IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzytysiące złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminuskładania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjachubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekstjednolity: Dz.U. z 2020 poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacićprzelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank - Nr rachunku: 86 1560 00132787 7120 6000 0154 z dopiskiem w tytule płatności “Wadium w postępowaniu o sygnaturze:271.2.13.2020” a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesieniewadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się nakoncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt 2.2) – 2.5) niniejszegoRozdziału, powinno być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl, złożone w oryginale podpisane przezwystawcę (np. bank, ubezpieczyciela) oraz dołączone do oferty i musi obejmować cały okres związaniaofertą, który wynosi 30 dni. 5. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe,poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywaćPoręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, wwysokości odpowiadającej kwocie wadium 6. Gwarancja lub poręczenie musi zabezpieczać wypłatęwadium w następujących okolicznościach: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody napoprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwościwybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca odmówiłpodpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) jeżeliWykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) jeżeli zawarcie umowy wsprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Gwarancja lub poręczenie musi być płatna na pierwsze żądanie, bezwarunkowo oraz nieodwołalnie 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Szczegółowe postanowieniadotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na zamontowane automatyczne kotły opalane ekogroszkiem |
20,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty i materiały instalacyjne |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2ust. 1, spowodowanego jedną z następujących przyczyn: 1) wystąpienia warunków atmosferycznychuniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac objętych umowąwymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresienie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – o okresuniemożliwiający wykonywanie prac; 2) ze względu na to, że prace objęte umową zostały wstrzymaneprzez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o okres wstrzymania prac; 3)przedłużające się uzyskiwanie niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych i innych materiałów,a także decyzji administracyjnych, wraz z terminami niezbędnymi do uzyskania klauzuli ostateczności, oczas wynikający z opóźnienia, pod warunkiem, że opóźnienia nie wynikają z winy Wykonawcy; 4) zewzględu na to, że wykonawcy skorzystali z przysługujących im środków ochrony prawnej – o okreskorzystania z tych środków; 5) działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okolicznościniezależnych od strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytejstaranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzeniezewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogłyzapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie.Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, silnewiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęskiżywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajkitrwające powyżej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeliuniemożliwiają lub znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższejoraz usuwania skutków jej działania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od stron niniejszej umowy, nie będzie możliwainstalacja kotła oraz osprzętu w danej lokalizacji z powodu rezygnacji Właściciela nieruchomości zuczestnictwa w Projekcie i nie zrealizowania z tego powodu całego zakresu rzeczowego, Wykonawcaotrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę wykonanych instalacji, za cenę odpowiadającą iloczynowiwykonanych instalacji i ich ceny jednostkowej przewidzianej w ofercie i umowie. Pozostałe zapisydotyczące zmian w umowy znajdują się w §13 Załącznika Nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-16, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: