Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 822 25 29
1.5.8.) Numer faksu: 59 822 25 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpbytow@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-257a06a2-823a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000132/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup emulsji asfaltowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.zdpbytow.pl/admin.asp?docid=1036&mid=113.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektroniczne zdpbytow@pro.onet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej.2. Formularz oferty i pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ, dokument wadium w formie innej niż pieniężna, wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.3. Składanie innych dokumentów niż wymienione w pkt. 2 odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: zdpbytow@pro.onet.pl lub przez „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.4. Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, faksem) nie będzie brana pod uwagę.5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Za datę przekazania za pośrednictwem ePUAP oferty, o której mowa w pkt. 2 przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty i do formularza do komunikacji.8. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące złożenia oferty, o której mowa w pkt. 2 opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), zgodnie, z którymi wykonawcy są zobowiązani postępować.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku i formularza komunikacji wynosi 150 MB.10. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.11. Identyfikator postępowania: ocds-148610-257a06a2-823a-11eb-86b1-a64936a8669f.12. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.13. Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą składania dokumentów, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 2 i 3 SWZ (dokumenty składane przez wykonawcę przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy).14. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SWZ. 15. Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami jest:• Do spraw proceduralnych związanych z zamówieniem publicznym: Pani Kamila Schwichtenberg – Starszy specjalista ds. planowania i zamówień publicznych• Do spraw merytorycznych: Pan Janusz Mortas – Zastępca Dyrektora tel. 59 822 25 29 w godzinach od 700 do 1500.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została zawarta w rozdziale XV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została zawarta w rozdziale XV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.2721.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65B3 PU/RC do wykonywania remontów cząstkowych na drogach powiatowych w 2021 roku, w ilości do 105 Mg.Kationowa emulsja asfaltowa szybkorozpadowa C65B3 PU/RC ma odpowiadać normie PN-EN 13808:2013 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych.” Emulsja winna spełniać powyższą normę lub równoważną.Emulsja może być transportowana w cysternach, autocysternach, skrapiarkach, beczkach i innych opakowaniach pod warunkiem, że nie będą korodowały pod wpływem emulsji i nie będą powodowały jej rozpadu. Cysterny, pojemniki i zbiorniki przeznaczone do transportu lub składowania emulsji powinny być czyste i nie powinny zawierać resztek innych lepiszczy.Dostawy będą realizowane wg potrzeb Zamawiającego na place składowe Obwodu Drogowego Nr 1 w Bytowie przy ulicy Leśnej 1 (ok. 60 % zakładanej ilości) oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Miastku przy ulicy Kujawskiej 13 (ok. 40 % zakładanej ilości).Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia i bezpłatnego dostarczenia do Obwodu Drogowego nr 1 w Bytowie oraz do Obwodu Drogowego nr 2 w Miastku zbiorników do składowania emulsji o pojemności min. 5 ton na czas trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8.1. Przedmiot zamówienia: zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.2. Zakres zamówienia: do 50.000,00 zł netto.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienia: zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich, jak zamówienie podstawowe, z uwzględnieniem zmian wynikających z negocjacji.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4