I. 1) NAZWA I ADRES:
22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
19247126500000, ul.
ul. 17 Marca
20
,
82-200
Malbork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 536 713, 261 536 216,, e-mail
22blt.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 536 275, 261 536 713.
Adres strony internetowej (URL):
www.22blot.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.22blot.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.22blot.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Kancelaria Jawna 22. Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-12, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz drobnego wyposażenia do pojazdów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych preparatów chemicznych oraz drobnego wyposażenia do pojazdów dla Służby samochodowej. Miejsce dostawy 22.BL, ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się taki asortymenty jak: kleje, silikony, maski pyłowe, taśmy, masy uszczelniające, płyny do spryskiwaczy, płyny do mycia szyb, czyściwa, stojaki na czyściwo, linki, ściernice. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym - zał. nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8, 24000000-4, 24960000-1, 24963000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich dla służby samochodowej. Miejsce dostawy 22.BLT ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: farby nitro, farby ftalowe, farby maskujące, rozcieńczalniki, pędzle, spraye, taśmy malarskie, papier ścierny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44810000-1, 44111000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa drobnych materiałów elektrycznych i gumowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych materiałów elektrycznych i gumowych dla służby samochodowej. Miejsce dostawy 22.BLT ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: opaski zaciskowe, końcówki przewodu elektrycznego, złączki, przewody elektryczne, przewody gumowe ciśnieniowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31681000-3, 31731000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa różnych preparatów chemicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych preparatów chemicznych dla Służby ZLT. Miejsce dostawy 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki + 49 Blot. Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: aceton, aluminium w aerozolu, kleje, grunty, silikony, talki, pasty polerskie, smary, żywice. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4, 24960000-1, 44111000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich dla służby ZLT. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie, brama główna od strony Krasnołęki + 49. Blot Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: emalie, kombinezony malarskie, krążki przylepne na ścianę, lakiery w sprayu, pędzle, papier ścierny, podkłady, rozpuszczalniki, taśmy malarskie, wałki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44810000-1, 44512000-2, 24960000-1, 44111000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów elektrycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla Służby ZLT. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki + 49.Blot Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: gniazdka, koszulki termokurczliwe, opaski kablowe, opaski zaciskowe, taśmy izolacyjne, taśmy klejące, wtyczki, zacisk krokodylkowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31731000-9, 42652000-1, 44512000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych dla Służby ZLT. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki + 49.Blot Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: czyściwo i biała włóknina zabezpieczająca z warstwą podkładową pokrytą klejem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 44510000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich dla Służby Inżynieryjno-Saperskiej + OPBMR. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: farby, rozpuszczalniki, pędzle, papier ścierny, okulary ochronne, maski przeciwpyłowe, rękawice robocze, smary. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44810000-1, 44512000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
termin dostawy |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz artykułów elektrycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych preparatów chemicznych oraz artykułów elektrycznych dla Służby Uzbrojenia. Miejsce dostawy: 22.BLT ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: taśmy izolacyjne, rury termokurczliwe, bezpieczniki, sprężone powietrze, płyny czyszczące, wazelina techniczna, smar, ocynk w sprayu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31731000-9, 24960000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym.