Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2022r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2022r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-18
  • ZamawiającyGmina Mszczonów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00010327
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 468582820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f46b23cb-6e1a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzibą przy Placu Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2022r.”, na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.).,
4) Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5) Administrator przetwarza dane w oparciu o wskazane w SWZ podstawy prawne.
-Art. 6 ust. 1 lit. f RODO- w związku z uzasadnionymi interesami administratora polegającymi na ewentualnym dochodzeniu roszczeń.
oraz w związku z realizacją zawartej umowy art. 6 ust. 1 lit b RODO).
6) W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty lub organy uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;
c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
d) podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów np. do prowadzenia kontroli, jak również zainteresowani w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej; ponadto odbiorcami danych mogą być również podmioty dostarczające lub utrzymujące infrastrukturę IT Administratora, podmioty i osoby świadczące usługi prawne, brokerskie, firmy archiwizujące dokumenty.
7) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
II. Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzibą przy Placu Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2022r.” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Pozostałe informacje Zamawiający wskazał w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.1.2022.KM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I – Dostawa kruszywa łamanego na podbudowy dróg w gminie Mszczonów w 2022 roku:
1.1 Przedmiot zamówienia w części I obejmuje:
a) Dostawę kruszywa łamanego na podbudowy zasadnicze – dolomity z okresu dewońskiego.
b) Frakcję kruszywa: 4-31,5 mm.
c) Ilość: maksymalnie 4000 ton, nie mniej niż 2500 ton.
d) Kruszywo to musi spełniać normę PN-EN 13043:2004/Ap1:2010 lub PN-EN 13242+A1:2010.
(albo normy równoważne)
e) Kruszywo to będzie wykorzystane na remonty istniejących nawierzchni tłuczniowych oraz na wykonanie podbudowy dróg, które w początkowym okresie będą spełniały rolę nawierzchni.
f) Wymagany kolor materiału: biały lub szary. Ze względu na zastosowanie zamawiający nie dopuszcza materiału o zabarwieniu różowym czy pomarańczowym posiadającym znaczne domieszki tlenku żelaza i magnezu.
1.2 Sposób dostawy:
a) Dostawy mają być realizowane w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Mszczonów.
b) Dostawy mają być realizowane w dniach roboczych w godz. 7.00-14.00.
c) Każdy żądany przez zamawiającego pojedynczy transport obejmować będzie tylko i wyłącznie pełne załadunki pojazdu o ładowności min. 24 ton, przy czym z uwagi na konieczność dojazdu wykonawcy na wskazane miejsce po drogach gruntowych, w przypadku ładowności 24 ton i wyższych, wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie uzgodnić trasę dojazdu z zamawiającym.
d) Wykonawca zobowiązany będzie dysponować min. 4 pojazdami do transportu materiału, tak aby zamawiający miał możliwość otrzymania jednorazowo (w jednym dniu roboczym) 4 pełnych załadunków pojazdów w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Mszczonów.
e) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału dokument (np. wydruk z wagi elektronicznej poświadczony przez wykonawcę) określający jego rodzaj i ciężar. Dokument ten musi potwierdzać stan faktyczny, tj. rodzaj i ciężar dostarczanego materiału.
1.3 Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa minimalny i maksymalny czas dostawy. Czas dostawy będzie wiążący przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegał zmianom. Niedotrzymanie zobowiązań ofertowych w tym zakresie będzie skutkowało naliczeniem kar umownych.
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował, odnośnie każdej części zamówienia, następującymi kryteriami:
a) cena wykonania zamówienia – waga = 60% (60pkt),
wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt;
pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia,
Cx – cena oferty badanej.
b) termin każdorazowej dostawy – waga = 40% (40pkt),
- podstawowym terminem każdorazowej dostawy jest termin 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 5 dni robocze dostanie 0 pkt,
- drugą opcją jest termin każdorazowej dostawy wynoszący 4 dni robocze od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 4 dni robocze dostanie 15 pkt,
- trzecią opcją jest termin każdorazowej dostawy wynoszący 3 dni robocze od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 3 dni robocze dostanie 30 pkt,
- czwartą opcją jest termin każdorazowej dostawy wynoszący 2 dni robocze od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 2 dni robocze dostanie 40 pkt,
Oferta wykonawcy może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
2. Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
3. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 = ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin każdorazowej dostawy,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
5. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin każdorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Dostawa żwiru na drogi na terenie gminy Mszczonów w 2022 roku
2.1 Przedmiot zamówienia w części II obejmuje:
a) Dostawę żwiru na drogi na terenie gminy Mszczonów.
b) Ilość: maksymalnie 4000 ton, nie mniej niż 2000 ton.
c) Dostarczony żwir musi spełniać wymagania jako materiał na ulepszanie dróg z niewielką domieszką gliny ułatwiającej samoistne zagęszczanie pod ruchem.
2.2 Sposób dostawy:
a) Dostawy mają być realizowane w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Mszczonów.
b) Dostawy mają być realizowane w dniach roboczych w godz. 7.00-14.00.
c) Każdy żądany przez zamawiającego pojedynczy transport obejmować będzie tylko i wyłącznie pełne załadunki pojazdu o ładowności min. 15 ton, przy czym z uwagi na konieczność dojazdu wykonawcy na wskazane miejsce po drogach gruntowych, w przypadku ładowności 15 ton i wyższych, wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie uzgodnić trasę dojazdu z zamawiającym.
d) Wykonawca zobowiązany będzie dysponować min. 2 pojazdami do transportu materiału, tak aby zamawiający miał możliwość otrzymania jednorazowo (w jednym dniu roboczym) 2 pełnych załadunków pojazdów w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Mszczonów.
e) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału dokument (np. wydruk z wagi elektronicznej poświadczony przez wykonawcę) określający jego rodzaj i ciężar. Dokument ten musi potwierdzać stan faktyczny, tj. rodzaj i ciężar dostarczanego materiału.
2.3 Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa minimalny i maksymalny czas dostawy. Czas dostawy będzie wiążący przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegał zmianom. Niedotrzymanie zobowiązań ofertowych w tym zakresie będzie skutkowało naliczeniem kar umownych.
2.4 Szczegółowe informacje dotyczące sposobu realizacji niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212120-7 - Żwir

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował, odnośnie każdej części zamówienia, następującymi kryteriami:
a) cena wykonania zamówienia – waga = 60% (60pkt),
wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt;
pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia,
Cx – cena oferty badanej.
b) termin każdorazowej dostawy – waga = 40% (40pkt),
- podstawowym terminem każdorazowej dostawy jest termin 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 5 dni robocze dostanie 0 pkt,
- drugą opcją jest termin każdorazowej dostawy wynoszący 4 dni robocze od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 4 dni robocze dostanie 15 pkt,
- trzecią opcją jest termin każdorazowej dostawy wynoszący 3 dni robocze od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 3 dni robocze dostanie 30 pkt,
- czwartą opcją jest termin każdorazowej dostawy wynoszący 2 dni robocze od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przesłanego za pośrednictwem poczty e-mail – wykonawca, który zaoferuje termin dostawy wynoszący 2 dni robocze dostanie 40 pkt,
Oferta wykonawcy może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
2. Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
3. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 = ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin każdorazowej dostawy,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
5. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin każdorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:
Dla cz. I – Dostawa kruszywa łamanego na podbudowy dróg w gminie Mszczonów w 2022 r.:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie kruszywa łamanego na drogi w ilości nie mniej niż 2500 ton.
Uwaga!
Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.
Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane dostawy wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.
Uwaga! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć:
⎯ może posługiwać się tym samym doświadczeniem w celu wykazania spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej pod warunkiem posiadania doświadczenia odpowiadającemu łącznym wymaganiom dla każdej z części zamówienia, na które składana jest oferta.
b) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia min. 4 pojazdy samowyładowcze o ładowności min. 24 ton, dopuszczone do ruchu drogowego w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione wspólnie przez wykonawców.
Uwaga! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć może posługiwać się tymi samymi zasobami w celu wykazania spełniania warunku w zakresie dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego pod warunkiem spełnienia wymagań dla każdej z tych części zamówienia, na które składana jest oferta.

Dla cz. II zamówienia – Dostawa żwiru na drogi na terenie gminy Mszczonów w 2022 r.”
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówieniem polegającym na dostawie żwiru na drogi w ilości nie mniejszej niż 2000 ton.
Uwaga!
Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.
Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane dostawy wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.
Uwaga! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć:
⎯ może posługiwać się tym samym doświadczeniem w celu wykazania spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej pod warunkiem posiadania doświadczenia odpowiadającemu łącznym wymaganiom dla każdej z części zamówienia, na które składana jest oferta.
b) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia min. 2 pojazdy samowyładowcze o ładowności min. 15 ton, dopuszczone do ruchu drogowego w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione wspólnie przez wykonawców.
Uwaga! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć może posługiwać się tymi samymi zasobami w celu wykazania spełniania warunku w zakresie dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego pod warunkiem spełnienia wymagań dla każdej z tych części zamówienia, na które składana jest oferta.

2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy zrealizowali dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.


3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy– załącznik nr 5A (dot. I cz. zamówienia) i 5B (dot. II cz. zamówienia) do SWZ;
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 6A (dot. I cz. zamówienia) i 6B (dot. I cz. zamówienia) do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 7 – Wzór Umowy dla cz. 1 zamówienia i dla cz. 2 zamówienia.
2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 dla cz. 1 zamówienia i dla cz. 2 do zamówienia.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-18 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp - Przysucha
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI