Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp.z o. o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec5d2146-8246-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gkostrow.pl/category/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gkostrow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięprzy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia ofertykonieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanejusługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogibezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacjielektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodachosobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot.korespondencji elektronicznej określone są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogówRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych „RODO”),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz oprzysługujących Państwu prawach z tym związanych.1. Administratorem Państwa danych osobowychjest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300Ostrów Mazowiecka,osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu.2. Administratorwyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawachprzetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl3. Państwa daneosobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawieprzepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związkuz wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowychjest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawalub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się napodstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danychosobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwadotyczących,przysługują Państwu następujące prawa:• prawo dostępu do danych osobowych,• prawosprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,• prawo do usunięcia danych – prawoprzysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,• prawo ograniczeniaprzetwarzania –prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,•prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i nawarunkach określonych w art. 21 RODO,• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywasię na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,• prawo wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych.6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisówprawa,w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwachoraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcjikancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresudziałania archiwów zakładowych.7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione napodstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.8. Administrator niepodejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanych przez Zamawiającego obiektów według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego kruszyw według szacunkowego zużycia:- piasek (przeznaczony do zagęszczenia - poniżej 1mm) - 5.400 ton (+/- 20%),-żwir drogowy - 1.000 ton,- tłuczeń (0-31,5mm) - 2.800 ton,- piasek (0-2mm) - 1.620 ton- ziemia urodzajna - 220 ton,
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14211000-3 - Piasek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4