Dostawa i wbudowanie żwiru, tłucznia, destruktu i kruszywa betonowego dla Gminy Stanisławów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wbudowanie żwiru, tłucznia, destruktu i kruszywa betonowego dla Gminy Stanisławów w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStanisławów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyGmina Stanisławów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022809
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wbudowanie żwiru, tłucznia, destruktu i kruszywa betonowego dla Gminy Stanisławów w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 7575858

1.5.8.) Numer faksu: 25 7575857

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stanislawow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wbudowanie żwiru, tłucznia, destruktu i kruszywa betonowego dla Gminy Stanisławów w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d2a9451-8d50-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000933/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i wbudowanie żwiru, tłucznia, destruktu i kruszywa betonowego dla Gminy Stanisławów w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.stanislawow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniPortal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający nie przewiduje komunikacji z wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.plwsp/portal oraz poczty elektronicznej e mail: inwestycje@stanislawow.pl (nie dotyczy składania oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).3. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenia zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.8. We wszelkiej korespondencji wiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).9. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2020 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez zamawiającego na adres epuap lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.12. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie SWZ poprzez złożenie wniosku. Wniosek musi zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu, e -mail, znak postępowania. 13. SWZ została opublikowana na stronie www.bip.stanislawow.pl oraz można ja także odebrać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Stanisławów ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów w godzinach urzędowania.14. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ust. 1 15. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania.17. Wyjaśnienia dotyczące SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp.18. Do kontaktów z Wykonawcami uprawniony jest pracownik Zamawiającego: Andrzej Wiśniewski tel. 25 7575861, Monika Krupa tel. 25 7575843 w sprawach zamówień publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – dostawa i wbudowanie żwiru w ilości max 800,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza termin oraz miejsce dostarczenia żwiru na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca musi podać cenę za 1,0 t żwiru z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem. Zamawiający wymaga aby w każdej dostawie były następujące frakcje żwiru: 0 mm – 63 mm zawartości.Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – dostawa i wbudowanie tłucznia dolomitowego w ilości max 2.000,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza termin oraz miejsce dostarczenia tłucznia na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca musi podać cenę za 1,0 tonę tłucznia z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem oraz cenę za 1 tonę tłucznia z dowozem na wskazane miejsce wraz z wbudowaniem rozściełaczem i uwałowaniem. Frakcja tłucznia dolomitowego 0-63 mm lub 0-31,5mm. Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza, rozściełaczem oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – dostawa i wbudowanie destruktu asfaltowego w ilości max 3.350,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza miejsce dostarczenia destruktu na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca podaje cenę za 1,0 tonę destruktu z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem oraz cenę za 1,00 tonę destruktu z dowozem na wskazane miejsce wraz z wbudowaniem rozściełaczem i uwałowaniem.Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza, rozściełaczem oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – dostawa i wbudowanie kruszywa betonowego w ilości max 800,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza miejsce dostarczenia kruszywa betonowego na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca podaje cenę za 1,0 tonę kruszywa betonowego z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem. Frakcja kruszywa betonowego 0-63 mm oraz > 61 mm. Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

13.1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku za jedną tonę. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.13.2. Cenę w formularzu ofertowym należy podać w kwocie netto, brutto oraz wyszczególnić podatek VAT.13.3. Zadeklarowane ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianom w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić.13.4. Należy pamiętać, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z wytycznych SIWZ. Cena musi obejmować koszt wykonania zamówienia, wraz z kosztami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy zachowaniu polskich norm i warunków technicznych wykonywania zamówienia, jak również wszelkie inne koszty, bez których nie było by możliwe wykonanie zamówienia.13.5. Wszystkie wartości winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy.13.6. Przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny bez względu na sposób jej obliczenia.13.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy , której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub dokumenty te sa niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 2 Pzp,- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZOcena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 PZP.Wykonawca składa:a/ oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1b/ oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,c/ odpis lub infromacją Krajowego Rejestru Sadowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty składające się na ofertę, celem potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie:ZDOLNOŚCI DO WYSTEPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYMOświadczenie WykonawcyUPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓWOświadczenie WykonawcySYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJOświadczenie WykonawcyZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJOświadczenie WykonawcyWykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostepniających te zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. Zamawiający ocenia czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostepniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postepowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostepniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. Wykonawca musi złożyć:1.Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik do niniejszej SWZ;2.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy Pzp, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ;3. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy), a także oświadczenia o spełnianiu udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania;4. Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy)5. Oświadczenie RODO.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do:- reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub- reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W niniejszym postepowaniu komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcm odbywa się przy uzyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej inwestycje@stanislawow.pl (przy czym ten sposób nie jest właściwy dla składania oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom przysługują Środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp od art. 179 do art. 198 g.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowanie ogrodzenia - Ząbki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowanie ogrodzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI