba punktów
do 24 h - 40
od 24 h do 48 h - 30
od 48 h do 72 h - 20
powyżej 72 h - 10

b) Naliczanie czasu dostawy jednorazowej rozpocznie się od chwili zgłoszenia przez Wykonawcę.
c) Jako dostawę jednorazową rozumie się dostawę żądanej partii kruszywa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce.
d) Do terminu czasu dostawy jednorazowej nie wlicza się dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy.
e) Gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu oferty czasu dostawy jednorazowej Zamawiający uzna, że jest to czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów.
f) Czas dostawy jednorazowej Wykonawca zobowiązany jest wpisać w przedziale określonym jak powyżej. Wpisanie czasu w innym przedziale czasowym niż określony powyżej (np. od 24 h do 72 h itp.) Zamawiający uzna za omyłkę i do umowy oraz do oceny ofert pod uwagę weźmie czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. W przypadku wpisania innej wartości (np. 27 h itp.) Zamawiający do oceny ofert pod uwagę weźmie przedział czasowy w którym mieści się przedmiotowa wartość, a Wykonawcy w tym kryterium otrzyma ilość punktów zgodną z należną ilością dla danego przedziału czasowego.

Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 40.

Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnym kryterium oceny oferty.
Ilość punktów będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa w 2024 r. na drogi znajdujące się na terenie Gminy Joniec.
Część II – Dostawa mieszanki kruszyw
• mieszanka kruszyw (ziarnisty materiał) o uziarnieniu 0 - 32 mm (frakcja 4-16 mm, co najmniej 40 %, frakcja 16-32 mm - 35%, frakcja 0 - 4 mm poniżej 25%, frakcja < 0,075 mm do 2%) w ilości 2 000 ton,

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ, są: najniższa cena oraz czas dostawy jednorazowej. Waga kryterium: cena – 60%, czas dostawy jednorazowej– 40%
Zasady oceny kryterium oceny oferty: „cena” (C) (waga kryterium „cena” – 60%)
Punktacja w kryterium oceny oferty „cena” będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
CENA = cena oferowana minimalna brutto /cena badanej oferty brutto x 100 pkt x 60%
Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 60.

Kryterium oferty „czas dostawy jednorazowej” (T) (waga kryterium „czas dostawy jednorazowej” – 40%)
a) Punkty za kryterium „czas dostawy jednorazowej” przydzielane będą zgodnie z poniższą klasyfikacją:
Punkty przydzielane za czas dostawy jednorazowej
Oferowany czas [w godzinach] Liczba punktów
do 24 h - 40
od 24 h do 48 h - 30
od 48 h do 72 h - 20
powyżej 72 h - 10

b) Naliczanie czasu dostawy jednorazowej rozpocznie się od chwili zgłoszenia przez Wykonawcę.
c) Jako dostawę jednorazową rozumie się dostawę żądanej partii kruszywa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce.
d) Do terminu czasu dostawy jednorazowej nie wlicza się dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy.
e) Gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu oferty czasu dostawy jednorazowej Zamawiający uzna, że jest to czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów.
f) Czas dostawy jednorazowej Wykonawca zobowiązany jest wpisać w przedziale określonym jak powyżej. Wpisanie czasu w innym przedziale czasowym niż określony powyżej (np. od 24 h do 72 h itp.) Zamawiający uzna za omyłkę i do umowy oraz do oceny ofert pod uwagę weźmie czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. W przypadku wpisania innej wartości (np. 27 h itp.) Zamawiający do oceny ofert pod uwagę weźmie przedział czasowy w którym mieści się przedmiotowa wartość, a Wykonawcy w tym kryterium otrzyma ilość punktów zgodną z należną ilością dla danego przedziału czasowego.

Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 40.

Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnym kryterium oceny oferty.
Ilość punktów będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa w 2024 r. na drogi znajdujące się na terenie Gminy Joniec.
Część III – Dostawa tłucznia kamiennego
• tłuczeń kamienny o frakcji 31,5 - 63 mm, w ilości 30 ton.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ, są: najniższa cena oraz czas dostawy jednorazowej. Waga kryterium: cena – 60%, czas dostawy jednorazowej– 40%
Zasady oceny kryterium oceny oferty: „cena” (C) (waga kryterium „cena” – 60%)
Punktacja w kryterium oceny oferty „cena” będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
CENA = cena oferowana minimalna brutto /cena badanej oferty brutto x 100 pkt x 60%
Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 60.

Kryterium oferty „czas dostawy jednorazowej” (T) (waga kryterium „czas dostawy jednorazowej” – 40%)
a) Punkty za kryterium „czas dostawy jednorazowej” przydzielane będą zgodnie z poniższą klasyfikacją:
Punkty przydzielane za czas dostawy jednorazowej
Oferowany czas [w godzinach] Liczba punktów
do 24 h - 40
od 24 h do 48 h - 30
od 48 h do 72 h - 20
powyżej 72 h - 10

b) Naliczanie czasu dostawy jednorazowej rozpocznie się od chwili zgłoszenia przez Wykonawcę.
c) Jako dostawę jednorazową rozumie się dostawę żądanej partii kruszywa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce.
d) Do terminu czasu dostawy jednorazowej nie wlicza się dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy.
e) Gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu oferty czasu dostawy jednorazowej Zamawiający uzna, że jest to czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów.
f) Czas dostawy jednorazowej Wykonawca zobowiązany jest wpisać w przedziale określonym jak powyżej. Wpisanie czasu w innym przedziale czasowym niż określony powyżej (np. od 24 h do 72 h itp.) Zamawiający uzna za omyłkę i do umowy oraz do oceny ofert pod uwagę weźmie czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. W przypadku wpisania innej wartości (np. 27 h itp.) Zamawiający do oceny ofert pod uwagę weźmie przedział czasowy w którym mieści się przedmiotowa wartość, a Wykonawcy w tym kryterium otrzyma ilość punktów zgodną z należną ilością dla danego przedziału czasowego.

Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 40.

Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnym kryterium oceny oferty.
Ilość punktów będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy Części I, Części II, Części III
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa powyższego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa powyższego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, jedną dostawę kruszywa: żwir lub mieszanka kruszyw lub tłuczeń kamienny o wartości nie mniejszej niż 25 000, 00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy) (Załącznik Nr 6 do SWZ).
W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wykaże, że dysponuje jednym samochodem samowyładowczym o ładowności min. 15 t i max. 30 t. (Załącznik Nr 7 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dotyczy Części I, Części II, Części III
Zgodnie z art. 125 Pzp do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy Części I, Części II, Części III
Podmiotowe środki dowodowe w niniejszym postępowaniu
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub ewidencji,
2) Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (Załącznik Nr 6 do SWZ). Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (Załącznik Nr 7 do SWZ).
4) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Spółki cywilne traktuje się jako Wykonawców wspólnie ubiegających się.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) W przypadku warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem wykaże się jeden z Wykonawców. Doświadczenia Wykonawców nie sumuje się.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W § 9 Zmiana umowy wprowadzono Istotne zmiany treści umowy Załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI