Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków jezdniowych podnośnikowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków jezdniowych podnośnikowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84104629-977c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005808/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa wózków widłowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzo.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzo.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z regulaminem powyższej strony
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1. administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o., ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mzo.pl3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych lub podmioty uczestniczące w realizacji umowy.5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat. 6. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO/12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parametry sprzętu1. fabrycznie nowy - wyprodukowany w 2020/2021 roku,2. udźwig nominalny minimum 3.5t na środku ciężkości 500 mm, 3. udźwig rzeczywisty (przy maksymalnej wysokości podnoszenia): minimum 3500 kg,4. wysokości podnoszenia minimum 3500 mm5. wysokości masztu w stanie złożonym: max 2500 mm,6. Boczny przesuw wideł7. Dodatkowa funkcja hydrauliki8. chwytak do belek obrotowy – zakres obrotu 360 st. 9. udźwig chwytaka dla środka ciężkości ładunku na 500 mm minimum 2500 kg. 10. chwytak wzmacniany (ramiona i korpus)11. siłowniki chwytaka zabezpieczone osłoną12. zakres rozstawu ramion chwytaka mierzona wewnętrznie – zamknięte- (maksimum) 570 mm 13. zakres rozstawu ramion chwytaka mierzona otwarte- (minimum) - 1900 mm14. wysokość ramion chwytaka min. - 500 mm15. głębokość ramion chwytaka- 1200 mm16. klasa karetki ISO 317. sterowanie hydrauliką za pomocą mini dźwigni18. silnik przemysłowy 4 cylindrowy19. Paliwo benzyna/gaz20. minimalna moc silnika 40 kW21. przełącznik umożliwiający zmianę zasilania benzyna/gaz 22. automatyczna skrzynia biegów23. Koła pełne, przeznaczone na nawierzchnię betonową, superelastyczne24. osłona podwozia zapobiegająca wsysaniu folii25. Kabina pełna z ogrzewaniem (z zewnętrznym poborem powietrza)26. Wycieraczka przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem27. krata zabezpieczająca na dachu kabiny28. szyba dachowa kabiny z poliwęglanu29. krata zabezpieczająca na tylnej szybie30. fotel operatora regulowany (3 płaszczyzny)31. regulowana kolumna kierownicy,32. układ pedałów samochodowy33. hałas – max 80 Db zgodnie z PN-EN 1205334. sprzęt powinien się charakteryzować niskim poziomem wibracji35. światła stopu36. światła cofania37. przednie światła robocze LED – szt. 238. tylnych świateł roboczych LED – szt. 239. dodatkowy filtra powietrza40. Światło ostrzegawcze LED41. Lusterko panoramiczne42. Ostrzegawczy sygnał dźwiękowy - klakson43. Ostrzegawczy sygnał dźwiękowy - cofania44. sprzęt powinien być wyposażony w ekran wielofunkcyjny umożliwiający monitorowanie parametrów pracy urządzenia: prędkość, motogodziny, kody błędów45. Formalności dotyczące rejestracji UDT wózka po stronie Zleceniobiorcy46. Gwarancja minimum 24 miesiące47. W okresie gwarancji przeglądy okresowe wózka zgodnie z zaleceniami gwaranta - bezpłatne48. Odległość autoryzowanego serwisu gwaranta od siedziby zamawiającego max 50 km, w przypadku większej odległości - transport niesprawnego sprzętu do serwisu leży po stronie Zleceniobiorcy49. Katalog części zamiennych
4.2.6.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4