Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych(płynów) oraz akcesoriów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych(płynów) oraz akcesoriów do eksploatacji samochodów służbowych będących w użytkowaniu PGW Wody Polskie RZGW w Poznaniu .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00140959
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych(płynów) oraz akcesoriów do eksploatacji samochodów służbowych będących w użytkowaniu PGW Wody Polskie RZGW w Poznaniu .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych(płynów) oraz akcesoriów do eksploatacji samochodów służbowych będących w użytkowaniu PGW Wody Polskie RZGW w Poznaniu .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2137b073-c788-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup płynów, części oraz akcesoriów do pojazdów na potrzeby RZGW w Poznaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r12126,Dostawa-czesci-samochodowych-materialow-eksploatacyjnychplynow-oraz-akcesoriow-d.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
1.2 LINK BEZPOŚREDNI DO POSTĘPOWANIA:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r12126,Dostawa-czesci-samochodowych-materialow-eksploatacyjnychplynow-oraz-akcesoriow-d.html
1.3 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
1. 4.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
1.5 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
1.6 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
1.7 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
1.8 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
1.9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
1.10 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl lub riod.poznan@wody.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania PO.ROZ.2810.25.2022 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, z uwzględnieniem pozostałych wymagań prawnych, w tym okresów przechowywania wskazanych przez instytucje biorące udział w dofinansowaniu oraz w przepisach dotyczących przechowywania dokumentacji do celów rozliczeniowych i archiwalnych;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.25.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 23475,80

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 Dostawa następujących produktów: olej silnikowy 4l 5W30, płyn do chłodnicy 5l,akumulator 75AH 420do VW Caddy, Komplet żarówek do VW Caddy, pióro do wycieraczki przednia do VW Caddy, pióro do wycieraczki tylna do VW Caddy, płyn do spryskiwaczy 5 letni, płyn do spryskiwaczy 5l zimowy, środek do czyszczenia kokpitu w sprayu min.600ml, odmrażacz do szyb z atomizerem min.700ml, płyn do mycia szyb z 500ml,płyn do mycia felg i kokpitów min.700ml, skrobaczka plastikowa do szyb, silikon w sprayu do uszczelek min.400ml, płyn adblue 10l, zapach kabinowy, zapas do zapachu kabinowego, chusteczki do kokpitu, odmrażacz do zamków sprayu, szampon 1l, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, gąbka do szyb, gąbka do mycia, linka holownicza z hakami dł. max 5m uciąg do 2000kg, szczotka do śniegu

4.2.5.) Wartość części: 1787,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31510000-4 - Żarówki elektryczne

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

34640000-5 - Elementy samochodowe

39512600-0 - Pokrowce na siedziska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%. , Skrócenie dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 Dostawa następujących produktów: płyn do chłodnicy 5l, akumulator 12V 62Ah 540A do Citroen Berlingo , płyn do spryskiwaczy 5l letni, płyn do spryskiwaczy 5l zimowy, środek do czyszczenia kokpitu w sprayu min.600ml, odmrażacz do szyb z atomizerem min 700ml, płyn do usuwania owadów z lakieru szyb z atomizerem min.500ml, płyn adblue 10l,chusteczki do kokpitu, rozpylacz w aerozolu przeciwko kunom, papierowy zapach samochodowy )

4.2.5.) Wartość części: 2845,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31510000-4 - Żarówki elektryczne

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

34640000-5 - Elementy samochodowe

39512600-0 - Pokrowce na siedziska

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%. , Skrócenie dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 Dostawa następujących produktów: płyn do spryskiwaczy 5l letni, płyn do spryskiwaczy 5l zimowy, środek do czyszczenia kokpitu w sprayu min.600ml,odmrażacz do szyb z atomizerem min.700ml, płyn do mycia szyb z atomizerem min.500ml, płyn do usuwania owadów z lakieru szyb z atomizerem min.500ml, płyn do mycia felg i kołpaków min.700ml, skrobaczka plastikowa do szyb, płyn adblue 10l, chusteczki do kokpitu, odmrażacz do zamków w sprayu, szampon samochodowy 1l, kamizelka odblaskowa, gąbka do szyb, gąbka do mycia, linka holownicza z hakami dł .max 5m uciąg do 2000kg, szczotka do śniegu, olej silnikowy do diesla 5W30 opak.4l.,zapach kabinowy, zapas do zapachu kabinowego, komplet żarówek samochodowych z żarówką H11i HB3 w sztywnym opakowaniu, komplet żarówek samochodowych z żarówką H7 w sztywnym opakowaniu, bezpieczniki samochodowe płytkowe (kpl.24szt.), osłona przed szronieniem przedniej szyby, ładowarka samochodowa do gniazda zapalniczki (2USB 3,1A kabel uniwersalny z trzema końcówkami typ C,micro USB i Phone), samochodowy uchwyt do telefonu (montaż do kratki wentylacyjnej)

4.2.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31510000-4 - Żarówki elektryczne

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

34640000-5 - Elementy samochodowe

39512600-0 - Pokrowce na siedziska

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%. , Skrócenie dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 4 Dostawa następujących produktów: olej silnikowy 4l 5W30,płyn do spryskiwaczy 5l letni, płyn do spryskiwaczy 5l zimowy, środek do czyszczenia kokpitu w sprayu min.600ml,odmrażacz do szyb z atomizerem min.700ml, płyn do mycia szyn z atomizerem min.500ml, płyn do usuwania owadów z lakieru szyb z atomizerem min.500ml,płyn do mycia felg i kołpaków min.700ml,skrobaczka plastikowa do szyb, silikon w sprayu do uszczelek min.400ml, latarka kieszonkowa LED w obudowie z metalu oraz odporna na zachlapania oraz deszcz, płyn adblue 10l, zapach kabinowy, zapas do zapachu kabinowego, chusteczki do kokpitu, odmrażacz do zamków w sprayu, szampon 1l,kamizelka odblaskowa, gąbka do szyb, gąbka do mycia, szczotka do śniegu(samochodowa),pióro do wycieraczki przednia komplet do Hyundai Tucson rocznik 2019, pióro do wycieraczki przednia do Ford Transit rocznik 2011, uchwyt do telefonu, linka holownicza pleciona z hakami dł.5m uciąg do 3500kg, komplet żarówek do Forda Transita rocznik 2011, olej silnikowy półsyntetyczny 10W40 4l, akumulator 12V/52Ah, kable rozruchowe 900A/6m, biały smar do zawiasów drzwi samochodowych w aerozolu opakowanie 400ml, płyn do chłodnic zimowy G12 opakowanie min.5l, płyn do chłodnic G13 opakowanie min.5l, preparat wielofunkcyjny(odrdzewiacz)w aerozolu z aplikatorem opakowanie min.450ml, osłona przed szronieniem przedniej szyby, bezpieczniki samochodowe płytkowe kpl.24szt(20A-100A),redukcja gniazda przyczepy 13/7, płyn do myjki ciśnieniowej 10l,płyn hamulcowy DOT4 1l,olej silnikowy do benzyny 5W30 1l, podnośnik samochodowy słupkowy nośność 5T(zakres podnoszenia z głowicą podnośną 195-380mm),klucz krzyżakowy do kół 17x19x21x1/2 cala, komplet żarówek do VW T4 i T5 (rocznik 2002, 2005), pióro do wycieraczki przednia do VW T4 rocznik 2002,pióro do wycieraczki VW T5 rocznik 2005, pokrowiec na fotel przedni do VW T4 rocznik 2002, pokrowce na siedzenia do Hyundai Tucson rocznik 2019

4.2.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31510000-4 - Żarówki elektryczne

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

34640000-5 - Elementy samochodowe

39512600-0 - Pokrowce na siedziska

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%. , Skrócenie dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 5 Dostawa następujących produktów: płyn do spryskiwaczy 5l letni, płyn do chłodnic 1l(HOAT, uniwersalny), środek do czyszczenia kokpitu w sprayu min.600ml, płyn do usuwania owadów z lakieru szyb z atomizerem min.500ml, skrobaczka plastikowa do szyb, płyn adblue 10l, lejek do wlewania Adblue, chusteczki do kokpitu, nawilżane ściereczki do czyszczenia szyb samochodowych(opakowanie min.25 szt.), odmrażacz do zamków w sprayu, gąbka do szyb, szczotka do mycia samochodu (miękka), linka holownicza z hakami dł. max 5m uciąg do 2000kg, komplet wycieraczek do szyb Ford Transit rok.porod.2011(przód), zapach kabinowy, olej silnikowy 4l 10W40, olej silnikowy 4l 5W40,teleskopowa zmiotka ze skrobakiem i ściągaczką do usuwania śniegu , szronu i wody z szyb, ładowarka samochodowa do gniazda zapalniczki, kabel uniwersalny z trzema końcówkami(typ C, małe USB i IPHONE), samochodowy grawitacyjny uchwyt do telefonu do montażu na szybie (przyssawka), samochodowy uchwyt do telefonu (montaż do kratki wentylacyjnej), komplet żarówek samochodowych z żarówką H4(w sztywnym opakowaniu), komplet żarówek samochodowych z żarówką H7(w sztywnym opakowaniu), rozpylacz w aerozolu przeciwko kunom.

4.2.5.) Wartość części: 6842,46 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31510000-4 - Żarówki elektryczne

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

34640000-5 - Elementy samochodowe

39512600-0 - Pokrowce na siedziska

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%. , Skrócenie dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 6 Dostawa następujących produktów: olej silnikowy 4l 5W30 diesel, płyn do chłodnicy 5l, olej silnikowy 4l 5W40 diesel, płyn do spryskiwaczy 5l letni, płyn do spryskiwaczy 5l zimowy, środek do czyszczenia kokpitu w sprayu min.600ml, odmrażacz do szyb z atomizerem min.700ml, płyn do mycia szyb z atomizerem min.500ml, płyn do usuwania owadów z lakieru szyb z atomizerem min.500ml, płyn do mycia felg i kołpaków min.700ml, skrobaczka plastikowa do szyb, silikon w sprayu do uszczelek min.400ml, latarka kieszonkowa LED w obudowie z metalu oraz odporna na zachlapania oraz deszcz, płyn adblue 10l, zapas do zapachu kabinowego, chusteczki do kokpitu, linka holownicza z hakami dł.max 5m uciąg do 2000kg, teleskopowa zmotka ze skrobakiem i ściągaczką do usuwania śniegu, szronu i wody z szyb, wycieraczka (przód i tył) do Hyundai Tucson rok prod.2018,nowy, przewody rozruchowe dł.4m min 750A, lejek do wlewania Adblue, trójkąt ostrzegawczy, siatka zabezpieczająca ładunek z gumą, żarówka H4, żarówka H8, żarówka P21W, żarówka PY21W, żarówka P21/5W, żarówka W5W,żarówka W16W, żarówka H1(napięcie 12V,moc 55W,gniazdo P14,5s), żarówka H3(napięcie 12V,moc 55W,gniazdo PK22s),żarówka H7(napięcie 12V,moc 55W,gniazdo 9X26d), żarówka PY21W(napięcie 12V, moc 21W,gniazdo BAU15s)

4.2.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31510000-4 - Żarówki elektryczne

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

34640000-5 - Elementy samochodowe

39512600-0 - Pokrowce na siedziska

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%. , Skrócenie dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

d) zdolności technicznej i zawodowej (dla każdej części zamówienia warunki są takie same):
(dla wszystkich części zamówienia):
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy części samochodowych o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto każda (dostawa).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2 oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6,
3 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.2 SWZ, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4 oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.
(Oświadczenie to składane jest przez Wykonawcę lub każdego Wykonawcę występującego wspólnie).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt 7.2 SWZ i przygotowany zgodnie z załącznikiem do SWZ: Wykaz dostaw
oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Formularz oferty (ofertowy) – zgodny w treści i wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2 Wypełniony Formularz ilościowo - cenowy - oddzielnie dla każdej z części, na którą/które Wykonawca składa ofertę – sporządzone poprzez wypełnienie właściwych pozycji Formularza ilościowo - cenowego (będących załącznikami do SWZ), przygotowanych na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ, w szczególności zgodnie z Opisem sposobu obliczenia ceny (punktem 6 SWZ), sporządzony pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

Dokumenty wymagane w postępowaniu składane wraz z ofertą:

3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i musi zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności
6 Pełnomocnictwa - winne być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodne z aktem rejestracyjnym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu podpisu elektronicznego.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie).
9 Dokument związany z samooczyszczeniem (jeżeli dotyczy)
10 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub
poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4 W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.
5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści Załącznika do SWZ, aktualny na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi / dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników na tynki lub małej ekipy do prac tynkarskich
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracowników na tynki lub małej ekipy do prac tynkarskich - proszę o kontakt poj. osoby lub małe 2-3 os ekipy. Realizujemy inwestycje na terenie woj. mazowieckiego i woj. łódzkiego. Budynki jednorodzinne, wielorodzinne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI