„Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJabłonowo Pomorskie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyMIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023985
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 28

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566976800

1.5.8.) Numer faksu: 566979001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41ea2149-8e76-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002057/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest platforma zakupowa, zwana dalej „Platformą”, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania). Uwaga! Moduł „Wyślij wiadomość” nie służy do składania ofert. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl . Zaleca się Wykonawcom założenie konta użytkownika na Platformie. Założenie lub posiadanie na Platformie konta użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę warunków aktualnego „Regulaminu platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” udostępnionego na stronie https://platformazakupowa.pl w zakładce u dołu strony pn. „Regulamin”. Posiadanie konta na platformie oraz składanie ofert w postępowaniach nie wiąże się z żadnymi kosztami dla Wykonawców. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” dostępnym w zakładce „Regulamin” oraz w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępnej w zakładce „Instrukcje” u dołu strony https://platformazakupowa.pl . Niezbędne minimalne wymaganiem sprzętowo-aplikacyjnym umożliwiające korzystanie z ww. platformy zakupowej jest: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar, 8) posiadanie ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci elektronicznej. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji zamieszczonej na platformie dotyczącej pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przy użyciu Platformy. Ofertę i inne dokumenty, o których mowa w niniejszej SWZ należy wczytać jako załączniki na Platformie według Instrukcji dla Wykonawców dotyczących korzystania z Platformy.Szczegółowe wymagania określa Rozdział VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem jest Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie z siedzibą przy ul. Głównej 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie;2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych mail: iodo@jablonowopomorskie.pl ; 3) Zamawiający nie działa przez przedstawiciela administratora danych osobowych;4) dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr IIPP.271.1.2.2021 pn. „Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”;5) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa;6) dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku objęcia niniejszego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE - przez okres wynikający z postanowień zawartej umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a właściwym organem;7) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 8) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;9) zgodnie z RODO przysługuje Wykonawcy: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z niniejszym postępowaniem i złożoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, prawo do ograniczenia przetwarzania danych - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);10) zgodnie z RODO Wykonawcy nie przysługuje: prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, po złożeniu oferty, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do usunięcia danych osobowych;11) Zamawiający nie zamierza przekazywać danych osobowych Wykonawcy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IIPP.271.1.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego łamanego w łącznej szacunkowej ilości 1800 ton w proporcjach 50/50, o uziarnieniu frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 600 ton i frakcji 31,5-63 mm w ilości szacunkowej 1200 ton.2. Dostarczone kruszywo będzie przeznaczone do remontów gruntowych dróg gminnych zamawiającego w sołectwach: Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Jabłonowo Zamek, Kamień, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wieś, Piecewo, Płowęż, Płowężek, Szczepanki.3. Wykonawca będzie realizował dostawy mieszanki kruszywa w celu wypełniania ubytków nawierzchni dróg gruntowych bezpośrednio na drogach w ww. sołectwach według potrzeb zamawiającego.4. Wykonawca będzie dokonywał rozładunku kruszywa punktowo, tj. we wskazanym przez zamawiającego miejscu lub ciągle tj. na całej długości wskazanego przez Zamawiającego odcinka drogi.5. Przez pojęcie „dostawy” każdorazowo należy rozumieć: zakup, załadunek, ważenie, transport, rozładunek, równomierne rozgarnięcie kruszywa równiarką lub spycharką oraz zagęszczenie nawiezionego kruszywa za pomocą walca, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na drodze gminnej. 6. Dostarczane kruszywo musi spełniać wymagania i parametry określone w normach:1) PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe – Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie co najmniej dla frakcji 0-31,5 mm oraz2) PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym dla frakcji 0-31,5 mm oraz 31,5-63 mm. Preferowana wersja normy PN-EN 13242+A1:2010.7. Kruszywo musi być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie i obrotu handlowego na terenie UE.8. Dostarczane kruszywo nie może posiadać oznak zwietrzenia, ani żadnych zanieczyszczeń fizycznych, w szczególności wskazujących na domieszkę odpadów rozbiórkowych lub budowlanych.9. Zamawiający nie dopuszcza kruszyw alternatywnych, takich jak kruszywa: sztuczne, wtórne (odpadowe), z recyklingu.10. Dostawa kruszywa musi się odbywać samochodami samowyładowczymi o ładowności co najmniej 25 ton. Minimalna dopuszczalna masa kruszywa dostarczonego podczas jednego transportu to 25 ton. Maksymalną ilość dzienną dostarczanego kruszywa będą ustalały Strony umowy w trakcie realizacji zamówienia, według potrzeb Zamawiającego.11. Zamawiający informuje, że ilości kruszywa określone w niniejszym rozdziale SWZ nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanego kruszywa o 30% w stosunku do określonej ilości szacunkowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zachowane zostaną ceny jednostkowe podane w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą spełnia- nie spełnia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Środki dowodowe składane wraz z ofertą:a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w rozdziale XIV ust. 1 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców odrębnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2) Środki dowodowe, składane na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 PZP: Stosownie do treści art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) w celu wykazania spełniania braku podstaw do wykluczenia - wykonawcy składają następujące podmiotowe środki dowodowe:• zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;• oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP;b) w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający będzie wymagał dokumentów wskazanych w § 4 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 3 lit. a) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokument, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem, zaś dokument o którym mowa w ust. 4 pkt 3 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis § 4 ust. 2 ww. rozporządzenia stosuje się odpowiednio.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę kruszywo spełnia wymagania i parametry określone w normach:PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe – Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie co najmniej dla frakcji 0-31,5 mm oraz PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym dla frakcji 0-31,5 mm oraz frakcji 31,5-63 mm. Preferowana wersja normy PN-EN 13242+A1:2010. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę lub deklarację właściwości użytkowych lub inny dokument potwierdzający jakość kruszywa ze wskazaniem rodzaju frakcji (uziarnienia) oraz zgodności z normą wydane przez jednostkę oceniającą zgodność.Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę kruszywo spełnia wymagania i parametry określone w normach:PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe – Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie co najmniej dla frakcji 0-31,5 mm oraz PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym dla frakcji 0-31,5 mm oraz frakcji 31,5-63 mm. Preferowana wersja normy PN-EN 13242+A1:2010. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę lub deklarację właściwości użytkowych lub inny dokument potwierdzający jakość kruszywa ze wskazaniem rodzaju frakcji (uziarnienia) oraz zgodności z normą wydane przez jednostkę oceniającą zgodność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:a) Formularz ofertowy,b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne,d) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, e) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy),f) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;g) Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w ust. 14 (jeśli dotyczy);h) Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę kruszywo spełnia wymagania i parametry określone w normach:PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe – Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie co najmniej dla frakcji 0-31,5 mm oraz PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym dla frakcji 0-31,5 mm oraz frakcji 31,5-63 mm. Preferowana wersja normy PN-EN 13242+A1:2010. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę lub deklarację właściwości użytkowych lub inny dokument potwierdzający jakość kruszywa ze wskazaniem rodzaju frakcji (uziarnienia) oraz zgodności z normą wydane przez jednostkę oceniającą zgodność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Należy dostarczyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne. Jeżeli w postępowaniu została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie będą wykraczały poza przedmiot niniejszej umowy.2. Zmiany umowy mogą być dokonywane w szczególności, gdy:1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostaw będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a w szczególności: będą następstwem wystąpienia prac z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami,2) zmianę danych, na podstawie których wykonywany będzie przedmiot umowy, lub opóźnienie w dostarczeniu danych dla Wykonawcy,3) zmianę warunków prowadzonych prac przez jednostki opiniujące, uzgadniające lub zatwierdzające albo przez nowe przepisy, normy i normatywy,4) żądanie przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające w trakcie prowadzonego postępowania wykonania opracowań dodatkowych, nieujętych w przedmiocie niniejszej umowy,5) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie dostaw 6) wystąpienie Siły wyższej, niewystępującej w chwili zawarcia niniejszej umowy, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,7) z uwagi na interes społeczny mieszkańców Gminy Jabłonowo Pomorskie, poprawę bezpieczeństwa warunków drogowych, przyczyny technologiczne lub inne przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze zmierzające do poprawy nawierzchni dróg gminnych,8) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,9) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,10) innych okoliczności nieznanych w chwili zawarcia niniejszej umowy, o ile zakres ich zmian będzie korzystny dla Zamawiającego, w tym zastosowane rabaty i upusty.3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, innych podmiotów i osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych odpowiednio w SWZ i w niniejszej umowie.4. Warunkiem dokonania zmiany umowy, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na warunkach określonych niniejszą umową oraz w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ oraz jej załącznikach
2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI