Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3adbd480-5eec-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.polatom.pl/ www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.polatom.pl/ www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowy opis wymagań określa SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.polatom.pl/ www.platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe wymagania określa SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe wymagania określa SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/P/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:dostarczenie do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM opakowań transportowych tj. bębnów (hoboków) z blachy stalowej do pakowania radiofarmaceutyków (bez transportu) z nadrukiem, spełniających wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki, szczegółowo określone w specyfikacji technicznej. Bębny (hoboki) powinny być lakierowane zewnętrznie/wewnętrznie na wymagany kolor oraz opatrzone nadrukiem między tłoczeniami wzmacniającymi pobocznicy wg specyfikacji dołączonej do SWZ.Kolor lakierowania bębna (hoboka) i nadruk Zamawiający będzie określał każdorazowo w zamówieniu. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy, w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych.Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianych opakowań zawarta jest w Załączniku A do SIWZ.Wykonawca w trakcie trwania umowy dostarczy Zamawiającemu: 5 000 sztuk - bębnów (hoboków) barwy niebieskiej; 1 000 sztuk - bębnów (hoboków) barwy szarej;jako zamówienie podstawowe, ponadto opcjonalnie Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania prawa opcji. Na dostarczone elementy opakowań Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez okres 6 miesięcy od daty potwierdzonej dostawy.1.1 Opcjonalnie, przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł dodatkowo zamówić do 20% ilości zamówienia podstawowego tj. do 1200 sztuk bębnów (hoboków) w kolorze niebieskim lub szarym. Dodatkowe dostawy będą uzależnione od realizowanych przez Zamawiającego zleceń produkcyjnych. 1.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wykorzystania wyżej wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.1.3 Wykonawca dla hoboków ustali jedną cenę jednostkową niezależnie od ich koloru, nadruku lub przynależności do zamówienia podstawowego czy też zamówienia z prawa opcji.1.4 Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Zamawiający.1.5 Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy, wskazanym w wykazie osób do kontaktów jako osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia.1.6 Każda dostawa częściowa będzie potwierdzana dokumentem PZ - przyjęcia na magazyn podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.7 W przypadku, gdy w trakcie przygotowywania wysyłki swoich produktów Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu niniejszego zamówienia z wymaganymi dla niego parametrami lub zauważy inne usterki i wady uniemożliwiające uznanie przyjętej już dostawy za zgodną z SIWZ, wadliwa część dostawy zostanie zwrócona do Wykonawcy na jego koszt. 1.8 W miejsce zwróconych do Wykonawcy dostaw, o których mowa w powyższych punkcie 1.7, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.1.9 Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu ostatniej dostawy przedmiotu zamówienia oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.1.10 Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana częściowo, po każdej prawidłowo wykonanej dostawie potwierdzonej protokołem przyjęcia na magazyn.1.11 Płatność na rzecz Wykonawcy zamówienia będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 30 dni od daty jej wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury. Wzór prawidłowo wystawionej faktury znajduje się w Załączniku nr 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44616000-1 - Bębny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
20% zamówienia podstawowego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu oceny ofert oraz kryterium określa SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4