Dostawa kamienia typu piaskowiec przeznaczonego do dróg leśnych w Nadleśnictwie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kamienia typu piaskowiec przeznaczonego do dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGidle
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-25
  • Numer ogłoszenia615264-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615264-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle: Dostawa kamienia typu piaskowiec przeznaczonego do dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle, krajowy numer identyfikacyjny 15002656900000, ul. Niesulów  3 , 97-540  Gidle, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (34) 327 29 70, e-mail gidle@katowice.lasy.gov.pl, faks (34 ) 327 29 70.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_gidle/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa reprezentowany przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_gidle/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_gidle/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej następująco: adresat: Nadleśnictwo Gidle w Niesulowie, Niesulów 3, 97-540 Gidle, koperta powinna zawierać adnotację: „Dostawa kamienia typu piaskowiec przeznaczonego do dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle”, nazwa i adres wykonawcy. Koperta zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzenia, w sposób zapewniający zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia
Adres:
Niesulów 3, 97-540 Gidle

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamienia typu piaskowiec przeznaczonego do dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle
Numer referencyjny: ZG.270.1.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż na rzecz Zamawiającego w ilości niemniejszej niż 1800 t /słownie: jeden tysiąc osiemset ton/ i nie większej niż 4100 t /słownie: czterytysiące sto ton/ kruszywa – piaskowca drogowego o granulacji 10-200 mm (w zależności odpotrzeb Zamawiającego), wraz z jego przewozem i rozładunkiem we wskazanych przezZamawiającego miejscach na jego terenie oraz mechanicznym ułożeniem /rozrównaniem/zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający nie będzie zobowiązany do nabycia 4100t /słownie: cztery tysiące sto ton/ kruszywa i nie będzie zobowiązany do zapłacenia wykonawcyz tego tytułu żadnych świadczeń pieniężnych, w tym w szczególności zapłacenia odszkodowania.Zamawiający będzie uprawniony do wskazania wykonawcy ilości pomiędzy 1800 t /słownie:jeden tysiąc osiemset ton/, a 4100 t /słownie: cztery tysiące sto ton/ nabywanego kruszywa izapłacenia ceny za rzeczywiście nabytą ilość kruszywa.

II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 147231,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-02   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-02 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości2% (słownie: dwa procent) ceny całkowitej podanej w ofercie.2. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady będzie wynosiła30% wysokości zabezpieczenia Okres rękojmi wynosi dwa lata licząc od daty wydania, dowozu,rozładowania i rozrównania ostatniej partii kruszywa.3. Dopuszczalne formy wniesienia zabezpieczenia – zgodnie z art. 148. ust. 1. ustawy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienie dowykonywania określonej działalności przedstawiając koncesję na wydobywanie piaskowcawymaganej przez Prawo geologiczne i górnicze.
Informacje dodatkowe Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — niespełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, następnie potwierdzonych wdokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w 9. częściSIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału wpostępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — niespełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, następnie potwierdzonych wdokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w 9. częściSIWZ.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje dostawy polegające nasprzedaniu minimum 4.100 t (słownie: cztery tysiące sto ton) kruszywa - piaskowca drogowego.Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje:- co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu materiałów takich jakkruszywo – piaskowiec drogowy,- co najmniej jednym urządzeniem służącym do mechanicznego rozrównania kruszywa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — niespełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, następnie potwierdzonych wdokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w 9. częściSIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczeniazłożone na formularzu według załącznika nr 3 do SIWZ,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a/ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzeniespełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ złożone naformularzu według załącznika nr 2 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
c/ koncesję na wydobywanie piaskowca,d/ wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane– wskazane na formularzu według załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dowodówokreślających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzająceich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert,e/ wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz zinformacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wskazane na formularzu wedługzałącznika nr 5 do SIWZ,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5. pkt 1. ustawy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie:cztery tysiące złotych).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1/ pieniądzu,2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym3/ gwarancjach bankowych,4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109,poz. 1158 z późn. zm.).3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚCzęstochowa nr 16 15401014 2001 7300 0866 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu„wadium-dostawa kamienia”. Kopię dowodu wpłaty wadium poświadczoną za zgodność zoryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.4. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego.5. Wadium, zgodnie z art. 45. ust. 3. ustawy, wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofertjego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w innejformie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale. Dowód wniesienia wadium może być przedupływem terminu składania ofert doręczony Zamawiającemu /złożony w punkcie kancelaryjnymw siedzibie Zamawiającego/ za pokwitowaniem pod rygorem nieważności w formie pisemnejbądź załączony do oferty.6. Z treści wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądzu musi jednoznacznie wynikaćbezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związaniaofertą, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwotywadium w okolicznościach określonych w art. 46. ust. 4a. i 5. ustawy.7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium wpieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatązostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertazostanie uznana za odrzuconą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
kryterium środków transportu 20,00
kryterium termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ nr 7.Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty wykonawcy.Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekstjednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm./:1/ art. 144. ust. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy wuzasadnionych wypadkach spowodowanych w szczególności trudnymi warunkamiatmosferycznymi uniemożliwiającymi dojazd do miejsca wykonywania przedmiotu umowy/również z obawy na uszkodzenia dróg dojazdowych/,2/ art. 144. ust. 2. pkt 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany jeśli łączna wartość zmianjest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust. 8. ustawy ijest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,3/ art. 145. ust. 1. Zamawiający może odstąpić od umowy, w tym odstąpić od części umowyprzez zmniejszenie ilości będącego przedmiotem sprzedaży kruszywa. Warunkiem zmniejszeniailości będącego przedmiotem sprzedaży kruszywa będzie zaistnienie istotnej zmianyokoliczności powodującej, że sprzedaż całej umówionej ilości kruszywa nie będzie leżała winteresie publicznym. Zamawiający może odstąpić od części umowy przez zmniejszenie ilościbędącego przedmiotem sprzedaży kruszywa w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tychokolicznościach. W takim przypadku wykonawca będzie uprawniony do otrzymania zapłaty cenyza rzeczywiście sprzedaną ilość kruszywa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej na potrzeby obiektu hotelarskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI