Dostawa 3362 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm /3022 ton/,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa 3362 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm /3022 ton/, tłuczeń 32-63 mm /340 ton/ i 1576 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sarzyna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowa Sarzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-25
  • Numer ogłoszenia529298-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 529298-N-2019 z dnia 2019-03-25 r.

Gmina Nowa Sarzyna: Dostawa 3362 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm /3022 ton/, tłuczeń 32-63 mm /340 ton/ i 1576 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, krajowy numer identyfikacyjny 52965700000000, ul. ul. Mikołaja Kopernika  1 , 37-310  Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 413 177, e-mail umig@nowasarzyna.eu, faks 172 413 111.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowasarzyna.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.nowasarzyna.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. M. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (sekretariat Urzędu – II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3362 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm /3022 ton/, tłuczeń 32-63 mm /340 ton/ i 1576 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3362 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm /3022 ton/, tłuczeń 32 63 mm /340 ton/ i 1576 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 2.1. Część 1 zamówienia – „Dostawa 3022 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm. z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna” Zamówienie obejmuje: 1) dostawę (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) materiałów kamiennych z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, 2) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do miejscowości Nowa Sarzyna i wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna, 3) zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych w ilości 3 022 tony, samochodami o ładowności do 20 ton / 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy materiałów kamiennych po wyładunku do 10 cm, 4) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, 5) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, 6) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia. 2.2. Część 2 zamówienia – „Dostawa 340 ton materiałów kamiennych: tłuczeń 32 – 63 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie sołectwa Sarzyna” Zamówienie obejmuje: 1) dostawę (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) materiałów kamiennych z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, 2) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do sołectwa Sarzyna, 3) zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych w ilości 340 ton, samochodami o ładowności do 20 ton / 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy materiałów kamiennych po wyładunku do 10 cm, 4) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, 5) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, 6) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia. 2.3. Część 3 zamówienia – „Dostawa 1 576 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna” Zamówienie obejmuje: 1) dostawę (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) żużla paleniskowego z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, 2) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do miejscowości Nowa Sarzyna i wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna, 3) zamówienie obejmuje dostawę 1 576 m3 żużla paleniskowego, samochodami o ładowności do 20 ton / 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy żużla paleniskowego po wyładunku do 10 cm, 4) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, 5) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, 6) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia.

II.5) Główny kod CPV: 14212300-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
14630000-6
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADCH OKREŚLONYCH W ART. 22A UPZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy Pzp). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 1) SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt III.5.1.7. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ musi zostać spełniony przez Wykonawców łącznie. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 1 SIWZ składa co najmniej ten Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 12. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 13. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 14. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 15. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 16. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 17. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 ustawy Pzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie zamawiającego 30,00
Termin płatności za wykonane dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiana zakresu rzeczowego umowy może nastąpić w przypadku: a) gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie zamawiającego, b) gdy Wykonawca nie może wykonać pierwotnego zakresu z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) zmiana wynagrodzenia może wystąpić w przypadku: a) zmiana stawki podatku VAT, b) zmiany zakresu rzeczowego umowy, 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności wprowadzenia zmian. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorach umów poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa 3022 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) dostawę (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) materiałów kamiennych z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, b) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do miejscowości Nowa Sarzyna i wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna, c) zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych w ilości 3 022 tony, samochodami o ładowności do 20 ton / 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy materiałów kamiennych po wyładunku do 10 cm, d) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, e) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, f) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212300-3, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie zamawiającego 30,00
Termin płatności za wykonane dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa 340 ton materiałów kamiennych: tłuczeń 32 – 63 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie sołectwa Sarzyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) dostawę (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) materiałów kamiennych z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, b) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do sołectwa Sarzyna, c) zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych w ilości 340 ton, samochodami o ładowności do 20 ton / 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy materiałów kamiennych po wyładunku do 10 cm, d) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, e) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, f) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212300-3, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie zamawiającego 30,00
Termin płatności za wykonane dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa 1 576 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) dostawę (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) żużla paleniskowego z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, b) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do miejscowości Nowa Sarzyna i wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna, c) zamówienie obejmuje dostawę 1 576 m3 żużla paleniskowego, samochodami o ładowności do 20 ton / 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy żużla paleniskowego po wyładunku do 10 cm, d) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, e) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, f) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14630000-6, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie zamawiającego 30,00
Termin płatności za wykonane dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI