Dostawa części i podzespołów wraz z naprawą Placu Wodnego – Fontanny w Parku Strzeleckim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części i podzespołów wraz z naprawą Placu Wodnego – Fontanny w Parku Strzeleckim w ramach likwidacji szkody
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyMiasto Nowy Sącz
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00065076
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części i podzespołów wraz z naprawą Placu Wodnego – Fontanny w Parku Strzeleckim w ramach likwidacji szkody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części i podzespołów wraz z naprawą Placu Wodnego – Fontanny w Parku Strzeleckim w ramach likwidacji szkody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70c3d957-932c-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html; https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż części i podzespołów w celu uruchomienia Fontanny w Parku Strzeleckim w Nowym Sączu niezbędnych dla wykonania zadania pn.: „Dostawa części i podzespołów wraz z naprawą Placu Wodnego – Fontanny w Parku Strzeleckim w ramach likwidacji szkody”.
II. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, montażu części i podzespołów wraz ze skalibrowaniem oraz uruchomieniem Fontanny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna, określony został w Załączniku nr 1 do specyfikacji.
III. Zamawiający wymaga, by dostarczone oraz zamontowane części i podzespoły:
1. były fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne, bez wad, gotowe do użycia,
2. były dopuszczone do obrotu na terenie kraju,
3. odpowiadały wymaganiom Polskich Norm oraz posiadały ocenę zgodności wyrobu z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw UE,
4. pochodziły z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta,
5. spełniały dodatkowe wymagania szczegółowo określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej, która stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji.
IV. Wykonawca zapewni takie opakowanie części i podzespołów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy oraz warunków, jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
V. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących, takich jak:
1. wszelkie prace przygotowawcze,
2. transport,
3. ubezpieczenie,
4. sporządzenie dokumentacji zdjęciowej postępu wykonywania poszczególnych prac naprawczych, a w szczególności dokumentacji zdjęciowej każdego uszkodzonego elementu Fontanny podlegającego wymianie (przed demontażem oraz po demontażu) oraz dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej jego wymianę,
5. wykonanie innych usług towarzyszących szczegółowo określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej, który stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, w szczególności mających na celu umożliwienie montażu, skalibrowania i uruchomiania Fontanny.
VI. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w Załączniku nr 1 do specyfikacji oraz we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31311000-9 - Podłączenia energetyczne

44115500-4 - Układy natryskowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3.oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3.Wszelkie szczegóły dotyczące formy wniesienia znajdują się w specyfikacji.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w §10 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do specyfikacji

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna:
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
2. Oferty złożone bez odbycia wizji lokalnej zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy.
3. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej na dzień 25.02.2022 r. godzina 08:00 przy fontannie znajdującej się w Parku Strzeleckim, ul. Ogrodowa.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Sącz: Zamówienie na prace geodezyjne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zakup płyt betonowych „JOMB”.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI