IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Opisano w SIWZ w Rozdziale VIII: wymagania dotyczące wadium, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
8
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
2
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający zastrzega, że ocenie punktowej w celu ustalenia listy Wykonawców zaproszonych do składania ofert podlegać będą jedynie własne zdolności techniczne i zawodowe Wykonawcy. Wykonawcom przysługuje uprawnienie do wykazania się doświadczeniem w realizacji całego zamówienia nawet, jeżeli zostało zrealizowanie w Konsorcjum z innym podmiotem, a Wykonawca tylko w pewnym zakresie rzeczowym uczestniczył w jego realizacji. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie posługiwania się zdolnościami technicznymi lub zawodowymi innych podmiotów na zasadzie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Konsorcjum warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że do selekcji będą brane pod uwagę tylko roboty budowlane tego członka Konsorcjum, który wykazał się wiedzą i doświadczeniem co najmniej 1 (jednym zamówieniem) w realizacji robót budowlanych potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone polegające na budowie konstrukcji wsporczych dla anten o wysokości min. 40 m. każda. Jeżeli wszyscy członkowie Konsorcjum wykażą się wiedzą i doświadczeniem w realizacji 1 lub więcej robót budowlanych (zamówień) obejmujących swoim zakresem budowę konstrukcji wsporczych dla anten o wysokości min. 40 m. każda dla uzyskania jak największej ilości punktów Wykonawca powinien wykazać roboty tego członka Konsorcjum, który ma ich najwięcej. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż 8 zaproszenie do udziału w postępowaniu otrzymają Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia poniższego warunku: Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych należycie robót budowlanych (zamówień) obejmujących swoim zakresem budowę konstrukcji wsporczych dla anten o wysokości min. 40 m. każda otrzyma maksymalnie – 100,00 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły: Wp. = Wp. of bad. : Wp. of max. X 100,00 Gdzie: Wp. – ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku Wp. of bad. – ilość kwalifikowanych robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp. of max. – maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków; Zamawiający zaprosi do składania ofert ośmiu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów z zastrzeżeniem, że: 1) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert 8 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z wyżej opisaną zasadą. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert potraktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 51 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.) 2) w przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów, przez ósmego i kolejnych Wykonawców Zamawiający zakwalifikuje wszystkich Wykonawców, którzy otrzymali liczbę punktów równą jak ósmy Wykonawca. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi do składania wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o ile liczba tym Wykonawcom zapewniać rzeczywistą konkurencję albo unieważnić postępowanie.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
20,00 |
CZAS REALIZACJI |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której zawarto umowę. 3. Przewiduje się możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są „robotami zaniechanymi”, a wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 umowy zostanie pomniejszone o ich wartość. Sposób obliczenia wartości robót zaniechanych, o które zostanie pomniejszone wynagrodzenie Wykonawcy, jest następujący: z całości robót określonych dokumentacją projektową dla przedmiotu umowy nastąpi odjęcie wartości tego elementu - na podstawie cen zawartych w kosztorysie ofertowym - który nie będzie wykonywany. 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego w szczególności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Użytkownika na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych; 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych elementów materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 4 muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy - wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W siedzibie Zamawiającego po uprzednim sprawdzeniu uprawnień do dostępu do informacji niejawnych (CZYNNOŚCI PO SELEKCJI I ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Określono w zał. nr 2 do OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU - Minimalne wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych - strona internetowa Zamawiającego.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-20, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Pozostałe informacje dotyczące przygotowania i złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, złozenia oferty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego w dokumentach 1) Ogłoszenie o zamówieniu wraz załącznikami, 2) SIWZ wraz załącznikami