Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach po

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach powietrznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-29
  • Zamawiający3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00216030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach powietrznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtlkutno.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach powietrznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5fdedfb-f12e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070928/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup AKP do realizacji obsługa statkach powietrznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, składania oświadczeń i dokumentów oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”.
3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 92/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tester VOR/LOC/GS/MKR

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Manometr cyfrowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czujnik zegarowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czujnik zegarowy zębaty

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defektoskop ultradźwiękowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defektoskop wiroprądowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyrząd do pomiaru wilgotności tlenu

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają kryteria opisane
w Wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty technologiczne lub
2) instrukcje lub
3) certyfikaty itp.,
zawierających parametry techniczne wyrobu, sporządzonych przez producenta oferowanego wyrobu, potwierdzających że wymagania techniczne danego wyrobu są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają kryteria opisane
w Wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty technologiczne lub
2) instrukcje lub
3) certyfikaty itp.,
zawierających parametry techniczne wyrobu, sporządzonych przez producenta oferowanego wyrobu, potwierdzających że wymagania techniczne danego wyrobu są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości:
Część zamówienia Wysokość wadium
1 890,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
2 48,00 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych 00/100)
3 2,00 zł (słownie: dwa złote 00/100)
4 19,00 zł (słownie: dziewiętnaście złotych 00/100)
5 317,00 zł (słownie: trzysta siedemnaście złotych 00/100)
6 317,00 zł (słownie: trzysta siedemnaście złotych 00/100)
7 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100)

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów cząstkowych dla części zamówienia, na które składa ofertę.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
3 Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie w Narodowym Banku Polskim
O/O Kraków
Nr konta 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000
z dopiskiem:
wadium w postępowaniu pn.: dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP)
do realizacji obsług na statkach powietrznych – sprawa 92/2022
5. Wniesienie wadium w pieniądzu uważa się za skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, Wykonawca dołącza do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z treści ww. gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie odpowiednio gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie Zamawiającego, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów
lub dokonania czynności przez Wykonawcę, Zamawiającego lub osoby trzecie,
bez pośrednictwa banku, korespondenta lub innej tego typu instytucji;
2) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym
niż 14 dni;
3) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota stanowiąca wadium
w przedmiotowym postępowaniu;
4) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie.
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy na konto, z którego zostało wniesione.
10. Wykonawca może wskazać inny numer rachunku bankowego, na które Zamawiający zwróci wadium.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu
związania ofertą, bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wówczas pełnomocnika (w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów
tzw. Lider konsorcjum lub osoba trzecia nie związana z żadnym z konsorcjantów)
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są przedłożyć
wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
w którym ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Podstawy wykluczenia określone w rozdziale VI nie mogą zachodzić wobec żadnego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach i na warunkach określonych w § 18 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej BFT- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej firmy BFT. Miejsce realizacji Więcławice Dworskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI