Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa farb rozpuszczalnikowych i mas chemoutwardzalnych
– zamówienie udzielane w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223973905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
remonty i konserwacja dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa farb rozpuszczalnikowych i mas chemoutwardzalnych
– zamówienie udzielane w częściach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91bc2db6-b12c-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91bc2db6-b12c-11ee-b628-1a85378e6c0a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta może być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e- Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91bc2db6-b12c-11ee-b628-1a85378e6c0a
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-91bc2db6-b12c-11ee-b628-1a85378e6c0a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać w pełni aktywowane konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający rekomenduje format .pdf lub .doc. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (z wyłączeniem składania ofert) za pomocą poczty
elektronicznej, na adres e-mail kancelaria@zrikd.waw.pl. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po
zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem referencyjnym postępowania: DPZP/271/921/2023. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dpzp@zrikd.waw.pl. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego (e-dowód) lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych
Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP/271/921/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2024 roku niżej wymienionego asortymentu:
1. Farby rozpuszczalnikowe do poziomego oznakowania dróg
a) W kolorze białym 7 700 kg
b) W kolorze żółtym 1 300 kg
c) W kolorze czarnym 100 kg
d) W kolorze czerwonym 1 400 kg
e) W kolorze niebieskim 1 600 kg
2. Rozpuszczalnik/ rozcieńczalnik do w/w farb 800 litrów
3. Mikrokule szklane 800 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2024 roku niżej wymienionego asortymentu:
1. Masy chemoutwardzalnej:
1.1. w kolorze białym 19 500 kg
1.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 195 kg
2.1. w kolorze żółtym 100 kg
2.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 1 kg
3.1. w kolorze czarnym 50 kg
3.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 0,5 kg
4.1. w kolorze czerwonym 4 200 kg
4.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 42 kg
5.1. w kolorze niebieskim 100 kg
5.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 1 kg
2. Mikrokul szklanych 3 000 kg
3. Rozcieńczalnika (rozpuszczalnika) 50 litrów
4. Aktywnego gruntu - podkładu do betonu 50 kg
5. Płynu do mycia urządzeń i narzędzi aplikujących masy chemoutwardzalne 700 litrów
6. Utwardzacza do masy chemoutwardzalnej 50 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia:
A. Dla części 1 postępowania
a) dla farb rozpuszczalnikowych:
• aktualna Aprobata Techniczna lub Krajowa Ocena Techniczna
• Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych
Powyższe dokumenty mają potwierdzać spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ 1A), tj. że:
I. wartość wskaźnika szorstkości SRT na oznakowaniu używanym, dla barwy białej, żółtej, czarnej, czerwonej i niebieskiej, w ciągu całego okresu użytkowania jest ≥ 45 SRT (klasa S1);
II. współczynnik luminancji β dla oznakowania barwy białej w całym okresie użytkowania jest
≥ 0,80 (klasa LF6) lub ≥ 0,30 (klasa B2) lub wartość współczynnika luminancji Qd dla oznakowania barwy białej, w całym okresie użytkowania jest ≥ 100 mcd m-2 lx-1 (klasa Q2);
III. współczynnik luminancji β dla oznakowania barwy żółtej w całym okresie użytkowania jest ≥0,50 (klasa LF2) lub ≥ 0,20 (klasa B1) lub wartość współczynnika luminancji Qd dla oznakowania barwy żółtej, w całym okresie użytkowania jest ≥ 80 mcd m-2 lx-1 (klasa Q1);
IV. wartość współczynnika RL w stanie suchym, dla oznakowania barwy białej i żółtej, w całym okresie użytkowania ≥ 100 mcd m-2 lx-1 (klasa R2).
b) dla mikrokul szklanych:
• dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1423:2012 lub równoważną*
oraz potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ 1A), tj. że:
- maksymalna średnica kulek jest < 1mm;
- współczynnik załamania światła n (klasa A) jest ≥ 1,5;
- zawartość kulek z defektami jest ≤ 20 %.
B. Dla części 2 postępowania
a) dla mas chemoutwardzalnych:
• aktualna Aprobata Techniczna lub Krajowa Ocena Techniczna
• Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych
Powyższe dokumenty mają potwierdzać spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ 1B), tj. że:
- wartość wskaźnika szorstkości SRT na oznakowaniu używanym, dla barwy białej, żółtej, czarnej, czerwonej i niebieskiej, w ciągu całego okresu użytkowania ≥ 45 SRT (klasa S1);
- wartość współczynnika luminancji β dla oznakowania barwy białej w całym okresie użytkowania ≥ 0,80 (klasa LF6) lub ≥ 0,30 (klasa B2) lub wartość współczynnika luminancji Qd dla oznakowania barwy białej, w całym okresie użytkowania ≥ 100 mcd m-2 lx-1 (klasa Q2);
- wartość współczynnika luminancji β dla oznakowania barwy żółtej w całym okresie użytkowania ≥0,50 (klasa LF2) lub ≥ 0,20 (klasa B1) lub wartość współczynnika luminancji Qd dla oznakowania barwy żółtej, w całym okresie użytkowania ≥ 80 mcd m-2 lx-1 (klasa Q1);
- wartość współczynnika RL w stanie suchym, dla oznakowania barwy białej i żółtej, w całym okresie użytkowania ≥ 100 mcd m-2 lx-1 (klasa R2);
- wartość współczynnika RL w stanie wilgotnym, dla oznakowania barwy białej typu II, w całym okresie użytkowania ≥ 35 mcd m-2 lx-1 (klasa RW2).
b) dla mikrokul szklanych:
• dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1423:2012 lub równoważną*
oraz potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ 1B), tj. że:
- maksymalna średnica kulek jest < 1mm;
- współczynnik załamania światła n (klasa A) jest ≥ 1,5;
- zawartość kulek z defektami jest ≤ 20 %.
*Zamawiający powołując się na wskazaną normę dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022r. poz. 88) oraz przepisami odrębnymi. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia wszystkich przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty / wnioski” na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-21