Dostawa armatury i materiałów do montażu technologii w budynku Stacji Uzdatniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa armatury i materiałów do montażu technologii w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisia Góra
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY GMIN ŻABNO I LISIA GÓRA DS. ZAOPATRZENIA WSI W WODĘ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00395220
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa armatury i materiałów do montażu technologii w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY GMIN ŻABNO I LISIA GÓRA DS. ZAOPATRZENIA WSI W WODĘ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850437724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7

1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146784678

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmg@lisiagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zwiazekmiedzygminnygminzabnoilisiagora,m,334954,2019.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa armatury i materiałów do montażu technologii w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca97cc73-4df7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052582/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa armatury i materiałów do montażu technologii w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.malopolska.pl/zwiazekmiedzygminnygminzabnoilisiagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
1)miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej: zampub@lisiagora.pl, zmg@lisiagora.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP Zamawiającego.
8. Zamawiający przekazuje ID postępowania. Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str.1); zwanym dalej "RODO", informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lisia Góra z/s Lisia Góra ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Lisia Góra jest Pani Paulina Pikul;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej ustawa Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) Objaśnienia:

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZM.271.1.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów instalacyjnych do Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim:

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w 4 częściach Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Cena – 60 pkt

Termin realizacji dostawy – 20 pkt

Gwarancja – 20 pkt


Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cn – cena najniższej oferty
Cb – cena badanej oferty

Kryterium termin realizacji dostawy zostanie obliczone w następujący sposób:

1) Termin realizacji dostawy do 60 dni od daty zawarcia umowy – 0 pkt
2) Termin realizacji dostawy do 50 dni od daty zawarcia umowy – 10 pkt
3) Termin realizacji dostawy do 40 dni od daty zawarcia umowy – 20 pkt

Kryterium gwarancja zostanie obliczone według następującego wzoru:

• zaoferowanie 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt
• zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 10 pkt
• zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 20 pkt


Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.


Uwaga:
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.

2.Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:

Lp=Pc+Pt+Pg
gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium termin realizacji dostawy
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa armatury do Stacji Uzdatniana Wody w Łegu Tarnowskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w 4 częściach Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Cena – 60 pkt

Termin realizacji dostawy – 20 pkt

Gwarancja – 20 pkt


Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cn – cena najniższej oferty
Cb – cena badanej oferty

Kryterium termin realizacji dostawy zostanie obliczone w następujący sposób:

1) Termin realizacji dostawy do 60 dni od daty zawarcia umowy – 0 pkt
2) Termin realizacji dostawy do 50 dni od daty zawarcia umowy – 10 pkt
3) Termin realizacji dostawy do 40 dni od daty zawarcia umowy – 20 pkt

Kryterium gwarancja zostanie obliczone według następującego wzoru:

• zaoferowanie 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt
• zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 10 pkt
• zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 20 pkt


Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.


Uwaga:
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.

2.Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:

Lp=Pc+Pt+Pg
gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium termin realizacji dostawy
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysz filtracyjnych do Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w 4 częściach Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Cena – 60 pkt

Termin realizacji dostawy – 20 pkt

Gwarancja – 20 pkt


Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cn – cena najniższej oferty
Cb – cena badanej oferty

Kryterium termin realizacji dostawy zostanie obliczone w następujący sposób:

1) Termin realizacji dostawy do 60 dni od daty zawarcia umowy – 0 pkt
2) Termin realizacji dostawy do 50 dni od daty zawarcia umowy – 10 pkt
3) Termin realizacji dostawy do 40 dni od daty zawarcia umowy – 20 pkt

Kryterium gwarancja zostanie obliczone według następującego wzoru:

• zaoferowanie 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt
• zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 10 pkt
• zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 20 pkt


Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.


Uwaga:
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.

2.Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:

Lp=Pc+Pt+Pg
gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium termin realizacji dostawy
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żwirów i piasków filtracyjnych do Stacji Uzdatniania Wody w Łęgu Tarnowskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w 4 częściach Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:


Cena – 60 pkt

Termin realizacji dostawy – 20 pkt

Gwarancja – 20 pkt


Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cn – cena najniższej oferty
Cb – cena badanej oferty

Kryterium termin realizacji dostawy zostanie obliczone w następujący sposób:

1) Termin realizacji dostawy do 60 dni od daty zawarcia umowy – 0 pkt
2) Termin realizacji dostawy do 50 dni od daty zawarcia umowy – 10 pkt
3) Termin realizacji dostawy do 40 dni od daty zawarcia umowy – 20 pkt

Kryterium gwarancja zostanie obliczone według następującego wzoru:

• zaoferowanie 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt
• zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 10 pkt
• zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 20 pkt


Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.


Uwaga:
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.

2.Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:

Lp=Pc+Pt+Pg
gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium termin realizacji dostawy
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy- Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
4. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI