„Budowa 4 szt. wiat śmietnikowych o konstrukcji stalowej, na terenie Akademii Wychowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa 4 szt. wiat śmietnikowych o konstrukcji stalowej, na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego zlokalizowanej przy ul. Marymonckiej 34 w Warszawie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-25
  • Numer ogłoszenia589666-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589666-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego: „Budowa 4 szt. wiat śmietnikowych o konstrukcji stalowej, na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego zlokalizowanej przy ul. Marymonckiej 34 w Warszawie”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, krajowy numer identyfikacyjny 32783000000000, ul. ul. Marymoncka  34 , 00-968  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 834 05 14, e-mail zp@awf.edu.pl, faks 834 76 65.
Adres strony internetowej (URL): www.awf.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Marketplanet OnePlace https://awf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, kurier, poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielna Sekcjia Zamówień Publicznych, budynek administracji pokój nr 7 i 8.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa 4 szt. wiat śmietnikowych o konstrukcji stalowej, na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego zlokalizowanej przy ul. Marymonckiej 34 w Warszawie”.
Numer referencyjny: SSZP 371/32/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Budowa 4szt. wiat śmietnikowych o konstrukcji stalowej, na terenie Akademii Wychowania Fizycznego JózefaPiłsudskiego zlokalizowanej przy ul. Marymonckiej 34 w Warszawie”. Wiaty śmietnikowe w konstrukcjistalowej z rur stalowych 10x10 cm, o ścianach z paneli stalowych powlekanych wys. ok 30 cm -układanych w poziomie na podkonstrukcji z rur stalowych 4x4 cm w kolorzeciemnoszarym/antracytowym, kryte dachem z blachy trapezowej powlekanej o nachyleniu 8%, zakrytymblendą czołową z płyty włókno-cementowej w kolorze jasno-szarym/antracytowym na podkonstrukcji zrur stalowych 4x4cm. Wiata posadowiona na stopach fundamentowych. Podłoga wiaty śmietnikowejbędzie wykonana z płyt betonowych 50x50x7 cm szarych. Chodnik - dojście z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce cem.-piaskowej i warstwie pospółki

II.5) Główny kod CPV: 44112100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223100-7
45233250-6
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykazali dysponowanie • osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robótposiadający ważne na dzień składania oferty uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający aktualne na dzieńskładania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Zgodnie zart. 104 ustawy – Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskałyuprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnieniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tychfunkcji w dotychczasowym zakresie. • Osobą, która wykonujące prace spawalnicze/montażowekonstrukcji stalowych która posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 zrealizowanychrobót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniaćłącznie. Wzór wykazu Zamawiający prześle Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia dokumentówUWAGAA. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowapowyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U.2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa zdnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z2006, nr 83, poz.578 z późn. zm.). B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, któraposiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlaneuprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnychfunkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowymzakresie. C. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od którychwymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznaniawymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych wbudownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z Ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich UniiEuropejskiej (Dz. U. z 2008 roku nr 63, poz.394).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez Wykonawcędostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danychwskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentówzastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musizawierać: • osobę, która będzie pełnić która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych,która posiada: - odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj.:uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń specjalności konstrukcyjnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w ww. zakresie wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (t.j.: Dz. U. z 2013 poz. 1409, z późn. zm.), aktualne na dzień składania ofertzaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; • Osobę, którawykonujące prace spawalnicze/montażowe konstrukcji stalowych która posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 zrealizowanych robót. W przypadku podmiotów występujących wspólniewarunek ten podmioty mogą spełniać łącznie Sporządzony wykaz przez wykonawcę musi zawierać: •imię i nazwisko osoby, • opis doświadczenia zawodowego Na formularzu tym wykonawca będziemusiał złożyć oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wzór wykazu Zamawiający prześle Wykonawcy wrazz wezwaniem do złożenia dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku gdyWykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom składa informację oczęściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom stanowiącymZałącznik nr 5 do SIWZ (informacja o podwykonawcach i podmiotach trzecich) musi byćprzedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówieniapodwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniulub do reprezentowania Wykonawcy i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentówrejestracyjnych). W przypadku składania ofert w formie elektronicznej pełnomocnictwo musi byćsporządzone w postaci oryginalnego dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanympodpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione, w świetle dokumentów rejestracyjnych, doreprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się pełnomocnictwo sporządzone w postaci elektronicznej,w formie oryginalnego aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii, opatrzonego/opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie, wwysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł.) Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilkunastępujący formach: 1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w Santander Bank Polska SA 97109010140000000103575951 . 2) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 2. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożoneporęczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawozamówień publicznych. 3. Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującymuznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. 4. Wadium wniesione w innych formach niżw pieniądzu powinno być wniesione w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisemkwalifikowanym. Oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonegokwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, lub złożyć wformie pisemnej opatrzone podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia, taki dokument należyzałączyć do oferty i złożyć w Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w SamodzielnejSekcji Zamówień Publicznych, pokój 7 lub 8 od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 14.00 przedupływem terminu składania ofert. 5. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanieGwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy określa art. 144 ust. 1. Ustawy PZP. Ponadto zmiana umownego terminu zakończeniarealizacji przedmiotu umowy, możliwa jest w następujących przypadkach: W zakresie terminów, o czastrwania przeszkody w następujących przypadkach” 1. Gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonychczynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 2. Jeżeli wystąpi brak możliwościwykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lubnakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3.Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (np. klęski żywiołowej, epidemii, strajki generalne lub lokalne). 4. Jeżeli przyczyny, zpowodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwemokoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwemnieterminowego przekazania terenu budowy. 5. Gdy wystąpi konieczność udzielenia robót dodatkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI