Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp z o.o. przez okres 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrabuty
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającySZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055200
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp z o.o. przez okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30

1.5.2.) Miejscowość: Prabuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2624346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalprabuty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka z o.o. - 100% udziału samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp z o.o. przez okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41d6d33-b49b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=282

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpocztyelektronicznej z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2.Zamawiający dopuszcza w komunikacji(innejniżskładanie ofert i załączników do ofert, w tym oświadczeń o których mowa w art. 125ust.1)komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresemail:zamowienia@szpitalprabuty.pl. 3.Adres strony internetowej prowadzonegopostępowania:http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=282

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP madostępdoformularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularzadokomunikacji.2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady (UE)2016/679zosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE,zwanego dalej RODO informuję, że:Administratorem Pani/Pana danychosobowych jestSzpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. (zwany dalej Szpitalem) z siedzibą wPrabutach 82-550,ul.Kuracyjna 30, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ, VIII WydziałGospodarczypod numerem KRS 0000432908, posiadająca numer NIP5811956717 oraz numerREGON170746756;Szpital wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktowaćpoprzeze-mailiod@szpitalprabuty.pl, Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1lit.cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznegow przedmiotowym postępowaniu; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osobylubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jak również innepodmiotyupoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartychzAdministratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora ;Daneosobowe wykonawcę zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat,oddnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia. Z uwagi na ograniczenia techniczne(możliwość wprowadzenia tylko 4000 znaków) – nie ma możliwości wprowadzenia całej treściklauzuli.Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale XIX SWZ.Prosimy ozapoznanie się z jej treścią.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan :- na podstawie art. 15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art.16 RODO prawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art.18 RODO prawo żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków ,októrychmowa w art. 18 ust.2 RODO ***;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowawart.20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. cRODO.**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresieniezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zostawania w odniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiejlub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy 2. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Szpitala ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.4. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Składana oferta musi być zgodna z opisem przedmiotem zamówienia. Wszystkie wymagania określone w SWZ i załącznikach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp, oraz:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresiec) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresieZamawiający uzna za spełnione warunki wskazane w pkt 1) i w pkt 2) w oparciu o prawidłowo wypełnione i złożone przez Wykonawcę oświadczenia stanowiące załączniki nr 4 i 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp: 1) Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ 4) Pełnomocnictwo: a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do wyznaczonego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie.4. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu.5. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, o którym mowa w ustęp powyżej, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.6. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie; wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw do wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.9. Zamawiający nie przewiduje obowiązku o którym mowa w art. 60 Pzp osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.10. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawiera szczegółowo paragraf 8projektu umowy. Z uwagi na ograniczeniatechniczne (możliwość wprowadzenia określonej liczby znaków) Prosimy ozapoznanie się z jegotreścią.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

oferty niepodlegające odrzuceniu spełniające w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XV SWZ
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace remontowo-budowlane - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace remontowo-budowlane mające na celu wyodrębnienie lodziarnio-kawiarni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI