Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kontenerowego budynku magazynu gazów technicznych wraz z instalacjami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOCHEMII I BIOFIZYKI PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Pawińskiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: secretariate@ibb.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibb.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontenerowego budynku magazynu gazów technicznych wraz z instalacjami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0136f78-c0bd-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045332/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kontenerowego budynku magazynu gazów technicznych wraz z instalacjami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ibb-waw.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ibb-waw.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komputer
z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows/ Windows 7/ Windows8/Windows 10; 2)
Przeglądarka MS Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera lub Chrome (wwersjiwpieranej przez
producenta i zaktualizowanej) pozwalająca na przyjmowanie przezużytkownikasesyjnych plików cookie
oraz obsługująca szyfrowanie TLS 1.2 i wyższej;3) Zainstalowanenakomputerze środowisko
uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej pozwalającenaprzyjmowanie przez
użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującaszyfrowanie;4)Podłączenie do Internetu: min.
512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowełączeinternetowe).5) Ofertę wraz z wymaganymi
załącznikami oraz oświadczenie, o którymstanowiRozdział XI ust. 1 pkt 1) SWZ, sporządza się w formie
elektronicznej lub w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w
formatach danychokreślonych wprzepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. oinformatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem
rodzajuprzekazywanych danych.Zamawiający zaleca, aby dokumenty i oświadczenia składane
wPostępowaniu były sporządzone wformacie .pdf, , .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ibb-waw.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MG PN 04 22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dostarczy kontenerowy budynek magazynu gazów technicznych wraz z instalacją elektryczną i teletechniczną
zgodnie z projektem stanowiącym załącznik 1 do OPZ do portu w Gdyni w terminie 13 tygodni od podpisania Umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena wykonania zamówienia brutto (C)
Gwarancja (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: w zakresie posiadania zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą, wykaże, że uzyskał wymagany prawem
wpis w odpowiednim rejestrze handlowym lub zawodowym
2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie) zrealizował co najmniej dwie dostawy, na kwoty nie mniejsze niż 50 000 PLN brutto każda, kontenera
technicznego magazynowego do przechowywania substancji łatwopalnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat - w tym okresie, w zakresie wymaganym w pkt 9.2.2
SWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy
te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ibbwaw. logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni