Dostawa farb i mas chemoutwardzalnych do poziomego oznakowania dróg - zamówienie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa farb i mas chemoutwardzalnych do poziomego oznakowania dróg - zamówienie udzielone w częściach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-24
  • ZamawiającyZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00018934
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa farb i mas chemoutwardzalnych do poziomego oznakowania dróg - zamówienie udzielone w częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223973905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

remonty i konserwacja dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa farb i mas chemoutwardzalnych do poziomego oznakowania dróg - zamówienie udzielone w częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7909719-7507-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bae0677f-2084-4907-b49e-ce5f20562107

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail: kancelaria@zrikd.waw.pl ).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: kancelaria@zrikd.waw.pl Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail kancelaria@zrikd.waw.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone w Części XIII SWZ Ochrona Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP/271/857/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: dostawa farb rozpuszczalnikowych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: dostawa mas chemoutwardzalnych, w ilościach i rodzajach podanych
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie musi być sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Dla części 1 postępowania
a) dla farb rozpuszczalnikowych:
• aktualna Aprobata Techniczna lub Krajowa Ocena Techniczna
• Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych
Powyższe dokumenty mają potwierdzać spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ 1A), tj. że:
I. wartość wskaźnika szorstkości SRT na oznakowaniu używanym, dla barwy białej, żółtej, czarnej, czerwonej i niebieskiej, w ciągu całego okresu użytkowania jest ≥ 45 SRT (klasa S1);
II. współczynnik luminancji β dla oznakowania w całym okresie użytkowania barwy białej jest ≥ 0,80 (klasa LF6) lub ≥ 0,30 (klasa B2) lub że współczynnik luminancji Qd dla oznakowania w całym okresie użytkowania barwy białej jest ≥ 100 mcd m-2 lx-1 (klasa Q2);
III. współczynnik luminancji β dla oznakowania w całym okresie użytkowania barwy żółtej jest ≥0,50 (klasa LF2) lub ≥ 0,20 (klasa B1) lub że współczynnik luminancji Qd dla oznakowania w całym okresie użytkowania barwy żółtej jest ≥ 80 mcd m-2 lx-1 (klasa Q1).
b) dla mikrokul szklanych:
• dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1423:2012 lub równoważną*
oraz potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia tj. że:
- maksymalna średnica kulek jest < 1mm;
- współczynnik załamania światła n (klasa A) jest ≥ 1,5;
- zawartość kulek z defektami jest ≤ 20 %.

2) Dla części 2 postępowania
a) dla mas chemoutwardzalnych:
• aktualna Aprobata Techniczna lub Krajowa Ocena Techniczna
• Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych
Powyższe dokumenty mają potwierdzać spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ 1B), tj. że:
I. wartość wskaźnika szorstkości SRT na oznakowaniu używanym, dla barwy białej, żółtej, czarnej, czerwonej i niebieskiej, w ciągu całego okresu użytkowania jest ≥ 45 SRT (klasa S1);
II. współczynnik luminancji β dla oznakowania wykonanego masą chemoutwardzalną na drogach o dopuszczalnej prędkości ≤ 100 km/h w całym okresie użytkowania dla barwy białej jest ≥ 0,70 (klasa LF4) lub ≥ 0,30 (klasa B2) lub że współczynnik luminancji Qd dla oznakowania wykonanego masą chemoutwardzalną na drogach o dopuszczalnej prędkości ≤ 100 km/h w całym okresie użytkowania dla barwy białej jest ≥ 100 mcd m-2 lx-1 (klasa Q2);
III. współczynnik luminancji β dla oznakowania wykonanego masą chemoutwardzalną na drogach o dopuszczalnej prędkości ≤ 100 km/h w całym okresie użytkowania dla barwy żółtej jest ≥0,40 (klasa LF1) lub ≥ 0,20 (klasa B1) lub współczynnik luminancji Qd dla oznakowania wykonanego masą chemoutwardzalną na drogach o dopuszczalnej prędkości ≤ 100 km/h w całym okresie użytkowania dla barwy żółtej jest ≥ 80 mcd m-2 lx-1 (klasa Q1).
b) dla mikrokul szklanych:
• dokumenty potwierdzające zgodność zastosowanych mikrokul z normą PN-EN 1423:2012 lub równoważną* oraz potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia tj. że:
- maksymalna średnica kulek jest < 1mm;
- współczynnik załamania światła n (klasa A) jest ≥ 1,5;
- zawartość kulek z defektami jest ≤ 20 %.

*Zamawiający powołując się na wskazaną normę dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz przepisami odrębnymi. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego jeżeli pomimo jego złożenia, oferta będzie podlegać odrzuceniu albo zajdą przesłanki unieważnienia postępowania.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy , stanowiący załącznik nr 2A i 2B do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę termomodernizację budynku - Piastów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę termomodernizację budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI