Dostawa części zamiennych, TŚM (technicznych środków materiałowych) do sprzętu przeładunkowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części zamiennych, TŚM (technicznych środków materiałowych) do sprzętu przeładunkowego i urządzeń podnośnikowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • Zamawiający3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018802
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych, TŚM (technicznych środków materiałowych) do sprzętu przeładunkowego i urządzeń podnośnikowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 261137567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gawrysiak@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych, TŚM (technicznych środków materiałowych) do sprzętu przeładunkowego i urządzeń podnośnikowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bb6061f-86f2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018212/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa części zamiennych/technicznych środków materiałowych (tśm) do sprzętu przeładunkowego i urządzeń podnośnikowych w RO 3 RBLog

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.2. Ofertapowinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym pod rygorem nieważności.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział XXI SWZ – KLAUZULA INFORMACYJNA (pzp)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział XXI SWZ – KLAUZULA INFORMACYJNA (pzp)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 42/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogumienie do Składu Dęblin (1) i RWT Żurawica (1A)

4.2.6.) Główny kod CPV: 42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory rozruchowe do Składu Dęblin (2) i RWT Żurawica (2A)

4.2.6.) Główny kod CPV: 42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baterie trakcyjne do Składu Dęblin (3) i RWT Żurawica (3A)

4.2.6.) Główny kod CPV: 42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części do Składu Dęblin

4.2.6.) Główny kod CPV: 42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części do Składu Dęblin (5) i RWT Żurawica (5A)

4.2.6.) Główny kod CPV: 42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów 90 pkt.Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (nie mniejszym niż 24 miesiące) otrzyma 10 pkt.Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty” + kryterium "gwarancja". Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o braku podstawdo wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, w którym ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych zprzeciwdziałaniem lub wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile takiwpływ wystąpił lub może wystąpić. 2. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w ust. 1 oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzenie mna innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;6) okoliczności, o których mowa w pkt 1–5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.3. Każda ze stron umowy, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z przeciwdziałaniem lub wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 4. Strona umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. Przekroczenie terminów, o których mowa w niniejszym ustępie nie powoduje negatywnych konsekwencji dla żadnej ze stron.5. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniemCOVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmian w umowie wybierając spośród rozwiązań opisanych poniżej: 1) zmianę terminów poszczególnych dostaw;2) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jejczęści; 3) zmianę sposobu wykonywania dostaw.4) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy iodpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy, a Wykonawca udokumentuje przyczyny wzrostu w szczególności przedkładając Zamawiającemu opis skalkulowania oferty złożonej w postępowaniu, opisze jakie konkretnie uwarunkowania związane z COVID -19 powodują, że założona kalkulacja jest nieaktualna i przedstawi stosowne dokumenty w tym także takie które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Jeżeli w okresie od dnia 10 lutego 2021 roku do dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy zostaną wprowadzone nowe przepisy prawa (w aktach prawa powszechnie obowiązującego) które umożliwiają zmianę postanowień niniejszej umowy, strony mogą w drodze porozumienia dokonać jej zmiany, poprzez wprowadzenie do niej wszystkich bądź tylko wybranych rozwiązań opisanych w tychże przepisach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie skalniaka- Trzebinia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie skalniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI