Dostawa i montaż kompletnego wyposażenia przepompowni w ramach zadania pn. Modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż kompletnego wyposażenia przepompowni w ramach zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Komańczy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKomańcza
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyGmina Komańcza
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00265053
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż kompletnego wyposażenia przepompowni w ramach zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Komańczy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035

1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż kompletnego wyposażenia przepompowni w ramach zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Komańczy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-804ffb2a-3e25-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009449/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Komańczy - Dostawa i montaż kompletnego wyposażenia przepompowni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej urzad@komancza.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” zamawiający informuje, że :
Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postepowaniu jest Wójt Gminy Komańcza z siedzibą: Komańcza 166, 38-543 Komańcza, tel. 13 4677 035, e-mail urzad@komancza.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować listownie na adres Urzędu Gminy Komańcza oraz poprzez e-mail: iod@komancza.pl.
3. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp, dane osobowe Wykonawcy mogą być zamieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych, odbiorcą danych może być bank realizujący usługi bankowe dla Urzędu Gminy w Komańczy - tj. Bank Gospodarstwa Krajowego, dostawca systemu finansowo-księgowego - RADIX Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Piastowskiej 33, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz podmiot zapewniający elektronizację prowadzonych zamówień tj. platforma e- zamówienia , któremu również powierzono przetwarzanie danych. Szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z Administratorem.
5. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a) art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. protokół wraz z załącznikami przechowuje się przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania chyba że umowa zawarta jest na dłuży okres czasu wtedy administrator przechowuje protokół do zakończenia umowy;
b) umowy zgodnie z kategorią archiwalną B10 - tj. 10 lat od roku następującego po zakończeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c) pozostała dokumentacja dotycząca zamówień publicznych zgodnie z kategorią B5 - tj. 5 lat od roku następującego po zakończeniu sprawy.
8. W celu złożenia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca szczegółowe informacje zostały określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Wp.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia przepompowni w następującym zakresie:

1). Dostawa i montaż kompletnych pomp zatapialnych w ilości - 16 sztuk w następującym zakresie:
a) typ MSV-80-4-24 - 4 sztuki o następujących parametrach:
Pompa przeznaczona do pompowania ścieków sanitarnych i przemysłowych typu MSV-80-4-24
Moc - 2,2 KW
n - 1410 obr/min
Qn=11,0 l/s
Hn= 8,7m
In-5,2A
Zps-4-6,3A
cos -0,78
ᶯ =78
Przelot 80mm
Pompa z wirnikiem typu "vortex"
KS80
Zasilanie 400V/50hz
Kabel zasilający - 10m
Materiał wykonania pompy i silnika: żeliwo
Materiał wykonania wału: stal
Powłoka lakiernicza epoksydowa
Elementy złączne: stal nierdzewna
Pompa wyposażona w ogranicznik temperatury oraz wyłącznik wilgotnościowy.
Warunki pracy:
-gęstość ścieków do 1100kg/m3
- temperatura ścieków do 40C
- maksymalna ilość włączeń do 25/h
Zgodność z normami PN/M-44015-PN-ISO 9908: 1996 ISO Standard 2548 Class B

b) typ MSV-80-4-14M - 10 sztuk o następujących parametrach:
Pompa przeznaczona do pompowania ścieków sanitarnych i przemysłowych typu MSV-80-4-14M
Moc - 1,1 KW
n - 1405 obr/min
Qn 8,0 l/s
Hn= 4,8 m
In-2,7A
Zps-2,5-4A
cos = 0,80
ᶯ =77
Przelot 80mm
Pompa z wirnikiem typu "vortex"
KS80
Zasilanie 400V/50hz
Kabel zasilający - 10m
Materiał wykonania pompy i silnika: żeliwo
Materiał wykonania wału: stal
Powłoka lakiernicza epoksydowa
Elementy złączne: stal nierdzewna
Pompa wyposażona w ogranicznik temperatury oraz wyłącznik wilgotnościowy.
Warunki pracy:
-gęstość ścieków do 1100kg/m3
- temperatura ścieków do 40C
- maksymalna ilość włączeń do 25/h
Zgodność z normami PN/M-44015-PN-ISO 9908: 1996 ISO Standard 2548 Class B

c) typ MSV-80-4-14H - 2 sztuki o następujących parametrach:
Pompa przeznaczona do pompowania ścieków sanitarnych i przemysłowych typu MSV-80-4-14H
Moc - 1,5 KW
n - 1410 obr/min
Qn 9,0 l/s
Hn= 7,0 m
In-3,4A
Zps-4-6,3A
cos = 0,78
ᶯ =79
Przelot 80mm
Pompa z wirnikiem typu "vortex"
KS80
Zasilanie 400V/50hz
Kabel zasilający - 10m
Materiał wykonania pompy i silnika: żeliwo
Materiał wykonania wału: stal
Powłoka lakiernicza epoksydowa
Elementy złączne: stal nierdzewna
Pompa wyposażona w ogranicznik temperatury oraz wyłącznik wilgotnościowy.
Warunki pracy:
-gęstość ścieków do 1100kg/m3
- temperatura ścieków do 40C
- maksymalna ilość włączeń do 25/h
Zgodność z normami PN/M-44015-PN-ISO 9908: 1996 ISO Standard 2548 Class B

2). Dostawa i montaż szaf sterowniczych z monitoringiem i alarmem kompatybilnych z system posiadającym przez Zamawiającego - 8 sztuk o następujących parametrach:

Obudowa szafy w klasie co najmniej IP 65 z tworzywa termoutwardzalnego z fundamentem do wkopania,
- wyłącznik główny (SIEC – 0 AGREGAT),
- zabezpieczenie różnicowo – prądowe,
- zabezpieczenie nadmiarowo – prądowe obwodów sterowniczych,
- zabezpieczenie nadmiarowo – prądowe obwodu gniazda serwisowego 230V oraz oświetlenia i ogrzewania szafy,
- zabezpieczenie przed asymetrią i zanikiem faz zasilających,
- zabezpieczenie termiczne dla każdej pompy w postaci wyłączników silnikowych,
- moduł GPRS do transmisji danych,
- sterownik mikroprocesorowy zapewniający rotacyjną i naprzemienną pracę pomp w trybie automatycznym oraz kontrolę stanów alarmowych o następujących minimalnych parametrach:
- 8 wejść cyfrowych,
- 2 wejścia analogowe,
- 4 wyjścia cyfrowe,
- zasilanie 24V.
- liczniki: czasów pracy i załączeń pomp realizowane w sterowniku,
- wybór trybu pracy: ręczny, automatyczny przy pomocy przełączników zainstalowanych na elewacji drzwi wewnętrznych rozdzielnicy,
- optyczna sygnalizacja pracy i awarii pomp przy pomocy lampek kontrolnych zainstalowanych na elewacji drzwi wewnętrznych rozdzielnicy,
- zewnętrzny sygnalizator optyczny wystąpienia stanów awaryjnych,
- gniazdo serwisowe 230V,
- ogrzewanie wewnętrzne szafki z termostatem,
- kontrola otwarcia drzwi szafy,
- trzy wyłączniki pływakowe
- oświetlenie wewnętrzne szafki.
- system monitoringu z dostępem przez www i sms kompatybilna z systemem posiadanym przez Zamawiającego

3). Demontaż istniejącego wyposażenia wewnętrznego każdej przepompowni ze stali czarnej, zaworów, kolan sprzęgających, pomp, szafy sterowniczej i przekazanie ich Zamawiającemu.
4). Dostawa i montaż nowego wyposażenia przepompowni ze stali nierdzewnej.
5). Dostawa i montaż rurociągów tłocznych DN80 z zasuwami i zaworami zwrotnymi DN80
6). Dostawa i montaż kolan stopowych i prowadnic do opuszczania pomp
7). Dostawa i montaż podestu obsługowego ze stali nierdzewnej wraz z kratą TWS.
8). Dostawa i montaż drabiny złazowej ze stali nierdzewnej.
9). Dostawa i montaż włazu.
10). Wykonanie w ścianie zbiornika nowego otworu do przepuszczania kabli do pomp.
11). Zaślepienie starych otworów do przepuszczania kabli do pomp.
12). Montaż nowej szafy sterowniczej obok przepompowni, rozruch bezpośrednio do 5,0kW z systemem monitoringu dostępnym przez www i sms kompatybilny z systemem posiadanym przez Zamawiającego.
13). Montaż zestawów nowych pomp.
14). Rozruch technologiczny przepompowni
15). Szkolenie z obsługi.
16). Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dostarczonego osprzętu (atesty, homologacje, karty gwarancyjne, dtr, itp).

Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach realizowanego zamówienia wynosi 12 miesięcy.

Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia precyzuje załącznik nr 1 do niniejszej SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, które polegały na wykonaniu dostawy i montażu wyposażenia przepompowni ścieków wraz z osprzętem o wartości co najmniej 350.000,00 zł brutto każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Środki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 4 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego nr 63 1130 1105 0005 2057 5820 0007 do upływu terminu składania ofert w tytule przelewu należy wpisać Wadium – oraz nazwę przetargu.
Uwaga:
Wadium wnoszone w pieniądzu ściśle z dyspozycją art. 97 ust. 8 ustawy Pzp, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego .
Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte zostały w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ
2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) wykonawcy składają jedną ofertę do której załączone będą dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SWZ, oświadczenia składa każdy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w pkt 11 SWZ;
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 składa każdy z wykonawców osobno;
c) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;
d) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie;
e) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (pełnomocnik) pozostałych.
Uwaga: warunki, o których mowa w pkt. 7 SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp. oraz w przypadkach, o których mowa w SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ - załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do zlożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostepnego na ePUAP i udostepnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do aneksu kuchennego - Desznica
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do aneksu kuchennego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI