Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5 oraz frakcji 0-63

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5 oraz frakcji 0-63
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpoczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-14
  • Numer ogłoszenia584599-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584599-N-2020 z dnia 2020-09-14 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5 oraz frakcji 0-63
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, krajowy numer identyfikacyjny 59002807900000, ul. ul. Krótka  1 , 26-300  Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 547 611, e-mail zaopatrzenie@pgk.opoczno.pl, faks 447 547 611.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.opoczno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pgk.opoczno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
Siedziba Zamawiającego: ul. Krótka 1, 26 - 300 Opoczno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5 oraz frakcji 0-63
Numer referencyjny: 17/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy p.n. „Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5 oraz frakcji 0-63”. 2. Na przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania składają się 2 zadania:1) Zadanie nr 1: Dostawa kruszywa dolomitowego o ciągłym uziarnieniu, frakcji 4-31,5; w szacunkowej ilości: 2 400 Mg. (PN – EN 13242, Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym). 2) Zadanie nr 2: Dostawa kruszywa dolomitowego, frakcji 0-63; w szacunkowej ilości: 680 Mg, (PN – EN 13242, Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym)3. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanym przez Zamawiającego miejscu.4. Zamawiający wskazuje, iż podane dla zadania nr 1 i 2 ilości są orientacyjne. W rzeczywistości wskazane ilości mogą być mniejsze. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia zadania nr 1 lub zadania nr 2 w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Oferowane kruszywo w ramach zadania nr 1 i zadania nr 2 winno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny oraz wolne od wad, oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument przy każdej dostawie). Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie także do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów wydania WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa.6. Zamawiający w okresie dostawy kruszywa, przewiduje możliwość pobrania jego próbek dla zlecenia badania laboratoryjnego jego technicznych właściwości na zgodność z normą wymienioną w ust. 2.7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa wapiennego, chelcedonitu i łupku.8. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sukcesywnych dostaw w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. 2) Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości nastąpi e-mail’em na adres skrzynki pocztowej Wykonawcy podany w zawartej umowie. 3) Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie e-mail’a. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zamówione kruszywa w terminie 24 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia, przy czym w przypadku zgłoszenia zamówienia w piątek danego tygodnia dostawa winna być zrealizowana do godziny 12:00 pierwszego dnia roboczego- z wyłączeniem soboty.9. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu Zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44912300-9
44912000-6
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy- do 20 % ilości określonych wyżej w rozdz. III ust. 2 niniejszej SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Każde z zadań- dostaw składających się na przedmiot zamówienia winna być zrealizowana sukcesywnie, począwszy od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.2. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji dostaw określa załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ- wzór umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór Załącznik nr 2A do SIWZ,3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.5 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.6) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 4 do SIWZ7) Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VIII ust. 3 niniejszej SIWZ składane są w terminach i na zasadach tam określonych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5) Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem:a) przepisów regulujących dopuszczalne zmiany umowy ujętych w art. 144 Ustawy, a nadto,b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT- strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość obowiązującego podatku VAT, w zakresie wynagrodzenia należnego za roboty wykonane po zmianie stawki podatku VAT, c) w przypadku urzędowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub urzędowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, a wykonawca udowodni Zamawiającemu, tak fakt wpływu owych zmian na koszty wykonania i zakresu owego wpływu (art. 142 ust. 5 Ustawy).6) Nadto Umowa podlega unieważnieniu:a) jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 144a, art. 144b ust. 3 i 146 P.Z.P.,b) w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w biurze podawczym Zamawiającego, w terminie do dnia 21-09-2020 r. do godz. 10:00; w kopercie oznaczonej: „Oferta w postępowaniu pn.: „Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5 oraz frakcji 0-63 ” nie otwierać do dnia 21-09-2020 r. do godziny. 10:30”.2) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: 26-300 Opoczno, ul. Krótka 1, w dniu 21-09-2020r. o godz. 10:30. 4) Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa kruszywa dolomitowego o ciągłym uziarnieniu, frakcji 4-31,5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kruszywa dolomitowego o ciągłym uziarnieniu, frakcji 4-31,5; w szacunkowej ilości: 2 400 Mg. (PN – EN 13242, Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym). 3. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanym przez Zamawiającego miejscu.4. Zamawiający wskazuje, iż podane dla zadania nr 1 ilości są orientacyjne. W rzeczywistości wskazane ilości mogą być mniejsze. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia zadania nr 1 w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Oferowane kruszywo w ramach zadania nr 1 winno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny oraz wolne od wad, oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument przy każdej dostawie). Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie także do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów wydania WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa.6. Zamawiający w okresie dostawy kruszywa, przewiduje możliwość pobrania jego próbek dla zlecenia badania laboratoryjnego jego technicznych właściwości na zgodność z normą wymienioną w ust. 2.7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa wapiennego, chelcedonitu i łupku.8. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sukcesywnych dostaw w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. 2) Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości nastąpi e-mail’em na adres skrzynki pocztowej Wykonawcy podany w zawartej umowie. 3) Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie e-mail’a. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zamówione kruszywa w terminie 24 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia, przy czym w przypadku zgłoszenia zamówienia w piątek danego tygodnia dostawa winna być zrealizowana do godziny 12:00 pierwszego dnia roboczego- z wyłączeniem soboty.9. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu Zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 44912300-9, 44912000-6, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa kruszywa dolomitowego, frakcji 0-63
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kruszywa dolomitowego, frakcji 0-63; w szacunkowej ilości: 680 Mg, (PN – EN 13242, Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym)3. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanym przez Zamawiającego miejscu.4. Zamawiający wskazuje, iż podane dla zadania nr 2 ilości są orientacyjne. W rzeczywistości wskazane ilości mogą być mniejsze. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia zadania nr 2 w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Oferowane kruszywo w ramach zadania nr 2 winno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny oraz wolne od wad, oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument przy każdej dostawie). Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie także do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów wydania WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa.6. Zamawiający w okresie dostawy kruszywa, przewiduje możliwość pobrania jego próbek dla zlecenia badania laboratoryjnego jego technicznych właściwości na zgodność z normą wymienioną w ust. 2.7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa wapiennego, chelcedonitu i łupku.8. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sukcesywnych dostaw w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. 2) Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości nastąpi e-mail’em na adres skrzynki pocztowej Wykonawcy podany w zawartej umowie. 3) Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie e-mail’a. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zamówione kruszywa w terminie 24 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia, przy czym w przypadku zgłoszenia zamówienia w piątek danego tygodnia dostawa winna być zrealizowana do godziny 12:00 pierwszego dnia roboczego- z wyłączeniem soboty.9. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu Zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 44912300-9, 44912000-6, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: RDW w Chełmie Usługi ścinki poboczy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Opoczno: Termomodernizacja remizy OSP w Kruszewiec Wieś, gmina Opoczno.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Opoczno: Dostawa koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020 / 2021 w Gminie Stare Babice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zimowe utrzymanie dróg
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI