Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej
dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 18b
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.powiathrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna Powiatu Hrubieszowskiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej
dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58e493be-e1d6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.pzdh.hrubieszow.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
8) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
9) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
11) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Roboty budowlane.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), dalej „RODO”, informuję, iż Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, tel. 84 6962091, fax. 6962595, mail: sekretariat@pzd.powiathrubieszow.pl
1. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach ochrony danych osobowych pod numerem tel. 84 6962091 lub bezpośrednio w biurze Administratora.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury składania ofert na zapytania ofertowe, przetargi ogłaszane przez Powiatowy Zarząd Dróg W Hrubieszowie, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., ze zm.) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie jest zgoda osoby, której dane dotyczą obowiązujące przepisy prawa oraz zawarte umowy (art. 6 ust. 1 lit „c” Rozporządzenia RODO oraz Ustawa Prawo Zamówień Publicznych).
4. Dane osobowe oferentów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986), dalej „ustawa PZP”.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do skutecznego złożenia oferty. Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp .
7. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
8. Powiatowy Zarząd dróg w Hrubieszowie nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, nie dokonuje ich profilowania, nie przekazuje do państw trzecich.
9. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobliwych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
10. W związku z przetwarzaniem danych danych przez Administratora Danych Osobowych. Przysługuje Pani/Panu: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podst. Art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podst. Art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-1.343.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 390243,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 190 ton drogowej emulsji kationowej szybkorozpadowej na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Termin dostawy (T) – 20%
– Użyczenie i zainstalowanie zbiornika na emulsję na placu Zamawiającego (Z) – 20%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium ,,Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
3. W ramach kryterium „Termin dostawy” (T) oceniany będzie zadeklarowany w ofercie termin realizacji poszczególnych zamówień liczony w dniach roboczych. Oceniany będzie termin poszczególnych dostaw podany w formularzu oferty. Termin dostawy dla poszczególnych zamówień w trakcie realizacji umowy liczony będzie w pełnych dniach roboczych (tj. z wyłączeniem sobót
i dni wolnych od pracy na mocy ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy [Dz. U. z 2020 roku poz. 1920]).
Zamawiający zastrzega, że deklarowany termin dostawy w formularzu oferty dla poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż do 4 dni roboczych.
Zamawiający wymaga aby poszczególne telefoniczne zamówienie zrealizowane było w terminie maksymalnym tj. 4 (czterech) dni roboczych, minimalnym 2 (dwóch) dni roboczych.
W przypadku zaoferowania maksymalnego terminu realizacji poszczególnych zamówień tj. 4 (czterech) dni roboczych, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania minimalnego terminu realizacji poszczególnego zamówienia tj. 2 (dni) dni roboczych, Wykonawca otrzyma 20 (dwadzieścia) punktów.
W przypadku zaoferowania terminu pomiędzy 2 (dwoma) a 4 (czterema) dniami roboczymi Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
Tn
T = ------- x 20 pkt
Tb
gdzie,
T – wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Tn – minimalny termin wykonania zamówienia
Tb – termin poszczególnej dostawy w badanej ofercie.
Wymienione terminy obejmują dni robocze w przedziale od 2 do 4.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „Termin dostawy” wynosi 20 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie wpisze żadnej wartości do formularza oferty nie będzie to skutkować odrzuceniem oferty lecz Zamawiający badając oferty w tym kryterium przyjmie do obliczeń maksymalny termin dostawy tj. 4 (cztery) dni robocze i przyzna punktów 0 (zero).
W przypadku zaproponowania terminu dłuższego niż 4 (cztery) dni roboczych Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 2 (dwa) dni robocze Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin dostawy” tj. 20 pkt
4. W ramach kryterium: „Użyczenie i zainstalowanie zbiornika na emulsję na placu Zamawiającego” (Z) – znaczenie 20%
Jeżeli Wykonawca zaznaczy odpowiedź „TAK” w formularzu oferty, co oznacza oferuje użyczenie
i zainstalowanie zbiornika na emulsję na placu w siedzibie Zamawiającego - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 4 do SWZ), w takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Jeżeli Wykonawca zaznaczy odpowiedź „NIE” w formularzu oferty, co oznacza nie oferuje on użyczenia i zainstalowania ww. zbiornika na emulsję, w takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnej z odpowiedzi w formularzu oferty, nie będzie to skutkować odrzuceniem oferty lecz Zamawiający badając oferty w tym kryterium przyjmie do obliczeń, że Wykonawca nie oferuje użyczenia i zainstalowania ww. zbiornika na emulsję i przyzna 0 (zero) punktów.
5. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T+ Z
Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Użyczenie i zainstalowanie zbiornika na emulsję na placu Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty wskazane w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:
1) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) Dokumenty oraz oświadczenia wskazane w rozdz. VI cz. A niniejszego SWZ w zakresie,
w jakim zostały tam określone jako składane wraz z ofertą;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy;
5) deklarację właściwości użytkowych kationowej emulsji asfaltowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
1) być wystawione na Zamawiającego,
2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.
Nr rachunku bankowego
25 9610 0002 2009 0062 5434 0003
tytułem:
- Wadium do postępowania na wykonanie zamówienia
"Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
Znak sprawy PZD-1.343.8.2024
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.
14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy
są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem bezpłatnej Platformy pod adresem https://pzdh.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20