Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyGmina Lipno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00050111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc2ce27a-88bc-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026612/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings.
Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. do
konkretnego wykonawcy. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w
rozdziale IX i X Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców
Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, reprezentowany przez Wójta Gminy Lipno.
2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku
pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa
lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym
zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa a art 20 RODO
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg” obejmuje dostawę kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 3500 Mg, które objęte są zamówieniem podstawowym oraz do 1000 Mg stanowiącym prawo opcji.
Dostawa zamówienia podstawowego do dwóch lokalizacji po dwie tury:
Tura nr I - do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 750 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość:1250 Mg
Tura nr II - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
Dostawa zamówienia objętego prawem opcji do jednej z dwóch albo do dwóch poniższych lokalizacji:
Tura nr III stanowiąca prawo opcji: do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SST 04.04.02 [załącznik nr 3 do siwz]. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania zawarte w załączonej SST 04.04.02. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, przed przystąpieniem do rozładunku dokumentów, o których mowa w SST 04.04.02 (lub równoważnych) potwierdzających spełnianie wymagań zawartych w SST. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywo spełnia wymagania zawarte w SST 04.04.02. Nie przedstawienie ww. dokumentów może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
3. Rozładunek i odbiór kruszywa odbędzie się w godzinach pracy Urzędu Gminy Lipno, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Tylko za zgodą Zamawiającego przedmiot umowy może zostać dostarczony w kilku odrębnych dostawach. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu i rozładunku kruszywa, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.
4. Rozładunek kruszywa nie może odbyć się bez dokonania jego odbioru przez pracownika Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu z ważenia kruszywa [każdego samochodu] przed jego rozładunkiem. Nie przedstawienie dokumentu z ważenia może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
6. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego kruszywa, co oznacza że każda dostawa przed rozładunkiem może zostać skierowana na wagę Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Lipnie. Weryfikacja tonażu kruszywa odbywa się na koszt Wykonawcy.
7. Prawo opcji:
a) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o dostawę kruszywa w ilości do 1000 Mg;
b) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części;
c) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
d) zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;
e) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji tzn. zawiadomienia wykonawcy o skorzystaniu z tego prawa, w okresie do 9 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy;
f) termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji dla zamówienia objętego opcją;
g) zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego;
h) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
i) Zamawiający zastrzega, że zamówienie w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu);
j) szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPC:
14212200-2 kruszywo
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Materiały pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, (materiału) i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg” obejmuje dostawę kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 3500 Mg, które objęte są zamówieniem podstawowym oraz do 1000 Mg stanowiącym prawo opcji.
Dostawa zamówienia objętego prawem opcji do jednej z dwóch albo do dwóch poniższych lokalizacji:
Tura nr III stanowiąca prawo opcji: do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg
7. Prawo opcji:
a) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o dostawę kruszywa w ilości do 1000 Mg;
b) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części;
c) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
d) zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;
e) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji tzn. zawiadomienia wykonawcy o skorzystaniu z tego prawa, w okresie do 9 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy;
f) termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji dla zamówienia objętego opcją;
g) zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego;
h) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
i) Zamawiający zastrzega, że zamówienie w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu);
j) szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie
odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższą
liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci rachunku/faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2.Do oferty należy załączyć odpowiednie oświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ.
3.Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć dokument potwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.
4.W przypadku gdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości :
1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 9043 1083 2832 0045 9169 0006
z adnotacją:
„Wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nr RI.271.1.2022”
Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 lit. b, c lub d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Wadium, składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego musi w swojej treści wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jeżeli w treści jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, odpowiedzialność gwaranta/poręczyciela musi obejmować również sytuacje, w których przyczyna zatrzymania wadium leży po stronie współwykonawców.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w "projekcie umowy" stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę wraz z wymaganymi dokumentami nalezy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platforamzakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia wynosi:
Tura nr I - do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 750 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość:1250 Mg
Tura nr II - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
Tura nr III stanowiąca prawo opcji: do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno, powiat leszczyński – ilość: do 500 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno, powiat leszczyński – ilość: do 500 Mg
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis kotła gazowego - Witaszyce
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę serwis kotła gazowego Brotje. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI